Och Webo. Vi skiljer enbart placeringarna åt när det gäller de 3 bästa och eftersom du och PiaJo delade 4-platsen så skiljs ni åt men hade lite tur eftersom ni på detta sätt ändå till slut blev 3.
Ok. Jag tackar.
Grattis till alla andra som också har varit med i årets tävling och jag ser fram emot sista tävlingen årets bild.
Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.
Grattis Kjell. Inte bara som fotograf, men också med årets i särklass bästa fotokommentar: ...den stora malen som är malplacerad
Synd att vi inte hade en sådan tävling
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Ja detta var riktigt spännande (både i omgången som sådan samt i tävlingen Årets Fotograf) ända tills sista rösten var lagd. Så spännande har det aldrig varit tidigare.
Vilken spännande rysare det blev Kjell, precis så spännande som tävlingar ska vara...Detta gillar jag
Jag är glad att ha kunnat bjuda på både bilder och spänning detta första året som jag har varit med...Men visst grämer jag mig lite att snubbla på mållinjen till den åtråvärda titeln som du knep framför näsan på mig
Fotograferande ska vara roligt och inspirerande vilket gett mig en helt ny hobby där jag numer mest vistas i naturen bland Fåglar och Älgar mm, även om jag ibland återvänder till mina rötter med Akvarium/Fisk fotograferande.
Nu gäller det att ladda om batterierna inför nästa års tävling....Men först ska Årets bild avklaras, mycket spännande då det är väldigt fina bilder i den tävlingen.
Stort grattis på din födelsedag Kjell och titeln Årets fotograf .
Tack Göran Å och andra - sedan som sagt så återstår ju Årets Foto (omröstningen startar den 1/12).
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Kommentar