Fotokompendium - Lär dig grunderna!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    • November 2003
    • 724

    Fotokompendium - Lär dig grunderna!

    Ok, nu har jag lagt ut mitt fotokompendium för gratis nerladdning (personligt bruk). Jag hoppas folk lär sig något av det, trots att det är relativt teoretiskt. Det är skrivet för folk som vill lära sig fotografering från grunden med systemkamera. Formatet är PDF.

    Du hittar det här: http://www.zaphi.com/aqua/artiklar.htm

    Vem vet, framöver kanske det tillkommer kapitel om makro- och/eller akvariefotografering.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Trevligt - kommer ju väl till pass i och med att medlemmarna kommer att kunna lägga in foton i egna bildarkiv när Zoopet Plus startar.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Azur
      • March 2003
      • 12946

      #3
      Ursprungligen skickat av Zaphi
      Ok, nu har jag lagt ut mitt fotokompendium för gratis nerladdning
      Märkligt, jag kunde inte ladda ner kompendiet med Firefox, men med Internet Explorer går det bra?
      Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

      Kommentar

      • Tricella
        • October 2002
        • 1052

        #4
        Underbart Zaphi! Jag kommer att läsa igenom den under dagen/kvällen och lära mig en hel del om fotografering. Känns verkligen nödvändigt och riktigt spännande...men samtidigt så vet jag att man knappast blir skicklig fotograf endast pga att man läst sig till funktionerna eller skaffat en dyr kamera. Jag nöjer mig med godkända och, för mig, vackra bilder...och då är ju detta kompendium en god ledstjärna för mig!

        Jag förutsätter även att vi får tillgång av den nya uppdaterade versionen som inkluderar makro och akvariefotografering snart...

        Kommentar

        Arbetssätt...