Stackars fiskar.... :/

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FiaLotta
    • August 2009
    • 219

    #16
    Ursprungligen postat av Atlas-Generalen
    Stackars fiskar ju! Dom borde ge bort dom t någon som har platts!
    dom säljer ju akvariet för att dom måste köpa ett större till fiskarna.

    betyder dock inte att jag tycker att det är bra att dom bor i detta just nu.

    Kommentar

    • karrokaja
      • March 2006
      • 5388

      #17
      Ursprungligen postat av Ancristus <3
      Jag är nog den mest osäkraste personen jag känner.... tror jag
      Vad var det du Hummade om drd?

      Amen va söt du är! nej jag menade inget mot dej.

      Eftersom att jag nämde att det var imponerande att ha så många stora fiskar i ett sådant kar så kan kanske vissa tro att jag tycker det är ok, men det tycker jag inte. och det gör inte du heller vilket jag märkte på ditt inlägg
      Så vi tycker samma sak
      Hur går det med dina äpplen? kom det några?

      Är du osäker?? do something!! typ säg fuck off till alla det är ju endå bara internet bottar som sitter och gurglar här. även jag

      Nä alla jag skojar bara lite med er. puss puss sötisar
      Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
      kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
      Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
      I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

      Kommentar

      • Ancristus <3
        • July 2009
        • 277

        #18
        Nej jag skojade faktiskt, jag kan allt ta upp syre i ett rum^^
        Jag tror inte det eller hur stora har dina blivit nu? Jag tycker dom borde blivit så stora att man ser dom :/
        I China och Ost Indjen hålles den tam i husen. Och hafwa de den framme i rummen i stora Porcellains kärl, då de lägga lite gräs åfwan på wattnet till skuga, och går då fisken der. Och när solen skinner på honom lyser den rätt wakert.- Carl Von Linné

        Kommentar

        • karrokaja
          • March 2006
          • 5388

          #19
          jo.. asså jag fick fram några småttingar för några veckor sen. men dom har försvunnit:S
          Tror att mina kopparbarber gillar dom ganska mycket. dom gav sej på räkorna så nu har jag kanske 10 räkor kvar av ca 30 st och dom är skräckslagna, så kjag kan tänka mej att om dom tar räkor så är äppelsnäcks bebisar ett lätt mål för dom.
          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

          Kommentar

          Arbetssätt...