Seriös handlare? Amazon akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Slan11
    • June 2003
    • 316

    Seriös handlare? Amazon akvarium

    Nån som har handalt från www.discus.ms dvs Amazon akvarium och kan säga att dom har fina och friska discus??? hör av er, måste veta
    1st 125*125*65 1015 Liters Växtakvarie nerlagt och nerskuret. 1st Juwel 160 l med: fjärilsciklider och tetror.
  • Lefral
    • January 2003
    • 92

    #2
    Det har varit uppe innan har jag för mej... och vad jag kommer ihåg så var det mest bra saker...
    MVH Alex


    375L pseudotrop heus socolofi(pindani), flavus,hongi,rödzebra,m´doka,salosi,malar

    Kommentar

    • preske
      • July 2003
      • 37

      #3
      Jag var där för några veckor sedan och allt såg friskt ut. Han hade några fantastiska gröna diskusar, nedsatta från 1000 till 500-600...
      Diskus Alenquer/Turkos
      A. Cacatuoides Orange Flash
      C. Sterbai/Aenus
      L 200
      LDA 01
      L 260

      Kommentar

      • tormalm
        • May 2003
        • 6

        #4
        Jag brukar vara där då och då, senast i förra veckan, och har alltid fått ett gott intryck av fiskarna och deras kondition. Har själv senast köpt Golden där och det köpet var lyckat.

        Kommentar

        • soulseller
          • March 2003
          • 28

          #5
          Har själv köpt en massa malar därifrån, han skickade med buss till Jönköping och jag stötte inte på ett enda problem, kanon fina fiskar och bra priser. Ska verkligen fortsätta o handla från honom.
          Mvh. //Eric
          Eric Royal

          Kommentar

          • LinK
            • April 2003
            • 385

            #6
            oj oj med sånt beröm skulle man nästan tro att du va lite insider! HAHAHA

            bra tips det här! ska testa att köpa ett par malar samt en sån där rocka!
            MvH
            Martin Sundholm

            "Bara för att jag har rätt betyder det inte att du har fel!"

            Kommentar

            • Slan11
              • June 2003
              • 316

              #7
              kk, har nämligen köpt och förväntas få 6 st snart, ville bara veta lite från "utsidan" men d låter ju bra. tack för svaren!
              1st 125*125*65 1015 Liters Växtakvarie nerlagt och nerskuret. 1st Juwel 160 l med: fjärilsciklider och tetror.

              Kommentar

              • Peter
                • January 2002
                • 196

                #8
                han har fina malar men storleken stämmer inte alltid, han kan säga att den är 15cm och den är bara tio men vad gör det när priserna är helt ok
                /Peter

                Kommentar

                • Slan11
                  • June 2003
                  • 316

                  #9
                  ok, har några av de discusar han säljer lekt färdigt? alltso typ uttjänta lekpar?
                  1st 125*125*65 1015 Liters Växtakvarie nerlagt och nerskuret. 1st Juwel 160 l med: fjärilsciklider och tetror.

                  Kommentar

                  • ami
                    • March 2002
                    • 294

                    #10
                    Jag skickade efter L-malar o de var helt ok.Bra packeterat o i mycket bra skick.

                    Kommentar

                    • Peter
                      • January 2002
                      • 196

                      #11
                      slan, man får vad man betalar för.
                      /Peter

                      Kommentar

                      Arbetssätt...