LA Fishguys

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • åheim
    • April 2006
    • 13135

    LA Fishguys

    Jag satt och kikade runt på youtube och hittade då LA fishguys och blev helt förtrollad av den snacksalige och kunnige "saltvattensunderhållaren"!! Man får alltså följa den här killen när han åker runt i L.A och rengör och sköter alla de saltakvarier han har satt upp hos välbergade krösusar och olika företag. Han förklarar hela tiden vad han gör och varför, ger också massor av bra tips som kan vara värt att veta. Löser olika problem och ibland haverier! Jag kan sitta trollbunden i timmar och följa den här killen Ta en titt: http://www.youtube.com/watch?v=zhVaK...ture=endscreen

    Senast redigerad av åheim; 05 October 2012, 17:54.
    Viva Leo Buscaglia
  • ecco
    • November 2010
    • 500

    #2
    Detta krävs massor av studerande.
    Riktigt intressant..
    Många svar får man med..
    Sambons blogg om våra akvarium.
    http://mizan3.bloggsida.se/
    Senast uppdaterad bloggen avslutad pga problem med sidan

    Kommentar

    • åheim
      • April 2006
      • 13135

      #3
      Ursprungligen postat av ecco
      Detta krävs massor av studerande.
      Riktigt intressant..
      Många svar får man med..
      Eller hur Inte massa larv utan rakt och ärligt och inget förskönande! Här kan man lära sig massor!
      Viva Leo Buscaglia

      Kommentar

      • NiXoN
        • December 2003
        • 2068

        #4
        Jag brukar kolla på programmet ibland och det är rätt underhållande till och från.
        Jag skulle dock inte rekommendera det som en grund för att starta ett kar....

        Systemena och metodiken är baserade på att han driver Fish Only kar som är väldigt begränsade i sin utformning.
        Men det är standard för leasing/service företag där borta, kolla bara på "Fish Tank Kings" på nat.geo.
        Extrema akvarier har blivit den ultimata statussymbolen, och de som ligger i branschens framkant är hett efterfrågade. Dessa blandar natur med senaste mode och akvarieteknik – om du kan fantisera fram det, så kan de bygga det. MEN: Det krävs ojämf� Upptäck dem bästa serierna, dokumentärerna, filmerna , schemalagd information , exklusivt videomaterial, avsnittsguider , bilder och mycket mer...Haverikommisionen, Dränerade världshav, Mars, Ice Road Rescue ,Latinamerikas farliga gränser, Car S.O.S, Wicked Tuna, Kosmos - en resa i tid och rum... Våra distributörer är Telia, Com Hem , Canal Digital, Boxer, Bredbandsbolaget, Sappa, IP Sweden, Viasat. Se dina favoritserier på National Geographic och Nat Geo Wild i Sverige.

        Viss utrustning och metodik som företagen använder är sån som "normala" akvarister gått ifrån för länge sedan.
        Andra saker dom gör och visar är helt vettigt och standard...

        Det finns en annan som är lite tråkigare men betydligt mer mainstream och uppdaterad och han kör fullskaliga revkar.



        //NiXoN

        Kommentar

        Arbetssätt...