compaktkamera

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • andreassofus
    • November 2005
    • 5643

    compaktkamera

    hej.. tänkte höra med er fotokunniga om en kamera.. har tänkt och köpa en BILLIG kamera nu så länge tills jag har råd att köpa mig en digital systemkamera.
    jag hittade den här http://idg.dittpris.se/prices/cid_19...581_pid_165437

    går det ens att ta bilder med en sån här billig? har givetvis ine tänkt att ta närbilder på fiskar eller extremt fina naturbilder eller liknande, men bara ha en kamera som funkar att ta vanliga kort med.

    vad är skillnaden mellan en sån här kamera och en annan compaktkamera för tex. 3000kr??
    Mvh Andreas
    min zoon
    msn adress
  • doctor
    • August 2002
    • 300

    #2
    Visst kan du ta bilder, men bra lär de inte bli... Avant fick inte vara med i tidningen Kamera&Bilds kameraindex, så bra är dom tydligen. De recensioner jag läst har inte varit till deras fördel heller. Brusiga och plastiga. Kameror från de större drakarna i klasen över som ligger runt 1800-2000:- är markant bättre.
    Min PBase
    Min Flickr

    Kommentar

    • andreassofus
      • November 2005
      • 5643

      #3
      Ursprungligen postat av doctor
      Visst kan du ta bilder, men bra lär de inte bli... Avant fick inte vara med i tidningen Kamera&Bilds kameraindex, så bra är dom tydligen. De recensioner jag läst har inte varit till deras fördel heller. Brusiga och plastiga. Kameror från de större drakarna i klasen över som ligger runt 1800-2000:- är markant bättre.

      ok,, du svarade för sent.. han nämligen beställa en sådan men den kostade ju nästan ingenting så det var ju ingen större förlust i så fall.
      kan ju ge bort den i julklapp annars om jag inte är nöjd med den
      Mvh Andreas
      min zoon
      msn adress

      Kommentar

      Arbetssätt...