Växt- och räkresa till Tyskland

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • MagicFingers
    svarade
    Ursprungligen postat av Annika
    Hej alla vänner! Jag sitter på tåget till Göteborg. Vi ses snart!
    hoppas du inte råkar ut för några missöden... SJ é ju kända för sådant...

    Lämna en kommentar:


  • Annika
    svarade
    Hej alla vänner! Jag sitter på tåget till Göteborg. Vi ses snart!

    Lämna en kommentar:


  • fifi
    svarade
    Inga ännu så länge :S Men ska in till staden nu och dels bestämma arbetstider [lite rädd för att jag får passet klockan tio på måndag.. mao plocka ner en morgonrock i väskan och åka direkt dit omfg!] och dels växla lite. Det suger att vara pank för det blir bara en tusing till shopping i tyska landet

    Lämna en kommentar:


  • lillfrasse
    svarade
    Japp snart syns vi på färjan boys and girls. Hur mycket euros har ni växlat till er?

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Men vilken tur att vi åker bort härifrån då
    Just nu är det uppehåll och vindstilla i "stormiga" Göteborg
    Utfärdad: 2008-01-31 kl 07:32 Varningarna gäller för de kommande 24 timmarna.


    Kattegatt 2 storm
    Sydväst 15 m/s. Fram på dagen syd ökande till 20-25 m/s. Från i kväll åter sydväst och tillfälligt något avtagande.

    Lycka till

    Jag och säkert alla andra avundsjuka Zoopetare ser fram mot både bilder och film

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av c90368
    http://www.smhi.se/


    Nytt oväder på ingång

    Under torsdagen närmar sig ett mycket djupt lågtryck västerifrån och medför blåsigt väder i södra Sverige med risk för mycket hårda vindbyar. Samtidigt väntas också nederbörd. Även fredagen blir mycket blåsig.

    »»Meteorologens kommentar
    »»Till aktuella varningar

    Stackare
    Men vilken tur att vi åker bort härifrån då
    Just nu är det uppehåll och vindstilla i "stormiga" Göteborg

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Hur blir vädret idag? SMHI erbjuder väderprognoser och beslutsunderlag för dig, myndigheter och företag inom meteorologi, hydrologi, oceanografi och klimat.



    Nytt oväder på ingång

    Under torsdagen närmar sig ett mycket djupt lågtryck västerifrån och medför blåsigt väder i södra Sverige med risk för mycket hårda vindbyar. Samtidigt väntas också nederbörd. Även fredagen blir mycket blåsig.

    »»Meteorologens kommentar
    »»Till aktuella varningar

    Stackare

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Har du läst min inköpslista?

    Lämna en kommentar:


  • Lenmar
    svarade
    Ursprungligen postat av ansjo
    Ska vi ringa när vi kommer fram till mässan eller när vi kommer till den första stoooora affären?
    Ringa vem? Jag tänker stänga av min mobil!! Eller.... Näh.... Hur mycket pengar skall jag skicka över och till vem?? Gött att få handla utan att va sjösjuk och känna sjögången i knäna i två veckor efteråt.... Då beställer jag; gröna räkor, gula räkor, black crystal, blå tigerräkor, dvärghumrar och fem aquaboxar (5,5 liters kompletta akvarium för max 200 kronor styck...). Ing problem va??

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Ska vi ringa när vi kommer fram till mässan eller när vi kommer till den första stoooora affären?

    Lämna en kommentar:


  • Lenmar
    svarade
    morr, järnspik, skitskitskitskit

    Lämna en kommentar:


  • Lenmar
    svarade
    Ursprungligen postat av ansjo
    Du kan hoppa in i min väska och kika fram lite sådär småkäckt när vi sitter runt middagsbordet "tjohoo". Det var trödigt att du inte kunde följa med, men det kommer säkerligen fler tillfällen och jag ska shoppa för dig med.

    Jag vill ju för fanken med juh!!!

    Fler tillfällen.... ? för räkresa till Tyskland?? Kidding me??? 2009 kanske ja...

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Du kan hoppa in i min väska och kika fram lite sådär småkäckt när vi sitter runt middagsbordet "tjohoo". Det var trödigt att du inte kunde följa med, men det kommer säkerligen fler tillfällen och jag ska shoppa för dig med.

    Lämna en kommentar:


  • Lenmar
    svarade
    Jag önskar er en trevlig resa! Själv var jag i Helsingfors för tre veckor sedan. 20 sekundmeter... jag har aldrig varit sjösjuk förut utan varit väldigt tålig medans andra dukat under... 20 sekundmeter var mer än vad jag mäktade med... Att se hur dansgolvet gjorde "line-dance" från sida till sida var mer än vad jag klarade med så jag kastade in handduken och gav vika för den store vite porslinsguden... Jupp... Även de kaxigaste... Ha det superkul och tänk inte på bittra, ångerfulla mig... nej-nej... roa er kungligt! Det hade ju jag gjort om jag hade vart med. Må vindarna blåsa från rätt håll!!

    Lämna en kommentar:


  • fifi
    svarade
    Dags att sova så man inte däckar alltför fort i bilen [brukar alltid somna till slut dock hehe]! Godnatt alla söta zoopetare, vi synes imorgon

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...