Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    Jag tycker vi kör denna tråd ett taga till angående Åled om det är inte intresse till det i slutet av November så kör vi nåt annat på närmare håll,så det gäller att svara om någon är sugen på det,detta kommer att bli en hel dag med andra besök i så fall som Guy Palm här på Zoopet kommer eventuellt att ordna.Det är därför av stor vikt att vi svarar om det finns intresse för det annars gör vi något annat som vi fixar på närmare ort.
    Mvh.Patrik

    Kommentar

    • Guy Palm
      • March 2002
      • 5720

      Tänk på att vi i Halland åker till GCG-auktionen den 24 november så den helgen passar inte för hallandsbesök.
      Kan bli lite tight nu när vi närmar oss december med stormsteg. Å andra sidan finns Åleds akvarieaffär kvar nästa år också
      Senast redigerad av Guy Palm; 23 October 2007, 18:31.
      Guy
      ,Poecilia,SKS,GOC,

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        Ursprungligen postat av Guy Palm
        Tänk på att vi i Halland åker till GCG-auktionen den 24 november så den helgen passar inte för hallandsbesök.
        Bra du sa det tänkte jag inte på alls
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Är det inga Zoopetsydare som är intresserade av växter, räkor etc. som skall haka på resan till Hannover i månadsskiftet januari/februari http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=110001
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Patrik Steen
            • May 2006
            • 8464

            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Är det inga Zoopetsydare som är intresserade av växter, räkor etc. som skall haka på resan till Hannover i månadsskiftet januari/februari http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=110001
            Jag är inte intresserad av växter och räker i alla fall då talar jag för mig själv men jag ska givetvis kolla upp om man kan hänga på jag förmodar att det är mer saker där som lockar mig på mässan
            Mvh.Patrik

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ursprungligen postat av stene
              Jag är inte intresserad av växter och räker i alla fall då talar jag för mig själv men jag ska givetvis kolla upp om man kan hänga på jag förmodar att det är mer saker där som lockar mig på mässan
              Ja det finns självklart även andra saker att kolla på på mässan - dessutom så kommer vi att besöka akvarieaffärer, sannolikt någon fiskodlare och ev. ett offentligt akvarium och framförallt kommerv det att bli himla trevligt sällskap
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • solbacka
                • January 2004
                • 3952

                Jag känner att jag har lite för mycket för en längre resa nov-dec pga att barnen fyller år och sedan närmar sig julen med stormsteg
                Men någon kortare resa här nere skulle vara roligt
                Sedan ska jag till Sthlm. i feb, själv så man undrar hur mycket pengar jag kan lägga på mig själv
                Men till Åleds vill jag ju också suck
                350l Diskus 275l SA växt
                100l tanganynika
                Min dagbok Mina bilder
                Min alldeles egna zoon

                Kommentar

                • Patrik Steen
                  • May 2006
                  • 8464

                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Ja det finns självklart även andra saker att kolla på på mässan - dessutom så kommer vi att besöka akvarieaffärer, sannolikt någon fiskodlare och ev. ett offentligt akvarium och framförallt kommerv det att bli himla trevligt sällskap
                  Vi är väldigt sugna på att hänga på men då kör vi ner direkt och i så fall ansluter direkt där nere men jag får avvakta med mitt svar lite till känner jagmen det lutar åt att vi hänger på enligt chefen här hemma stor stad mycket att titta på
                  Senast redigerad av Patrik Steen; 24 October 2007, 17:16.
                  Mvh.Patrik

                  Kommentar

                  • daniel_i_malmö
                    • April 2002
                    • 1103

                    Vi är ett gäng från Malmö akvarieförening som ska åka upp till akvarieauktionen i Göteborg i november (finns separat tråd om auktionen här på Zoopet). Vi blir åtminstone två bilar med folk, kanske finns det någon plats över i en bil. Om det är någon zoopetsydare som vill slå följe så säg till.
                    Malmö Akvarieförening
                    no hope, no harm, just another false alarm

                    Kommentar

                    • Patrik Steen
                      • May 2006
                      • 8464

                      Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
                      Vi är ett gäng från Malmö akvarieförening som ska åka upp till akvarieauktionen i Göteborg i november (finns separat tråd om auktionen här på Zoopet). Vi blir åtminstone två bilar med folk, kanske finns det någon plats över i en bil. Om det är någon zoopetsydare som vill slå följe så säg till.
                      Vi bugar och tackar för erbjudandet i så fall kontaktar vi dig om det skulle bli aktuellt
                      Mvh.Patrik

                      Kommentar

                      • Intercepter
                        • January 2006
                        • 962

                        Ja då har man äntligen fått tag på sina frontoser

                        Kommentar

                        • MagicFingers
                          • November 2003
                          • 3136

                          Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
                          Vi är ett gäng från Malmö akvarieförening som ska åka upp till akvarieauktionen i Göteborg i november (finns separat tråd om auktionen här på Zoopet). Vi blir åtminstone två bilar med folk, kanske finns det någon plats över i en bil. Om det är någon zoopetsydare som vill slå följe så säg till.
                          inte mer än rätt när vi gästade malmös

                          hör med "tummen" han behöver garanterat skjuts
                          Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                          Nunc Est Bibendum

                          Kommentar

                          • Patrik Steen
                            • May 2006
                            • 8464

                            Ursprungligen postat av MagicFingers
                            inte mer än rätt när vi gästade malmös

                            hör med "tummen" han behöver garanterat skjuts
                            Ja i din bil fick han knappt plats i Malmö har dem större bilar
                            Mvh.Patrik

                            Kommentar

                            • daniel_i_malmö
                              • April 2002
                              • 1103

                              Ett dagsaktuellt tips på akvarierelaterad aktivitet:

                              Tropikmässan i Malmö:
                              Celebrating 10 years of .xyz - over a decade of innovation! We are beginning the countdown to our decade-iversary! Over ten chapters, journey through a decade of innovation with .xyz. From its ambitious inception to quickly becoming a leader in the domain industry, each press release will unveil a year of .xyz’s history, challenges, and


                              Det är förstås mest kräl- och groddjur som säljs på mässan men Malmö Akvarieförening och några av dess medlemmar har ett stånd där de säljer lite odlad fisk och akvarieväxter och gör reklam för föreningen. Tveka inte att hälsa på oss om du är på mässan och passerar vårt bord!
                              Malmö Akvarieförening
                              no hope, no harm, just another false alarm

                              Kommentar

                              • Guy Palm
                                • March 2002
                                • 5720

                                Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
                                Ett dagsaktuellt tips på akvarierelaterad aktivitet:

                                Tropikmässan i Malmö:
                                Celebrating 10 years of .xyz - over a decade of innovation! We are beginning the countdown to our decade-iversary! Over ten chapters, journey through a decade of innovation with .xyz. From its ambitious inception to quickly becoming a leader in the domain industry, each press release will unveil a year of .xyz’s history, challenges, and


                                Det är förstås mest kräl- och groddjur som säljs på mässan men Malmö Akvarieförening och några av dess medlemmar har ett stånd där de säljer lite odlad fisk och akvarieväxter och gör reklam för föreningen. Tveka inte att hälsa på oss om du är på mässan och passerar vårt bord!
                                Även Alf och Anita från Skandinaviska Killisälskapet är värda ett besök
                                Guy
                                ,Poecilia,SKS,GOC,

                                Kommentar

                                Arbetssätt...