Thaimat lockar men då är jag i gulaschens hemland och dricker Egri Bikaver och Tokajer
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Tyvärr finns det inte mycket till affärer i Varberg längre, en har lagt ner, en är på väg att lägga ner, och den som återstår sedan är Djurmagasinet med allt det innebär. Det skulle isf vara den Koi-odlaren Kaj hade lite pejling på.../Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Givetvis, trevligt!
Det händer inte så mycket nu på våren, så jag tänkte bjuda på en liten afton hemma hos mig i Varberg lördagen den 14/5.
Det kommer att serveras Thaimat som min älskade hustru lagar till, och lite förfriskningar till detta samt kaffe efter maten för de som orkar.
Maten serveras runt 16-tiden och ev. kan det bli något besök hos en odlare först som Kaj kollar upp, mer om det senare isf. Mer exakt tid beror lite på om det blir något med besöket.
Då vi inte har så stort hemma får jag lägga maxantalet till 10 st!
Anmälan här i tråden, och är det någon som undrar något är det bara att hojta här eller via PM!
Lasse och Lisa (om Lasse är kurant då)
Kjell och Hjördis
PiaJo
Mats Bryzell
Pannecke
Raskens Agneta
Muppins
Anmälda: 9 st
/Anders
-
Gott!
Då är det fulltecknat och ni är hjärtligt välkomna allihop!
Det händer inte så mycket nu på våren, så jag tänkte bjuda på en liten afton hemma hos mig i Varberg lördagen den 14/5.
Det kommer att serveras Thaimat som min älskade hustru lagar till, och lite förfriskningar till detta samt kaffe efter maten för de som orkar.
Maten serveras runt 16-tiden och ev. kan det bli något besök hos en odlare först som Kaj kollar upp, mer om det senare isf. Mer exakt tid beror lite på om det blir något med besöket.
Då vi inte har så stort hemma får jag lägga maxantalet till 10 st!
Anmälan här i tråden, och är det någon som undrar något är det bara att hojta här eller via PM!
Lasse och Lisa (om Lasse är kurant då)
Kjell och Hjördis
PiaJo
Mats Bryzell
Pannecke
Raskens Agneta
Muppins
Maria-Sjöjungfru
Anmälda: 10 st/Anders
-
Ser verkligen fram emot dettaAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Kommentar