Nytt nummer av Malbiten

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    Nytt nummer av Malbiten

    Så har äntligen 2007 års sista nummer av Malbiten (medlemstidning för GOC) ramlat ner i brevlådan. Den som väntar på något gott.......

    Som vanligt ett mycket välfyllt nummer med flera mycket intressanta artiklar som
    "En fryd for öyet - Panaqolus sp. L169"
    "Rio Xingu/Rio Madeira - förlorade paradis?"
    "Nyimporterat"
    "Honan gör sitt val och leker - Corydoras caudimaculatus"
    "Fel mal blev rätt val - L205"
    "Jag och min mal" Under denna punkt är det den för oss Zoopetare välkände drd/Mattias Allroth som presenteras"
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • Guest

    #2
    Än en gång ett mycket bra nummer.

    Kommentar

    • Nitra98
      • June 2005
      • 1987

      #3
      Jag har inte hunnit läsa den än, hinner bara kasta längtansfulla blickar på den när jag rusar mellan spisen, tvätten, barnen, långväga besöket mm mm...! Men vänta bara till söndag kväll! (Efter akvariestädningen dårå!)
      Min zoon

      Kommentar

      • Guest

        #4
        Har precis läst igenom Malbiten noggrant och jag tycker att min artikel om L205 fick godkänt

        Kommentar

        • gugges
          • May 2003
          • 893

          #5
          Jannes artikel tycker jag var bra, tråkig utveckling men mycket viktigt att problemet belyses!

          Janne kommer nog att ha en lättare genomgång om detta på 20-års mötet i GBG den 10-11maj om man vill höra mer!
          Guardians Of Catfish - www.goc.se

          Kommentar

          Arbetssätt...