Zoopetvideo från Zierfische & Aquarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fredd
    • February 2007
    • 3360

    #16
    Tycker det var en riktigt bra filmsnutt faktiskt Kjell. Var väldigt kul att du filmade så mycket akvarium, och att du inte stressade förbi alla utan väntade lite när du filmade många av karen. Känns som att man fick mycket inspiration nu när man kika denna rullen
    www.frfoto.tk

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #17
      Ursprungligen postat av fredd
      Tycker det var en riktigt bra filmsnutt faktiskt Kjell. Var väldigt kul att du filmade så mycket akvarium, och att du inte stressade förbi alla utan väntade lite när du filmade många av karen. Känns som att man fick mycket inspiration nu när man kika denna rullen
      Jo - de 11 minuter där jag gick runt och visade alla akvarier är väl inte så mycket att titta på direkt (man kan ju snabbspola) utan är mer med för att man skall få en överblick över vad som fanns.

      Däremot som du skriver - de nedslag jag gjorde på bra akvarier är betydligt intressantare.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • fredd
        • February 2007
        • 3360

        #18
        det var vissa SA kar som helt klart var grymt inredda. Sen var det 1 eller 2 tanganyika akvarium jag tyckte mycket om
        www.frfoto.tk

        Kommentar

        • patriksg
          • May 2007
          • 1705

          #19
          Får inte titta nu för min tjej vill se på tv
          Mvh Patrik

          Kommentar

          • Långås
            • December 2005
            • 1368

            #20
            Instämmer med förra talarna, det är jättekul med dessa filmerna. Helt klart ett väldigt bra argument för att bli gold-medlem
            Mvh Peter

            Kommentar

            Arbetssätt...