Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    Det får väl bli en Syd Träff när dem riktigt kommit iordning tycker jag..
    Mvh.Patrik

    Kommentar

    • starman_
      • March 2004
      • 791

      låter som en bra ide,,,undrar om jag kommer kunna hålla mig så länge bara

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        Ursprungligen postat av starman_
        låter som en bra ide,,,undrar om jag kommer kunna hålla mig så länge bara
        Det får vi inte hoppas vad ska då Peter leva på
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • Patrik Steen
          • May 2006
          • 8464

          Vad säger ni andra om att jag ändrar tiden till 15.00 så dem som vill ta sig ett dopp i tunnan innan kan komma 14.00 eller tidigare om man så vill är detta ok??
          Mvh.Patrik

          Kommentar

          • Ouscazz

            • February 2009
            • 910

            Inte alls omöjligt att jag dyker upp!
            www.diskusforum.se
            www.loricariidae.se

            Kommentar

            • Patrik Steen
              • May 2006
              • 8464

              Zoopet Syd tänker ha en Kräftskiva hemma hos Stene

              Datum:Lördagen den 29 Augusti

              Tid:14.00

              Var:I Röinge utanför Höör(adress kommer på PM till dem som fortfarande inte hittar hit.)

              Vad som kommer att hända,förutom att äta Kräftor och dricka gott och att beskåda det mesta inom Akvastiken...
              så kommer det att bli nån slags Frågetävling givetvis(fina priser) ingen Skyttetävling i Skogen, som vi hade förra året av förklarliga skäl!!!!!!!!!!!!! och tyvär så blir det ingen "fånga kräftor" som vissa var väldigt bra på.Men det kommer att bli ett varmt bad och grillen kommer att vara på och så kommer vi att hitta på en hel del annat skoj, kom med förslag vet jag.
              Så hjärtligt välkommna alla som är medlemmar på Zoopet.

              Obs!! man behöver inte vara Goldis för att deltaga på Syds-Akviteter
              det räcker med att man är Fisk-Nörd Och har glatt fest humör. Barn är välkomna givetvis, så det är ingen ursäkt.
              Vi tar givetvis med oss själva vad vi ska förtära och dricka.

              ANMÄLDA
              Patrik steen + 4
              NIC+1
              Anettejt
              Schumi
              miluhe
              starman
              Nå Nirvana Nu
              Ouscazz

              13 st anmälda än så länge bara att anmäla sig för dem som inte har gjort de
              Senast redigerad av Patrik Steen; 15 August 2009, 19:03.
              Mvh.Patrik

              Kommentar

              • Guest

                raderat
                Senast redigerad av Gäst; 09 September 2009, 02:15.

                Kommentar

                • NIC
                  • January 2008
                  • 5121

                  Jag jobbar ju såklart till kl.16 GRRR!
                  Jag hoppar i tunnan i skitvattnet när jag kommer, hehe!
                  Ska se om jag kan byta bort möget, har sen länge VÄGRAT att jobba helger...

                  Dåligt med "alla barnen" vitsar, NNN känner sig nog inte så välkommen...

                  Alla barnen ser fram emot skivan utom Daniel den divan! MOAHAHA!!!

                  http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                  Kommentar

                  • Patrik Steen
                    • May 2006
                    • 8464

                    Ursprungligen postat av Anettejt
                    Funkar fint med mig, ju senare ju bättre. (skall inte bada, men hade klart varit kul att få spana in dom som kommer tidigt o ändå inte badar. (inga namn nämnda))

                    Är det ingen som skall äta kräftor frågar jag igen?
                    I såfall tycker jag vi byter namn på träffen till grillskiva...
                    Jo fär sjutton kräftor här också..
                    Mvh.Patrik

                    Kommentar

                    • Nå_Nirvana_Nu
                      • June 2007
                      • 702

                      Ursprungligen postat av Anettejt
                      Funkar fint med mig, ju senare ju bättre. (skall inte bada, men hade klart varit kul att få spana in dom som kommer tidigt o ändå inte badar. (inga namn nämnda))

                      Är det ingen som skall äta kräftor frågar jag igen?
                      I såfall tycker jag vi byter namn på träffen till grillskiva...
                      Japp du kommer inte bli ensam sörplare, och eventuellt inte ensam om att vara tidigt på plats utan att
                      "hoppa i galen tunna".



                      Kul att höra att Nic fortfarande kan frambringa krystade grötrim...får väl sänka mig till hans nivå ett slag... när han som vanligt påbörjar saker som han inte kan avsluta.

                      Till Nickedockan:

                      Ett av barnen tyckte grupptryck var okej, att falla för dem hade blivit hans grej.
                      Han försökte vara kaxig genom att bada i en liten pool, men alla förstod att han hade mindervärdeskomplex, det var inte särskilt coolt
                      Men för att inte verka liten och svag, tänkte han om jag försöker sänka alla andra som är bättre än jag,
                      Då blir jag en dag bäst, men han tänkte inte på att om han var bäst, var alla andra så dåliga att hela världen skulle stunkit som av….pest….

                      Så fortsatte dagarna för en obetydlig liten prick, som kämpade förgäves,
                      alla kan nog gissa hans namn så det är kanske vore bäst att byta nic.k.

                      __________________________________________________ ____


                      Rest in pieces brother


                      Ha de bra allihopa vi ses snart =)

                      Kommentar

                      • Guest

                        raderat
                        Senast redigerad av Gäst; 09 September 2009, 02:15.

                        Kommentar

                        • Patrik Steen
                          • May 2006
                          • 8464

                          Ocj jag är så trög som vanligt och fattar ingettingggggggggg vad ni pratar om??
                          Mvh.Patrik

                          Kommentar

                          • NIC
                            • January 2008
                            • 5121

                            Ursprungligen postat av Nå_Nirvana_Nu
                            Japp du kommer inte bli ensam sörplare, och eventuellt inte ensam om att vara tidigt på plats utan att
                            "hoppa i galen tunna".



                            Kul att höra att Nic fortfarande kan frambringa krystade grötrim...får väl sänka mig till hans nivå ett slag... när han som vanligt påbörjar saker som han inte kan avsluta.

                            Till Nickedockan:

                            Ett av barnen tyckte grupptryck var okej, att falla för dem hade blivit hans grej.
                            Han försökte vara kaxig genom att bada i en liten pool, men alla förstod att han hade mindervärdeskomplex, det var inte särskilt coolt
                            Men för att inte verka liten och svag, tänkte han om jag försöker sänka alla andra som är bättre än jag,
                            Då blir jag en dag bäst, men han tänkte inte på att om han var bäst, var alla andra så dåliga att hela världen skulle stunkit som av….pest….

                            Så fortsatte dagarna för en obetydlig liten prick, som kämpade förgäves,
                            alla kan nog gissa hans namn så det är kanske vore bäst att byta nic.k.

                            __________________________________________________ ____


                            Rest in pieces brother


                            Ha de bra allihopa vi ses snart =)
                            Fattar inte, för mycket stavelser...!
                            Daniel tror han e en rolig filur, men hans skämt går mest i moll och inte i dur! Hahaha!!!

                            http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                            Kommentar

                            • Patrik Steen
                              • May 2006
                              • 8464

                              Ursprungligen postat av NIC
                              Fattar inte, för mycket stavelser...!
                              Daniel tror han e en rolig filur, men hans skämt går mest i moll och inte i dur! Hahaha!!!
                              Nu fattar jag ännu mindremen jag är lika glad för
                              Mvh.Patrik

                              Kommentar

                              • Patrik Steen
                                • May 2006
                                • 8464

                                Kom igen nu och anmäl er till Krätskivan folk tycker det är lite klent med folk,vi brukar ha det jätte roligt på Träffarna...:-)
                                Mvh.Patrik

                                Kommentar

                                Arbetssätt...