Bra jobbat Kjell!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Einarsson
    • May 2012
    • 2956

    Bra jobbat Kjell!



    Läxa upp de där tomtarna på aftonbladet.
    Bifogade filer
    350L Diskus
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Ursprungligen postat av Einarsson
    http://www.aftonbladet.se/incoming/article17260273.ab

    Läxa upp de där tomtarna på aftonbladet.
    Fast det är ju definitivt inte bara Aftonbladet som sprider detta trams utan här var snarare AB sist i ledet (efter andra kvällstidningar och morgontidningar) av pressen - men på AB kan man åtminstone kommentera tramset. Fast om det gör någon skillnad vete sjutton för min kommentar har väldigt på Gilla-marketingar, medan tramskommentarerna har fått en jäkla massa. Värre förstås än att kvällstidningar skriver skit (för det vet vi ju att de gör) är att myndigheternas experter gör det - vilket kan läsas om i Zoopettråden i ämnet
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Wilhelm
      • October 2002
      • 604

      #3
      Jag var ju tvungen att trycka på kjells gilla knapp!
      Man blir ju mörkrädd av alla knäppa kommentarer av korkskallar! Men det är ju Facebook som gör att facebookare förlorar hjärnceller!
      Wilhelm
      Om du hittar stavfel, så får du behålla dem!
      www.ciklid.org www.aquafish.info

      Kommentar

      • Einarsson
        • May 2012
        • 2956

        #4
        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Fast om det gör någon skillnad vete sjutton för min kommentar har väldigt på Gilla-marketingar, medan tramskommentarerna har fått en jäkla massa
        Det beror ju på samma anledning som att dessa "nyheter" kan cirkulera runt i världens tidningar. De skriver ju vad som helst utan att ens tänka till en gång eller kolla källor / fakta etc.
        350L Diskus

        Kommentar

        • DaRe

          • June 2009
          • 2227

          #5
          Men finns den verkligen i Öresund? Där lär väl inga pacuodlingar finnas, eller?

          Hur många finns det i Öresund tror man?
          Checking out...

          Kommentar

          Arbetssätt...