Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Tack för en trevlig västträff, och tack för att vi fick komma och hälsa på Kommer kanske lite bilder på Lasses kar, om nå´n vill se?"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
-
Hemma igen efter en mycket trevlig runda - först i akvarielokalen i Eriksbo (fotona nedan är tagna där), sedan ut till Nils Ciklidhobby och sedan avslutade vi hemma hos Lasse och Lisa. Nästan 6 timmar tog hela rundan så vi har hunnit med mycket fisktjöt.
Stort tack till er i fisklokalen och Lasse och Lisa för att vi fick besöka erAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Christer5
-
Tack alla för en väldigt trevlig träff, jättekul med lite nya ansikten att sätta på avatarerna!
ett speciellt tack till killarna med lokalen vi fick besöka, och kaffe med dopp var väldans trevligt! Även ett stort tack till Lasse och Lisa för att vi dock komma hem till er igen, alltid lika trevligt. Gott att se Lasse var pigg som en mört igen!/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Tack för en trevlig dag alla inblandade nu skall jag koppa in lite fisk.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
Kommentar