Kundkort

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Darknes
    • April 2012
    • 17

    Kundkort

    Tack för alla svar.
    Senast redigerad av Darknes; 26 July 2012, 08:33.
  • smedberg
    • February 2012
    • 8

    #2
    Vet inte hur Arken gör men på tex Stadium så räcker det med personnr.

    Kommentar

    • Mumin
      • October 2007
      • 3837

      #3
      Det där blir vanligare och vanligare, eftersom folk inte har lust att ha en halvdecimetertjock plånbok, med alla olika kundkort. Vill man så är det okej, men själv har jag börjat att seriöst avveckla alla typer av dessa kort. De är mest till för att företaget/affären ska kunna prångla ut reklam till en.
      Om man ser på den bonus man får så brukar det röra sig om en halv till max två procent, och det kan jag både ha och mista. särskilt om priset är min integritet.
      Just en sån typ av affär som en akvariebutik, där man handlar rätt regelbundet men ändå inte så ofta som i en matvarubutik, är det oftast bättre att bli så välkänd som kund att personalen kan tipsa om fiskar mana vill ha, bra foderpriser etc.
      För mycket är inte nog!
      Jag VILL ha en Elefantofon!!

      Kommentar

      • Darknes
        • April 2012
        • 17

        #4
        Jo jag förstår ju själva grejen..Men tyckte bara de va lite konstigt att han behövde kolla på legget..fick mer en känla om att han ville se vem jag var i privat syfte om ni fattar..Och eftersom jag desutom har fyllt i personnr o namn o mail när jag skaffade kundkortet...så jag vet inte jag!

        Kommentar

        Arbetssätt...