Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • walle77
    • March 2005
    • 121

    Tackar tackar hoppas ni får det trevligt med många nya ider. Jag går och funderar på hur mitt Akvarie terrarie skall inredas. Finns det några bilder på det?

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      Ursprungligen postat av walle77
      Tackar tackar hoppas ni får det trevligt med många nya ider. Jag går och funderar på hur mitt Akvarie terrarie skall inredas. Finns det några bilder på det?
      Det skulle du inte sagtnu är nästa möte redan spikat och det sker hos dig igenkan det vara mer spännande att titta på denna skapelse
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • solbacka
        • January 2004
        • 3952

        Som jag skrev till Stene (PM) så hoppas jag att jag kan komma till dig NE. Men för tillfället mår jag lite mindre bra pga pajjade revben Skadeade mig i tisd. när en sprang in i mig på träningen.. usch inte tänkt på hur jag ska kunna byta vatten på akvarierna på ovanvåningen.. där bär jag vattnet i hinkar.. Jag får väll fjäska för min man kanske
        350l Diskus 275l SA växt
        100l tanganynika
        Min dagbok Mina bilder
        Min alldeles egna zoon

        Kommentar

        • Patrik Steen
          • May 2006
          • 8464

          Ursprungligen postat av solbacka
          Som jag skrev till Stene (PM) så hoppas jag att jag kan komma till dig NE. Men för tillfället mår jag lite mindre bra pga pajjade revben Skadeade mig i tisd. när en sprang in i mig på träningen.. usch inte tänkt på hur jag ska kunna byta vatten på akvarierna på ovanvåningen.. där bär jag vattnet i hinkar.. Jag får väll fjäska för min man kanske
          Det läker av sig själv det där med revben drog av ett för några år sedan dem gjorde inget det läker av sig själv sa läkaren,men ont gör det har ont än i dag när jag bockar mig i olika lägen,den är en vecka till så du får se hur du känner dig
          Mvh.Patrik

          Kommentar

          • Maffia666

            Ursprungligen postat av NE
            Här är en bild på stora akvariet för tillfället:
            http://zoone.se/main/blog/images/IMG_3084_rsz.jpg/view
            Riktigt snyggt !!!

            Kommentar

            • Maffia666

              Medlem i Zoopet syd! Och hitta rötter.

              Hej på er alla sydare!!
              Undrar hur man går till väga för att bli medlem i denna exclusiva klubb.
              Sen undrar jag om ni vet var man kan plocka rötter någonstans i skåne, för tydligen så brukar MAFs ut och plocka rötter i någon torvmosse.
              MVH maffia666
              Ps är själv Stolt Dalmas så jag hittar inte så jätte bra i skåne, men trivs kanon i detta underbara landskap.DS
              Senast redigerad av Gäst; 16 November 2007, 21:27.

              Kommentar

              • Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

                Ursprungligen postat av Maffia666
                Hej på er alla sydare!!
                Undrar hur man går till väga för att bli medlem i denna exclusiva klubb.
                Sen undrar jag om ni vet var man kan plocka rötter någonstans i skåne, för tydligen så brukar MAFs ut och plocka rötter i någon torvmosse.
                MVH maffia666
                Ps är själv Stolt Dalmas så jag hittar inte så jätte bra i skåne, men trivs kanon i detta underbara landskap.DS
                Det är ingen medlemskap i Zoopet Syd ,nu ska vi ha en liten träff hos en i Lund den 24 denna månad så det är bara hänga på.Och sen angående rötter så har MAF en ställe utanför Hörby som dem får plocka på, inte alla skulle jag tro så det stället nämner jag inte med vägbeskrivningSå Hoppas att vi träffas den 24 November Hos NE i Lund.
                Mvh.Patrik

                Kommentar

                • NE
                  • January 2004
                  • 1549

                  Massor med inlägg som jag missat, tack för alla trevliga kommentarer om bilden.
                  /Niklas

                  Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

                  Kommentar

                  • Maffia666

                    Ursprungligen postat av stene
                    Det är ingen medlemskap i Zoopet Syd ,nu ska vi ha en liten träff hos en i Lund den 24 denna månad så det är bara hänga på.Och sen angående rötter så har MAF en ställe utanför Hörby som dem får plocka på, inte alla skulle jag tro så det stället nämner jag inte med vägbeskrivningSå Hoppas att vi träffas den 24 November Hos NE i Lund.
                    Okej! tack så mycket, Tyvvär så ska jag vara gudfar på ett dop den 24. Men hänger gärna på några andra träffar. Hörby okej hmmm. Ni verkar ha väldigt kul ni Syd zoopare.
                    MVH maffia666

                    Kommentar

                    • Patrik Steen
                      • May 2006
                      • 8464

                      Monicka låter hälsa att hon inte kan följa med till Lund i Helgen på träffen med Zoopet Syd.
                      Senast redigerad av Patrik Steen; 18 November 2007, 16:19.
                      Mvh.Patrik

                      Kommentar

                      • Patrik Steen
                        • May 2006
                        • 8464

                        Zoopet Syd tänker besöka NE i Lund och titta på hans trevliga växtakvarie Bla. Som han tänker berätta lite om hur allt funkar,så det ser vi väldigt fram i mot.
                        När:Lördagen den 24 November Kl.13.00
                        Anmälda:
                        ---------------------------------------------
                        Stene
                        Solbacka
                        Nå Nirvana Nu
                        ---------------------------
                        3 st anmälda än så länge,det är bara att anmäla sig för den som inte gjort det.Adressen har jag så den kommer som PM när det är dags.
                        Mvh.Patrik

                        Kommentar

                        • nille
                          • March 2002
                          • 323

                          Kanske är det några sydare som har lust att komma på mte på onsdag.

                          MAF arrangerar stormöte på malmö museer nu på onsdag 21/11
                          mötet startar kl.19.00 men insläpp sker från kl. 18.00
                          Inträde för att komma in är 40 kr.

                          på programmet står

                          Redovisning och prisutdelning i i odlings och hempristävlan
                          Två föredrag av Mikael Håkansson från IMAZO.
                          Fisklotteri
                          Fika.

                          Ämnena Micke talar i är"Från dypölar till regnbågsfiskar i Indonesien" och "Akvariefisknyheter"


                          ALLA ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMNA:

                          styrelsen MAF
                          niclas

                          Kommentar

                          • NE
                            • January 2004
                            • 1549

                            Låter trevligt, ska se om det går att klämma in, men det är mycket nu.
                            /Niklas

                            Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

                            Kommentar

                            • Patrik Steen
                              • May 2006
                              • 8464

                              Efter som jag ska tydligen på ett tråkigt kväll AE med skolan där jag jobbar så kan inte jag komma till Malmö annars skulle detta varit upplysande att höra på.
                              Mvh.Patrik

                              Kommentar

                              • NE
                                • January 2004
                                • 1549

                                Det gick dessvärre inte att få i hop, får hoppas det kommer fler tillfällen.

                                Till Lördagen kan jag locka med "nybakade" bullar som min son gjort, det ser ju ut att bli ett litet gäng men vi kanske fortfarande kan locka med någon sötsugen
                                /Niklas

                                Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

                                Kommentar

                                Arbetssätt...