Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    Och är det någon som är allergisk mot något kaffebröd så hojta till eller skicka PM!
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      Ursprungligen postat av ansjo
      Och är det någon som är allergisk mot något kaffebröd så hojta till eller skicka PM!
      Ingen risk för min del men Winerbröd det tycker jag är gottdu ha har väl kvar 960 karet nu till vi kommer väl
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Jajamän!
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • Patrik Steen
          • May 2006
          • 8464

          Zoopet Syd tänker köra ett litet Hallandsrace med Hallansakvaristerna!!
          När:Lördagen den 17 Maj
          Besöksmål:Åleds
          http://www.aleds.se/ --Halmstad Zoologiska--Kaj.P--Ansjo och sen till Pia`s Hund och Katt i Varberg som är känd för sin goda Kvalite när det gäller AkvarieFisk så det ser vi fram imot
          Tider:10.00-11.15. Åleds
          11.30-12.00.Halmstads Zoologiska
          12.30-14.00.Kaj.P i Varberg
          14.00-??? Pia´s Hund och Katt i Varberg
          15.00-??? Ansjo i Varberg

          Tiderna går att ändra lite på efterhand pågrund av att vi ska ha lite mat i oss också Så det är bara att anmäla sig om man är sugen,jag ska eventuellt ordna en minibuss så vi kan samåka,mest för dem som inte har egen bil är detta till för.Detta blir Höjdpunkten innan Sommaruppehållet med Zoopet Syd och Hallansakvaristerna med Guy Palm i spetsen som håller i detta.

          OBS!!!!Är även en anmälningstråd ute om Vår/Sommar fest hos Daniel i Lund(NNN)Den kommer att hållas den 31 Maj Klockan 16.30


          Anmälda till Hallandsracet från Syd
          -------------------------------------------------------------------------
          Patrik Steen+Fru
          miluhe+Make
          EvaPeva+gubbe+2 ungar


          Anmälda från Hallandsakvaristerna
          -------------------------------------------------------------------------
          Guy Palm
          Ansjo
          Kaj.P

          Totalt: 11 st
          Mvh.Patrik

          Kommentar

          • Patrik Steen
            • May 2006
            • 8464

            Ursprungligen postat av ansjo
            Jajamän!
            Det ska bli spännande att titta på
            Mvh.Patrik

            Kommentar

            • miluhe
              • June 2006
              • 2090

              Suck. Dottern fick nyss reda på hon ska jobba i helgen. Annars skulle hon passat vår hund. Nu har vi ingen hundpassning, så vi kan inte följa med på Hallandsracet. Typiskt hoppas det kan bli en annan gång

              mvh Cecilia

              Kommentar

              • Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

                Zoopet Syd tänker köra ett litet Hallandsrace med Hallansakvaristerna!!
                När:Lördagen den 17 Maj
                Besöksmål:Åleds
                http://www.aleds.se/ --Halmstad Zoologiska--Kaj.P--Ansjo och sen till Pia`s Hund och Katt i Varberg som är känd för sin goda Kvalite när det gäller AkvarieFisk så det ser vi fram imot
                Tider:10.00-11.15. Åleds
                11.30-12.00.Halmstads Zoologiska
                12.30-14.00.Kaj.P i Varberg
                14.00-??? Pia´s Hund och Katt i Varberg
                15.00-??? Ansjo i Varberg

                Tiderna går att ändra lite på efterhand pågrund av att vi ska ha lite mat i oss också Så det är bara att anmäla sig om man är sugen,jag ska eventuellt ordna en minibuss så vi kan samåka,mest för dem som inte har egen bil är detta till för.Detta blir Höjdpunkten innan Sommaruppehållet med Zoopet Syd och Hallansakvaristerna med Guy Palm i spetsen som håller i detta.

                OBS!!!!Är även en anmälningstråd ute om Vår/Sommar fest hos Daniel i Lund(NNN)Den kommer att hållas den 31 Maj Klockan 16.30


                Anmälda till Hallandsracet från Syd
                -------------------------------------------------------------------------
                Patrik Steen
                EvaPeva+gubbe+2 ungar

                Anmälda från Hallandsakvaristerna
                -------------------------------------------------------------------------
                Guy Palm
                Ansjo
                Kaj.P

                Totalt:8 st
                Mvh.Patrik

                Kommentar

                • tummen
                  • March 2005
                  • 5199

                  Jag (från Hallandsakvaristerna/Z-petväst) kommer med en stund på förmiddagen, den delen i Halmstad tänkte jag, Varberg jobbar jag ju i så det stället kan jag utan och innan.....
                  Ansjo och Kaj.P kan jag "våldgästa" då det passar mig och dem bättre....Eller hur Kaj och Anders?
                  Thomas "tummen" Wallén

                  Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                  Kommentar

                  • Patrik Steen
                    • May 2006
                    • 8464

                    Jaha då var alla hinkar nerpackade i bilen för lite köp om man nu stöter på nån fin Koi eller nån annan Dammfisk...Ser fram i mot att träffa alla imorgon och så får man kanske fint väder imorgon också.Synd att vi inte blev större uppslutning ifrån Skåne men det är som det är och det får gå ändå.
                    Mvh.Patrik

                    Kommentar

                    • miluhe
                      • June 2006
                      • 2090

                      Hade varit så kul att följa med . Svårt antar jag att ta hunden med. Ha en riktigt kul dag!

                      Kommentar

                      • Patrik Steen
                        • May 2006
                        • 8464

                        Ursprungligen postat av miluhe
                        Hade varit så kul att följa med . Svårt antar jag att ta hunden med. Ha en riktigt kul dag!
                        Förhinder kan man alltid få...Det går fler tåg inget med det
                        Mvh.Patrik

                        Kommentar

                        • Patrik Steen
                          • May 2006
                          • 8464

                          Då ses vi alla snart ser ut att bli regn här nu innan men det är kanske bättre i Halland..Hi Hi
                          Mvh.Patrik

                          Kommentar

                          • daniel_i_malmö
                            • April 2002
                            • 1103

                            Ursprungligen postat av Patrik Steen
                            Då ses vi alla snart ser ut att bli regn här nu innan men det är kanske bättre i Halland..Hi Hi
                            Ha en trevlig tur!
                            Malmö Akvarieförening
                            no hope, no harm, just another false alarm

                            Kommentar

                            • Guy Palm
                              • March 2002
                              • 5720

                              Tråkigt nog så blev det inte så stor uppslutning. Patrik, Kaj, Anders, Thomas och jag. Vi var hos Åled, Akvarieshoppen och Halmstads Zoologiska innan Thomas och jag lämnade de andra åt sitt öde.
                              Det var i alla fall tre som blev nöjda. Patrik som hittade en fisk som han ville köpa och Halmstads Zoologiska som blev av med den. En Clarias batrachus brukar inte vara så lättsåld
                              Bifogade filer
                              Guy
                              ,Poecilia,SKS,GOC,

                              Kommentar

                              • ansjo
                                • November 2005
                                • 29967

                                Nej, lite dålig uppslutning kanske, trots att det var fler som anmält sig men inte kom. Men vi hade trevligt iaf och det är huvudsaken!
                                /Anders

                                Medlem i NCS - givetvis!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...