Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
Du får berätta om det blev gott sedan så kanske man skulle damma av grytan som står längst in i hörnskåpet Vill gärna ha tips av dig också miluhe .
Jag har hört att man kan ha ost också...Kommentar
-
Ost måste va gott det också och choklad kan man använda också men det borde smälta tycker man ha haMvh.PatrikKommentar
-
Det hade varit roligt det finns i alla fall 3st som har grytor...Kommentar
-
Olja med 1-2msk buljongextrakt(flytande)
Direkt efter den maten stömmer man ur oljan i en kastrull el liknande sköljer av fondu grytan och baxar ner 6 toblerone vanlig storlek smält sen serverar man olika godisar typ skummisar båtar osv och har denna gryta framme för dopp i tobleronefondu mumma.. God Fortsättning på er allaSiten där alla plantor växer PlantSwap!Kommentar
-
-
-
Jo tack jag vet haft feber sen igår ont i hela kroppen och ont i halsen men kan inte äta ngt =O)
Men det är enkelt och lätt för tar tobleronen slut daskar man i nytt och man har efterrätten och snacksen räddad, garanterad hit på nyårsafton...
Nu skall vi nte ha detta utan Inbakad fläsfile med chaminjonröra, till det hasselbackspotatis med bearnaise sås och en flytsallad, efterätt vitchokladpannacotta med björnbör och hallonsås.. GISSA om man blir hungrigSiten där alla plantor växer PlantSwap!Kommentar
-
Det låter också gott! Vi får thaimat dit vi ska.. ganska trött på detKommentar
-
Jo tack jag vet haft feber sen igår ont i hela kroppen och ont i halsen men kan inte äta ngt =O)
Men det är enkelt och lätt för tar tobleronen slut daskar man i nytt och man har efterrätten och snacksen räddad, garanterad hit på nyårsafton...
Nu skall vi nte ha detta utan Inbakad fläsfile med chaminjonröra, till det hasselbackspotatis med bearnaise sås och en flytsallad, efterätt vitchokladpannacotta med björnbör och hallonsås.. GISSA om man blir hungrigMvh.PatrikKommentar
-
Zoopetklubb Syd besöker den den 27/1 Öresundsakvariet i Helsingör. Preliminärt träffas vi på Knutpunkten i Helsingborg kl. 11.00 för gemensam resa till Helsingör. Inträde på akavriet är 50 dkr för vuxna och 30 dkr för barn 3-14 år.
Mer information om Öresundsakvariet: http://www.oresundsakvariet.ku.dk/
Anmälda
miluhe + make och 2 tonåringar
Micke, Carolina och Pontus
Solbacka med man + 2 barn
Bena + 1 barn
Guy Palm
Stene + fru + 4 barn
OLOF65
Skadedjur
Nighthawk
NE med fru och 1barn
Totalt 26 st
Förslag till framtida aktiviteter
Stoby Akvarieaffär
Svedala CiklidMvh Michael Persson
www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleriKommentar
-
Då har jag köpt Fläskfile med Kaj p och har lagt det i marinad tills i morgon blev så sugen vad du sa så det får jag ha med oxfile variera under kvällen om man säger såMvh.PatrikKommentar
Kommentar