Skicka in lite bilder vetja
Kollaps
X
-
Kommentar
-
ä de vanligt objektiv till teleobjektiv el hör de till macroncorydoras ancistrus äppelsnäckor
segelfenpleco malaysiska sandsnäckor
310 L SA
10 L nano räkkar med white pearlKommentar
-
Vi var och kollade på nimis i kullaberg idag och fiskade lite krabbor och räkor och även en sjöstjärna(alla djur släpptes såklart i innan vi åkte hem)där var massvis med folk och har man inte haft träningsvärk innan så får man det av denna vandringen för att komma till detta stället, jag var livrädd den mesta delen av vandringen för där var en massa stup ner och mina barn visste inte vad gå betydde utan sprang den mesta delen nedför den långa backenundrar om jag kommer att göra denna vandringen igen med barn, men när man var nere så var det ganska ok.
Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkorKommentar
-
Trevligt att kolla på era semesterfotonAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Den bruna tror jag är en åkergroda och den gröna är en ätlig groda. Den ätliga grodan är vår enda gröna grodart (förutom lövgrodan). Ätlig groda är på spridning i sydligaste sverige.Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!Kommentar
-
Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkorKommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
Kommentar