Mitt akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Eric Hansen
    • October 2011
    • 19

    Mitt akvarium

    Hej.
    Har plockat upp intresset på akvarium efter många års uppehåll och har byggt mig en bakgrund,
    det som fattas är lite mer plantor och lite mer fiskar. Men då man bor på ett ställe som ligger
    5 mil från närmste butik så får man vänta lite med inköpen, ni kanske kan tips om en bra
    webbutik som säljer plantor till bra pris? Skickade med ett par bilder tagna med min mobil
    men de är lite dåliga tyvärr, har köpt mig en ny dator nu så mina bildregeringsprogram/ "kamera" är ännu inte
    igång. Mvh Eric Hansen

  • drlavey
    • October 2011
    • 217

    #2
    Finns en del på tradera!
    100 L sällskaps m Endler, Rineloricaria lima och blackmolly
    640 L SA, Bland annat Diskus
    450 L Viktoria ciklider

    Kommentar

    • Eric Hansen
      • October 2011
      • 19

      #3
      Ok ska kika där, tackar - Eric

      Kommentar

      • Naakin
        • October 2011
        • 4

        #4
        Hej Eric,
        jag har gjort några provbeställningar från http://www.extraplant.com/ (Tyskland) och det fungerade klockrent! Från beställning till leverans 3 dagar och växterna såg kalas fina ut. Det negativa var frakten som var dyr. Mvh Jonas

        Kommentar

        • Eric Hansen
          • October 2011
          • 19

          #5
          Ska kika på länken har beställt mkt grejer från Holland/Polen men då har det gällt sportfiskegrejer, men de är väldigt billigt/
          bra och supersnabba med att svara och skicka iväg beställningar.

          Kommentar

          • laasesku
            • October 2002
            • 660

            #6
            Väldigt snygg bakgrund för att vara egengjord!

            Kommentar

            • Johanski
              • February 2007
              • 3044

              #7
              Att ingen har nämnt http://www.plantswap.se ännu, särklass billigaste växterna, och kunnigaste folket!

              Kommentar

              • Eric Hansen
                • October 2011
                • 19

                #8
                Laasesku - Tackar för det inlägget Tycker det var skitkul o göra och inte alls svårt eller krångligt, däremot så gjorde jag vissa missar som jag inte gör om till nästa kar. När det gäller växter så provar jag o göra en beställning genom ebay, beställde ett par mossor till bra pris inkl frakt.

                Kommentar

                Arbetssätt...