Tips på akvarieaffärer i köpenhamn sökes!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Getingen
    • August 2010
    • 325

    Tips på akvarieaffärer i köpenhamn sökes!

    Som rubriken lyder.

    Ska dit över en helg och handlar jag så gör jag självklart det precis innan jag åker hem igen. Bor i Helsingborg så jag har ju varit i köpenhamn mängder av gånger tidigare men aldrig tänkt på att dom antagligen har en hel del akvariebutiker. Nu vill jag iaf upptäcka vad denna staden har att erbjuda inom akvaristik.

    Sen som en liten extra fråga undrar jag också hur det är med lagar och bestämmelser om att ta med fisk över landsgränsen? Inte för att jag kommer bry mig... men kan ju ändå vara bra att veta.

    Tack på förhand.
  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

    #2
    Här är några affärer i Köpenhamn
    Porsa reoler og borde efter mål. Vi har alt til akvariet. Hvad vi ikke har, prøver vi gerne at skaffe. Vi sælger også hunde- og katteartikler.

    Velkommen til akvariebutik neonfisken med et kæmpe udvalg i akvarie fisk samt stor viden inden for akvarie hobbyen, samt alt i havedam, bassin,

    Akvarieudstyr købes i en rigtig Akvariebutik - Kig forbi en rigtig akvariebutik - Masser af fisk,foder og godt grej til faste lave priser - Vi ses


    Hurtig levering, konkurrencedygtige priser. Vi har alt til ferskvandsakvarier og saltvandsakvarier, hunde, katte, heste, terrarier og havedammen.
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

    Kommentar

    • daniel_i_malmö
      • April 2002
      • 1103

      #3
      Här har du lite bilder och adresser på affärer i Köpenhamn, från Malmö Akvarieförenings köpenshamnstur våren 2007.
      Ämnen om föreningsverksamhet, evenemang och möten i NCS och andra föreningar.


      Dock är det ett par av de affärerna som vi i MAF numera prioriterat bort för andra av byens affärer, som de som åkte på de senaste turerna tyckt är bättre numera. Men jag har själv inte varit med någon av våra Köpenhamnsturer de senaste två åren så jag vet inte närmare exakt vilka dessa nya affärerna är.
      Senast redigerad av daniel_i_malmö; 10 April 2011, 17:18.
      Malmö Akvarieförening
      no hope, no harm, just another false alarm

      Kommentar

      • Getingen
        • August 2010
        • 325

        #4
        Tack Daniel, vore roligt om du kunde ta reda på vilka affärer maf brukar besöka åt mig.

        Kommentar

        • daniel_i_malmö
          • April 2002
          • 1103

          #5
          Ursprungligen postat av Getingen
          Tack Daniel, vore roligt om du kunde ta reda på vilka affärer maf brukar besöka åt mig.
          Ska försöka komma ihåg att förhöra mig om detta på vårt möte på torsdag.
          Malmö Akvarieförening
          no hope, no harm, just another false alarm

          Kommentar

          Arbetssätt...