Tipset

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Tipset

    Om du bor i eller i närheten av Göteborg så missa inte kvällens GAF-möte (se Utställningar och möten) där Olle Arvids håller föredrag om sin sydamerikaresa.
    Det var för övrigt en artikel om kvällens möte och Olles resa i dagens Göteborgs Posten.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • Inga-Karin
    • February 2005
    • 6

    #2
    GAF

    Det var tider det ! Var själv medlem från 1970-1975 och har bara lärorika minnen att se tillbaka till. Vad jag vet finns numera inte dess motstycke i min närhet.

    Hälsningar från I-K i Västmanland

    Kommentar

    • erikthur
      • March 2004
      • 9953

      #3
      Ursprungligen postat av Inga-Karin
      GAF

      Det var tider det ! Var själv medlem från 1970-1975 och har bara lärorika minnen att se tillbaka till. Vad jag vet finns numera inte dess motstycke i min närhet.

      Hälsningar från I-K i Västmanland
      Men är det inte där den mycket kunniga Christina Pawelzik (numera tydligen Ghiasvand) håller hus: http://www.vaaf.se/
      Killies is a lifetime passion

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Ursprungligen postat av erikthur
        Ursprungligen postat av Inga-Karin
        GAF

        Det var tider det ! Var själv medlem från 1970-1975 och har bara lärorika minnen att se tillbaka till. Vad jag vet finns numera inte dess motstycke i min närhet.

        Hälsningar från I-K i Västmanland
        Men är det inte där den mycket kunniga Christina Pawelzik (numera tydligen Ghiasvand) håller hus: http://www.vaaf.se/
        Bor inte hon i England nu för tiden - men Göteborg brukar ju kallas för Sveriges London - men jag är inte säker..
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Inga-Karin
          • February 2005
          • 6

          #5
          Men är det inte där den mycket kunniga Christina Pawelzik (numera tydligen Ghiasvand) håller hus: http://www.vaaf.se/

          __________________
          Min zoon m dagbok, 12 artiklar m nya bilder på killis och triops
          Senast i Dagboken 6 feb – för många snygga Nothos
          Skäm Bort Dina Fiskar - Byt Vatten Idag!


          Man får tacka och buga !

          Uppriktigt sagt så hade jag inte en aning om att föreningen existerar, men så bor vi ju också 20 km. utanför Västerås

          Hälsningar. I-K

          Kommentar

          • Hasse H
            • August 2004
            • 2111

            #6
            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Ursprungligen postat av erikthur
            Ursprungligen postat av Inga-Karin
            GAF

            Det var tider det ! Var själv medlem från 1970-1975 och har bara lärorika minnen att se tillbaka till. Vad jag vet finns numera inte dess motstycke i min närhet.

            Hälsningar från I-K i Västmanland
            Men är det inte där den mycket kunniga Christina Pawelzik (numera tydligen Ghiasvand) håller hus: http://www.vaaf.se/
            Bor inte hon i England nu för tiden - men Göteborg brukar ju kallas för Sveriges London - men jag är inte säker..
            Jo det stämmer. Hon flyttade till London för nån dryg månad sedan.
            mvh Hasse
            Det man inte vet, har man ingen aning om.

            Kommentar

            • Olle A
              • January 2002
              • 1661

              #7
              Ni som missade mitt ovannämnda föredrag om Brasilien har två chanser till i denna veckan. På onsdag (16/2) kl 19.30 håller jag föredraget i Ucklums missionskyrka några kilometer nordost om Stenungsund, och på torsdag (17/2) kl 19.15 blir det för Göteborgs biologiska förening på Naturhistoriska museet. På båda ställena är det öppet för allmänheten, så ni är välkomna!

              Olle
              Senast redigerad av Olle A; 14 February 2005, 11:52.

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                #8
                Ursprungligen postat av Lars-Olof Arvids
                Ni som missade mitt ovannämnda föredrag om Brasilien har två chanser till i denna veckan. På onsdag (16/2) kl 19.30 håller jag föredraget i Ucklums missionskyrka några kilometer nordost om Stenungsund, och på torsdag (17/2) blir det för Göteborgs biologiska förening på Naturhistoriska museet. På båda ställena är det öppet för allmänheten, så ni är välkomna!

                Olle
                Missa inte detta föredrag - Olles föredrag var mycket uppskattat när han besökte GAF.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                Arbetssätt...