Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • daniel_i_malmö
    • April 2002
    • 1103

    Tjena sydare!
    Jag har uppdaterat MAFs hemsida med info om aktiviteter i höst. Se: http://malmoakvarieforening.se/

    För de som inte kan få nog av kräftskivor går MAFs traditionella av stapeln den 15 augusti.
    Malmö Akvarieförening
    no hope, no harm, just another false alarm

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
      Tjena sydare!
      Jag har uppdaterat MAFs hemsida med info om aktiviteter i höst. Se: http://malmoakvarieforening.se/

      För de som inte kan få nog av kräftskivor går MAFs traditionella av stapeln den 15 augusti.
      härligt att se dig tillbaka Danieltack för infon och som ett brev på posten så kom Mafiosen på posten idag..
      Senast redigerad av Patrik Steen; 04 August 2009, 18:26.
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        Zoopet Syd tänker ha en Kräftskiva hemma hos Stene

        Datum:Lördagen den 29 Augusti

        Tid:14.00

        Var:I Röinge utanför Höör(adress kommer på PM till dem som fortfarande inte hittar hit.)

        Vad som kommer att hända,förutom att äta Kräftor och dricka gott
        så kommer det att bli nån slags Frågetävling givetvis(fina priser) ingen Skyttetävling i Skogen, som vi hade förra året av förklarliga skäl!!!!!!!!!!!!! och tyvär så blir det ingen "fånga kräftor" som vissa var väldigt bra på.Men det kommer att bli ett varmt bad och grillen kommer att vara på
        och så kommer vi att hitta på en hel del annat skoj, kom med förslag vet jag.
        Så hjärtligt välkommna alla som är medlemmar på Zoopet.
        Obs man behöver inte vara Goldis för att deltaga på Syds-Akviteter
        det räcker med att man är Fisk-Nörd Och har glatt fest humör. Barn är välkomna givetvis, så det är ingen ursäkt.
        Vi tar givetvis med oss själva vad vi ska förtära och dricka.

        ANMÄLDA
        Patrik steen + 4
        NIC+1
        Anettejt
        Schumi
        miluhe
        starman

        11 st anmälda än så länge bara att anmäla sig för dem som inte har gjort de
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • Mick13
          • May 2008
          • 1796

          Låter lockande med en kräft skiva med Zoopet sydarna....
          In vino veritas, in aqua sanitas

          Kommentar

          • Guest

            raderat
            Senast redigerad av Gäst; 09 September 2009, 02:15.

            Kommentar

            • Patrik Steen
              • May 2006
              • 8464

              Några till kan man alltid tränga in..:-)så det är bara att anmäla sig om man inte har gjort det.
              Mvh.Patrik

              Kommentar

              • Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

                Zoopet Syd tänker ha en Kräftskiva hemma hos Stene

                Datum:Lördagen den 29 Augusti

                Tid:14.00

                Var:I Röinge utanför Höör(adress kommer på PM till dem som fortfarande inte hittar hit.)

                Vad som kommer att hända,förutom att äta Kräftor och dricka gott
                så kommer det att bli nån slags Frågetävling givetvis(fina priser) ingen Skyttetävling i Skogen, som vi hade förra året av förklarliga skäl!!!!!!!!!!!!! och tyvär så blir det ingen "fånga kräftor" som vissa var väldigt bra på.Men det kommer att bli ett varmt bad och grillen kommer att vara på och så kommer vi att hitta på en hel del annat skoj, kom med förslag vet jag.

                Så hjärtligt välkommna alla som är medlemmar på Zoopet.
                Obs man behöver inte vara Goldis för att deltaga på Syds-Akviteter
                det räcker med att man är Fisk-Nörd Och har glatt fest humör. Barn är välkomna givetvis, så det är ingen ursäkt.
                Vi tar givetvis med oss själva vad vi ska förtära och dricka.

                ANMÄLDA
                Patrik steen + 4
                NIC+1
                Anettejt
                Schumi
                miluhe
                starman
                Nå Nirvana Nu

                12 st anmälda än så länge bara att anmäla sig för dem som inte har gjort de
                Mvh.Patrik

                Kommentar

                • Guest

                  raderat
                  Senast redigerad av Gäst; 09 September 2009, 02:15.

                  Kommentar

                  • Patrik Steen
                    • May 2006
                    • 8464

                    Ursprungligen postat av Anettejt
                    Är det nån mer som skall slabba kräftor?
                    Inte så kul att sitta o sörpla (jo kräftor måste sörplas ) själv ju.

                    Förslag på hopptävling på studsmattan, och en fortsättning på brottningsmatchen är vad jag kommer på.
                    Se NNN i badtunnan skulle vi ju kunna ha vadslagning om med.
                    (kul du kommer NNN )
                    Ja verkligen kul att NNN kommer,det var ett taga sedan man fick hit han i Vildskogen.Det skulle vara i så fall om han vågar doppa sig i tunnan det skulle vara en upplevelse att se bara och sen om det är pengar inblandat så kanske man till och med skulle hejat på han
                    Mvh.Patrik

                    Kommentar

                    • NIC
                      • January 2008
                      • 5121

                      En frågetävling är väl på sin plats tycker jag. 2 frågor var?

                      Sen tycker jag att alla tar med sig några "alla barnen", baserade på NNN så han känner sig välkommen, hehehe. Äh fan, släng in de här vetja, jag börjar: Alla barnen sitter i tunnan utom Danne fjant, han sitter kvar på sin kant! Moahahaha!!!

                      http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                      Kommentar

                      • Patrik Steen
                        • May 2006
                        • 8464

                        Ursprungligen postat av NIC
                        En frågetävling är väl på sin plats tycker jag. 2 frågor var?

                        Sen tycker jag att alla tar med sig några "alla barnen", baserade på NNN så han känner sig välkommen, hehehe. Äh fan, släng in de här vetja, jag börjar: Alla barnen sitter i tunnan utom Danne fjant, han sitter kvar på sin kant! Moahahaha!!!
                        Trött idag
                        Mvh.Patrik

                        Kommentar

                        • starman_
                          • March 2004
                          • 791

                          nic vi kör på en fin grillbit istället för kräftor eller?

                          Kommentar

                          • NIC
                            • January 2008
                            • 5121

                            Ursprungligen postat av starman_
                            nic vi kör på en fin grillbit istället för kräftor eller?
                            Visst gör vi det kompis, visst gör vi det!

                            http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                            Kommentar

                            • starman_
                              • March 2004
                              • 791

                              Jag var ialla fall inne på hornbach igår och handlade in lite firremat,en stor fin rot och en liten flock på 5st microgeophagus.....

                              e de någon som har varit på nya akvarietjänst i malmö om det har öppnat?

                              Kommentar

                              • Matnil
                                • October 2003
                                • 464

                                Ursprungligen postat av starman_
                                Jag var ialla fall inne på hornbach igår och handlade in lite firremat,en stor fin rot och en liten flock på 5st microgeophagus.....

                                e de någon som har varit på nya akvarietjänst i malmö om det har öppnat?
                                jag var där förra veckan och de har öppnat, men inte flyttat alla sina kar än så det var inte så mycket att hurra för....

                                Kommentar

                                Arbetssätt...