Hej "Stockholmare"!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mogwai
    • November 2002
    • 3021


    Onsdag blir bra, även om måndagen hade vart bäst. Har 2 st heldagar i landstingssalen, tisdag och onsdag, men det slutar kl. 16.00 på onsdagen så det är okej.
    Ska gå på Trädgårdsmässan på söndag, så det kanske blir bäst att ta det på onsdagen, för man är nog ganska trötter i fossingarna på måndagen efter söndagens trädgårdstraskande.

    Konstigt det där, av att gå på en mässa några timmar så är man helt trött i hela kroppen, att knalla i Dublin en hel dag, gata upp och gata ner är bara uppiggande !!
    Guinness är stärkande för kroppen, jag visste det !!

    Kommentar

    • mckvinnan
      • December 2004
      • 760

      Då säger vi onsdag preliminärt än så länge. Jag får se hur mycket vrak jag är då jag har packat i flera dagar i streck innan dess... Men jag tror helt klart att NewCastle är uppiggande också och det har ju Patricks.
      Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

      Kommentar

      • RÖDLÖGA
        • February 2002
        • 3931

        Onsdag funkar för oss.
        FISHLOVERS
        Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
        En glad "svenssonakvarist"

        Kommentar

        • mckvinnan
          • December 2004
          • 760

          Då ses vi klockan 18 imorgon, eller har någon nåt annat förslag? Vid gamla vanliga stället på söder eller ska vi revolutionera och träffas någon annanstans? Har ett ställe på Regeringsgatan som jag gillar, Harry B James, som man skulle kunna gå till också. Isf skulle man kunna ses korsningen Regeringsgatan/Hamngatan (vid HM) klockan 18. Vad tyx?
          Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

          Kommentar

          • RÖDLÖGA
            • February 2002
            • 3931

            Ursprungligen postat av mckvinnan
            Då ses vi klockan 18 imorgon, eller har någon nåt annat förslag? Vid gamla vanliga stället på söder eller ska vi revolutionera och träffas någon annanstans? Har ett ställe på Regeringsgatan som jag gillar, Harry B James, som man skulle kunna gå till också. Isf skulle man kunna ses korsningen Regeringsgatan/Hamngatan (vid HM) klockan 18. Vad tyx?
            Låter bra vilket som.
            FISHLOVERS
            Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
            En glad "svenssonakvarist"

            Kommentar

            • mckvinnan
              • December 2004
              • 760

              Då säger vi Hamngatan/Regeringsgatan klockan 18 imorgon onsdag den 29e.

              Ses där! Kul! Alla i Sthlm är givetvis välkomna oavsett om vi setts tidigare eller inte.
              Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

              Kommentar

              • RÖDLÖGA
                • February 2002
                • 3931

                Ursprungligen postat av mckvinnan
                Då säger vi Hamngatan/Regeringsgatan klockan 18 imorgon onsdag den 29e.

                Ses där! Kul! Alla i Sthlm är givetvis välkomna oavsett om vi setts tidigare eller inte.
                Skoj. Då ses vi imorgon. Som sagt alla är välkomna.
                FISHLOVERS
                Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                En glad "svenssonakvarist"

                Kommentar

                • Brevis06

                  • February 2006
                  • 69

                  Hej alla

                  Kan tyvärr inte då jag och sonen tränar fotboll men jag kommer säkert nästa gång.

                  Fredrik



                  Brevis06

                  Kommentar

                  • Mogwai
                    • November 2002
                    • 3021

                    Vilken tur att man gick in här och kollade, för annars hade jag stått där vid slussens t-baneuppgång vid Hornsgatan och sett väldans undrande ut "Vars är alla nurå ??"

                    Kommentar

                    • RÖDLÖGA
                      • February 2002
                      • 3931

                      Hej Stockholmare. Vi syns imorgon.
                      FISHLOVERS
                      Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                      En glad "svenssonakvarist"

                      Kommentar

                      • Mogwai
                        • November 2002
                        • 3021


                        Kan meddela att vi blir en till i sällskapet ikväll. Rolle kommer med han oxå.
                        Ska bli kul att ses ikväll allehopa !!

                        Kommentar

                        • mckvinnan
                          • December 2004
                          • 760

                          Vad kul! Ses om 5 timmar då då!
                          Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

                          Kommentar

                          • Mogwai
                            • November 2002
                            • 3021


                            Yupps....vid korsningen Regeringsgatan / Sluusen och t-baneuppgång nånstanns därimitten.

                            Rolle ska jag i alla fall hämta på Bull & the Bear, han ville ju kolla så att kvalitén på deras Bedarö Bitter inte försämrats sen han var där sist för ca en månad sen.

                            Kommentar

                            • RÖDLÖGA
                              • February 2002
                              • 3931

                              Hemma efter en trevlig kväll. Trött men nöjd. Bilder med mer kommer imorgon.
                              FISHLOVERS
                              Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                              En glad "svenssonakvarist"

                              Kommentar

                              • RÖDLÖGA
                                • February 2002
                                • 3931

                                Lite bilder från i går kväll.
                                Bifogade filer
                                FISHLOVERS
                                Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                                En glad "svenssonakvarist"

                                Kommentar

                                Arbetssätt...