Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Diskuterade ni något om Danmarksresan till hösten på träffen?
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Marie J
      • January 2004
      • 10616

      Vi fick ett papper var men det var senare på kvällen så vi hann inte diskutera det något direkt.
      /Marie.

      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

      Kommentar

      • Maria - Sjöjungfru

        • January 2004
        • 4236

        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Diskuterade ni något om Danmarksresan till hösten på träffen?
        Jag gjorde ett försök i alla fall
        Kaj hade nå´t förslag på ytterligare ett ställe som är värt ett besök.
        Sedan sa vi att det är lika bra att bestämma ett datum så snart som möjligt (lättast är väl att du föreslår/bokar ett datum), så att så att dom som vill och kan bokar in den helgen.
        Annars tyckte dom jag pratade med att det var ett bra schema
        Maria - Sjöjungfru

        Kommentar

        • Maria - Sjöjungfru

          • January 2004
          • 4236

          Glömde säga Välkommen hem Kjell
          Maria - Sjöjungfru

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
            Glömde säga Välkommen hem Kjell
            Tack för det.

            Kaj hade nå´t förslag på ytterligare ett ställe som är värt ett besök.
            Vad var det för något ställe Kaj?

            Sedan sa vi att det är lika bra att bestämma ett datum så snart som möjligt (lättast är väl att du föreslår/bokar ett datum), så att så att dom som vill och kan bokar in den helgen.
            OK, då får jag försöka få ihop ett datum med Tropica.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • tummen
              • March 2005
              • 5199

              Det är väl på sin plats att gratulera dig för vinsten i Fototävlingen!!!!
              GRATTIS, nu är det gjort! (Nu skall jag bara hitta bilden....)
              Thomas "tummen" Wallén

              Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

              Kommentar

              • Lenmar
                • February 2004
                • 6154

                Hej Kjell!!

                Jag, Maria sjöjungfru och Kaj diskuterade programmet eller nja... diskuterade var väl ett kraftigt ord... vi pratade om det och berömde det engagemang och den tid du lagt ned på att sy ihop program med priser, platser, tider och allt. Vi sa alla tre att det är lika bra att du spikar ett datum och syr ihop ett program, de som kan följa med följer med. Eftersom du är nyckelperson och kanske den som är en grundförutsättning för besöket så tyckte vi nog alla tre att du kunde få förmånen att "hålla i" det hela. Alla kan ju inte vara med på allting och man får ju välja sina "slag" (fel ord, jag vet, men jag hittade inget som passade bättre)... Du är ju ändå den som har bäst koll på hur utbudet med alltihop ser ut så det är lika bra att lyfta på hatten och tacka och ta emot! Det är ju ett sådant kanonarrangemang! Jag och min man skall med oavsett vilken dag det blir eller hur arrangemanget kommer se ut, så är det och barnvakt fixar vi!!

                Om jag tänkte lägga upp frågorna (som är lagrade som word-dokument), hur gör jag smidigast då?? Allt som allt är det 38 frågor, inklusive barnfrågorna. Har vi meddelat vem som vann alltihopa?? Det var ju Kaj.p som tog hem vuxenpromenaden och hans son som tog hem barnpromenaden. All heder åt er kunskap!!

                Nästa fråga: Några av oss västare har varit inne å snurrat i Stockholmarnas tråd och sagt att vi skall bege oss dit. Vad tror ni om att åka iväg precis innan skolorna börjar? Vecka 32-33 nån gång? Nån mer än jag som vill åka?? Vi måste ju bara träffa det härliga gänget på andra sidan, baksidan (de kan ju inte hjälpa det ).

                Goafton å goa hälsningar från Maria
                Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                Kommentar

                • Marie J
                  • January 2004
                  • 10616

                  Jag vill gärna åka till Stockholm men en sån resa vill jag nog spara till lite senare, kanske i oktober/november. Ska vi åka till tropica tex i sept (har diskuterats) mm så kommer det gå åt lite pengar så jag sparar till det först och främst.

                  Men man kan ju inte åka på allt, om man inte vinner på lotto *s*
                  /Marie.

                  Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                  En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                  Kommentar

                  • Lenmar
                    • February 2004
                    • 6154

                    Akvariets dag i Uppsala den 15-16 oktober tycker jag låter okej. Vad tycker ni?
                    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                    Kommentar

                    • Marie J
                      • January 2004
                      • 10616

                      Ursprungligen postat av Lenmar
                      Akvariets dag i Uppsala den 15-16 oktober tycker jag låter okej. Vad tycker ni?
                      Fasligt långt men låter intressant. Har det varit förut? någon länk kanske så man kan bli inspirerad? Billigt boende? Hur långt är det dit förresten, det äe väl 60 mil till stockholm och sen 20 mil till Uppsala, eller?
                      /Marie.

                      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                      Kommentar

                      • Marie J
                        • January 2004
                        • 10616

                        Fasligt långt men låter intressant. Har det varit förut? någon länk kanske så man kan bli inspirerad? Billigt boende? Hur långt är det dit förresten, det äe väl 60 mil till stockholm och sen 20 mil till Uppsala, eller?
                        55 - 57 mil till från gbg till uppsala såg jag enligt eniro.(jag har 6 mil till)

                        Det är inget jag gärna åker på en dag men kanske över en helg.
                        Senast redigerad av Marie J; 31 May 2005, 23:35.
                        /Marie.

                        Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                        En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                        Kommentar

                        • Maria - Sjöjungfru

                          • January 2004
                          • 4236

                          Ursprungligen postat av Lenmar
                          Akvariets dag i Uppsala den 15-16 oktober tycker jag låter okej. Vad tycker ni?
                          Tycker jag låter kanon! Hoppas verkligen man kan hänga på då!!
                          Maria - Sjöjungfru

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
                            Ursprungligen postat av Lenmar
                            Akvariets dag i Uppsala den 15-16 oktober tycker jag låter okej. Vad tycker ni?
                            Tycker jag låter kanon! Hoppas verkligen man kan hänga på då!!
                            Jag lär väl haka på - ryktade faktiskt en liten uppmaning till nollåttorna i deras tråd om att hitta på något i samband med Akvariets Dag.

                            Har det varit förut? någon länk kanske så man kan bli inspirerad? Billigt boende?
                            Det brukar vara ganska likt ciklidstämmorna men något dyrare. Det som skiljer i pris är främst boendet och middagen på kvällen - men detta kan vi ju fixa i egen regi, medan däremot entréavgiften brukar vara ungefär detsamma.
                            Annars är ciklidstämmorna och Akvariets Dag rätt lika i sin uppbyggnad - dvs med ett antal bra föredragshållare samt middag på lördagkväll. Föredragshållarna på Ciklidstämmorna brukar komma lite mer långväga ifrån, medan Akvariets Dag brukar hålla sig lite mer till närområdet, vilket dock självklart inte behöver innebära att kvalitén för den sakens skull blir lägre.
                            Vad jag vet så finns det dock inte angivet ännu någonstans vilka föredragshållarna blir på Akvariets Dag blir och det vore intressant att veta innan vi bestämmer oss. Kanske Annika kan tipsa oss - hon är säkert inblandad i arrangemanget.

                            Vad gäller datum för Danmarksresan så återkommer jag med detta så snart jag har besked.
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • RÖDLÖGA
                              • February 2002
                              • 3931

                              Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru


                              Vad roligt Cotterpin! Vad fina ni är
                              Sänder iväg ett jättegrattis


                              Håller med Maria - Sjöjungfru. Tänkte på er. Grattis från mig med. Pratade med min sambo lite löst om att vi ska göra det samma.
                              FISHLOVERS
                              Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                              En glad "svenssonakvarist"

                              Kommentar

                              • Lenmar
                                • February 2004
                                • 6154

                                Ursprungligen postat av Lenmar
                                Om jag tänkte lägga upp frågorna (som är lagrade som word-dokument), hur gör jag smidigast då?? Allt som allt är det 38 frågor, inklusive barnfrågorna. Har vi meddelat vem som vann alltihopa?? Det var ju Kaj.p som tog hem vuxenpromenaden och hans son som tog hem barnpromenaden. All heder åt er kunskap!!
                                Nu menar jag frågorna från poängpromenaden. Nån som kan tipsa en onördig odatormännska att göra detta på ett smidigt sätt???
                                Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                                Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...