Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
    Hoppas att det inte bara Akvarierna som är OK, utan även akvaristen själv Ska klura lite... Vi kan ju alltid åka vägen förbi här, har ju inte så stor plats just nu, men i alla fall 5 burkar som puttrar och går, Nol och sedan upp till Havets Hus kanske, eller tvärtom =)
    Låter som en bra idé med ditt rejsförslag. För min egen del så blir det förhoppninsvis bättre redan i slutet av veckan (då kommer det hit en snickare som skall bygga trappräcken i källartrappan så jag vågar mig ned till akvarierna)
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      Kanske även ett besök hos Lasse och Lisa igen? Det var ett tag sedan nu...
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Raskens
        • April 2006
        • 933

        Zoorejs skulle vara jättekul, tycker oxå det känns väldigt länge sen.
        Hörde Kjell på radion häromdan på jobbet. Då tänkte jag oxå på att det skulle vara kul med en träff igen.
        Agneta

        Kommentar

        • hult87
          • February 2010
          • 1287

          zoorejs är aldrig fel själv är man lite inaktiv här inne från och till men det beror på många projekt på en gång

          Kommentar

          • noisy
            • October 2006
            • 338

            Det händer ju tyvärr inte så mycket här nu för tiden. Fortfarande ligger en julhälsning överst på sista sidan så här tre månader efter jul och med krokusar och tussilago utanför väggen. Då är ju ändå vintern akvaristernas tid.

            Ni får ha det så gott alla vänner hälsar Krister.

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Det skulle var kul och lärorikt om det skulle kunna gå att få till en zoopet Väst träff med inriktning på akvarie och fiskfotografering.
              vad jag förstått så hade ni en liten "kurs" en annan gång och jag är verklingen i behov av att lära mig mer om kamerans inställningar mm.
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Ursprungligen postat av PiaJo
                Det skulle var kul och lärorikt om det skulle kunna gå att få till en zoopet Väst träff med inriktning på akvarie och fiskfotografering.
                vad jag förstått så hade ni en liten "kurs" en annan gång och jag är verklingen i behov av att lära mig mer om kamerans inställningar mm.
                Det vore en bra idé, vi hade en sådan hemma hos Christian en gång i tiden.
                Något liknande skulle kunna göras igen.

                Jag tittar dock just nu på någon besökvästrunda igen - hoppas att jag har något klart rätt snart
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Raskens
                  • April 2006
                  • 933

                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Det vore en bra idé, vi hade en sådan hemma hos Christian en gång i tiden.
                  Något liknande skulle kunna göras igen.

                  Jag tittar dock just nu på någon besökvästrunda igen - hoppas att jag har något klart rätt snart
                  Det skulle vara himla kul för jag saknar er alla.
                  Agneta

                  Kommentar

                  • Guy Palm
                    • March 2002
                    • 5720

                    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                    Det vore en bra idé, vi hade en sådan hemma hos Christian en gång i tiden.
                    Något liknande skulle kunna göras igen.

                    Jag tittar dock just nu på någon besökvästrunda igen - hoppas att jag har något klart rätt snart
                    Vi har faktiskt haft två stycken hemma hos Christian. Den 1:a med Deathdealer som visade lite Photoshop trix var redan 11 december 2004 och det andra där Christian visade fotoredigering med hjälp av gratisprogram.
                    Guy
                    ,Poecilia,SKS,GOC,

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av Guy Palm
                      Vi har faktiskt haft två stycken hemma hos Christian. Den 1:a med Deathdealer som visade lite Photoshop trix var redan 11 december 2004 och det andra där Christian visade fotoredigering med hjälp av gratisprogram.
                      Ja tänk vad tiden går - minnet är bra men tyvärr väldigt kort
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Ursprungligen postat av Raskens
                        Det skulle vara himla kul för jag saknar er alla.
                        Och vi saknar dig också
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • Guy Palm
                          • March 2002
                          • 5720

                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                          Ja tänk vad tiden går - minnet är bra men tyvärr väldigt kort
                          Du börjar bli gammal
                          Guy
                          ,Poecilia,SKS,GOC,

                          Kommentar

                          • noisy
                            • October 2006
                            • 338

                            Tycker ni som jag att det vore kul att åka hem till Kent i Nol och kolla hans dammar vid något tillfälle om han hade tyckt det var ok.
                            Jag har dock inte frågat honom om han hinner med att ta emot ett besök.

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Det hade varit trevligt när det blir lite varmare ute, en kanonide'!
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Ursprungligen postat av noisy
                                Tycker ni som jag att det vore kul att åka hem till Kent i Nol och kolla hans dammar vid något tillfälle om han hade tyckt det var ok.
                                Jag har dock inte frågat honom om han hinner med att ta emot ett besök.
                                Instämmer bra idé - jag brukar vara där när GCG har sin avslutning för vårssäsongen där.
                                Kanske skulle vi kunna åka dit i början av hösten.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...