Malawi Peacocks - Aulonocara

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11220

    Malawi Peacocks - Aulonocara



    Är det någon som köpt denna än? Är den bra?

    Klicka på bilden för större version

Namn: 2gTt1qwOBDLDy6KpOb8Nqg-temp-upload.drnzfldn.480x480-75.jpg
Visningar: 1
Storlek: 82,5 KB
ID: 2183536
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Verkar mycket intressant, men, men den är ju liksom i ett "format" som jag i alla fall inte är bekväm med. Dock det är väl ett sätt för Ad att anpassa sig till den nya marknaden nu när böcker inte längre säljer.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Mathias Nilsson
      • July 2011
      • 6552

      #3
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Verkar mycket intressant, men, men den är ju liksom i ett "format" som jag i alla fall inte är bekväm med. Dock det är väl ett sätt för Ad att anpassa sig till den nya marknaden nu när böcker inte längre säljer.
      Det här är ett ganska roligt fenomen. Jag är ju född i mitten av 80-talet och borde då finnas i bryggan mellan det gamla och det nya. Jag har en IPad, IPhone, Ordentliga datorer i olika utföranden och så långt är det en naturlig del av livet.

      Men, det finns alltid ett men. När det gäller böcker och tidningar så ska de vara oldschool, jag gillar att bläddra och vila ögonen från alla elektronikprylar. Så, det är lite roligt att vi delar den synen, trotts att det är ett par år mellan oss.


      Åter till länken, denna skall ändå kollas in, det kan ju lätt vara värt det.
      http://mathiasaquariums.blogspot.se/

      "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

      Kommentar

      Arbetssätt...