Akvarium - Jönköpingstrakten

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • roosterboy
    • September 2010
    • 1094

    Akvarium - Jönköpingstrakten

    Hejsan, vill bara höra från er om ni vet vilka som har vettigast priser i Jönköping när det gäller akvarium, gärna paket innehållande pump, ljusarmatur och dylikt.
    Affärerna jag känner till i stan är ju

    Djurmagazinet
    Rilo
    Gecko

    Finns det fler?
    Och finns det bra billiga affärer i trakten? (nässjö, eksjö, tenhult med mera)
    Tacksam för svar
    All we are, we are.
  • Fuzzop
    • July 2007
    • 2380

    #2
    Har ingen koll på just akvariernas priser, men djurmagazinet har stort utbud av fiskar och det mesta skulle jag säga, annars kolla blocket om du vill ha vettigare priser för jag tror inte det skiljer så mycket mellan dom butikerna.
    sen finns ju nätbolagen som tex pwss mfl

    Kommentar

    • roosterboy
      • September 2010
      • 1094

      #3
      Ursprungligen postat av Fuzzop
      Har ingen koll på just akvariernas priser, men djurmagazinet har stort utbud av fiskar och det mesta skulle jag säga, annars kolla blocket om du vill ha vettigare priser för jag tror inte det skiljer så mycket mellan dom butikerna.
      sen finns ju nätbolagen som tex pwss mfl
      pwss hade jag aldrig hörttalas om innan, så den tackar jag för!
      Jo, surfar blocket konstant, men blir lite nervös då hemförsäkringen inte täcker begagnade tankar
      All we are, we are.

      Kommentar

      • Fuzzop
        • July 2007
        • 2380

        #4
        Finns många nätbutiker att kolla upp
        Om din hemförsäkring inte täcker begagnade akvarium så måste du ju byta bolag direkt, dom lär garanterat ha skitdåliga vilkor på allt annat oxå isåfall, tänk om du köper ett nytt kar men slarvar bort kvittot (eller det som vanligt blir oläsligt efter en tid) så ligger du ju lika illa till.
        Alla normala försäkringsbolag täcker begagnade kar om dom bara är byggda enligt gällande normer, sen är det ju inte akvariet som är den stora kostnaden om det går sönder

        Kommentar

        Arbetssätt...