Gäller rabatten fiskar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Falconer
    • November 2005
    • 786

    Gäller rabatten fiskar?

    Man fick 20 % på valfri vara i djurmagasinets blad häromveckan...Gäller den på fisk tror ni?
  • Lilla Damen
    • February 2008
    • 2649

    #2
    Kan nog vara olika... Fick ett erbjudande från min närmsta djuraffär häromdagen. 10% på allt utom hund o katt foder...

    Kommentar

    • Cyruz10
      • February 2010
      • 235

      #3
      Står det inte specificerat på erbjudandet att vissa saker inte ingår så ska allt i butiken ingå. Har för mig att dom inte hade skrivit något om att fiskar inte ingick i erbjudandet och med tanke på att dom säljer fiskar får man utgå ifrån att även dom räknas som varor.

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        #4
        Men är en fisk en vara eller hur ska man räkna då?
        20% på en guppy blir inte så många kronor...men samma procent på 100 guppy är bättre!
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • Ken Olofsson
          • November 2006
          • 8014

          #5
          Ursprungligen postat av ansjo
          Men är en fisk en vara eller hur ska man räkna då?
          20% på en guppy blir inte så många kronor...men samma procent på 100 guppy är bättre!
          vill man ha 100 guppys så kan man komma till mig,,,,allvarlig guppyexplosion i 240 liters karet....

          ...

          ..
          .


          ..

          ..



          ..
          Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
          Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

          Kommentar

          • lillfrasse
            • February 2002
            • 2228

            #6
            Bli stammis och homie med eran lokala handlare så prutar de snart med sig själva. Sist jag var inne fråga han om jag visste att det var 20 % på allt men när jag handla fisk sedan så drog han av det i kronor per fisk istället. Då blev det 35% istället så att gynna sin lokala handlar och åka dit och tjöta skit ibland lönar sig
            Simma lungt..
            Lillfrasse..

            Kommentar

            Arbetssätt...