Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Salta Katten
    • March 2008
    • 740

    Tack för en trevlig kväll allihop, men särskilt värdparet så klart, och tack ni som ställde upp som bebisvakter så jag fick händerna fria och kunde gå tipspromenad och äta kräftor! Elise var också mycket nöjd med kvällen!

    Tänk att jag hade sån tur att jag lyckades vinna de där "fertilitetspinnarna" (bottengödning), stoppade ner några sådana tidigare i veckan och snålade för att jag hade så få kvar, suveränt med lite påfyllning... Man tackar!

    Kommentar

    • staan
      • August 2007
      • 154

      Vill tacka för en lyckad och riktigt rolig kväll. Som vanligt helt perfekt uppstyrt av alla inblandade. Jag lyckades få hemma hela hopen ungar och fyllerister utan problem. ser fram emot nästa eskapad. hoppas vi ses snart alla.

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Tack för alla vänliga ord
        Vi hade som sagt jättetrevligt och vädret var ju perfekt. Det är alltid trevligt när så många kan delta och dessutom att vi som kom var i så varierande åldrar (från 3 månader till 60 år). Det blir mer av gemytlig familjefest över det än på en "vanlig" kräftskiva där det mest brukar drickas och jagv föredrar helt klart en familjefest.

        Lite extra tack också till karrokaja som la in lite foton från evenemanget.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Lasse
          • October 2002
          • 1965

          La du rabarber på rabersaften Kjell?

          MVH Lasse
          Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Lite extra tack också till karrokaja som la in lite foton från evenemanget.
            Hur hittar jag dessa, jag har aldrig lärt mig hur man skall leta. Kan någon vänlig själ tala om detta för mig?
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Guy Palm
              • March 2002
              • 5720

              Ursprungligen postat av PiaJo
              Hur hittar jag dessa, jag har aldrig lärt mig hur man skall leta. Kan någon vänlig själ tala om detta för mig?
              Du får bläddra bakåt i tråden
              Guy
              ,Poecilia,SKS,GOC,

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Ursprungligen postat av Lasse
                La du rabarber på rabersaften Kjell?

                MVH Lasse
                Tror det - eller rättare sagt jag tror att min bättre hälft gjorde det
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Ursprungligen postat av PiaJo
                  Hur hittar jag dessa, jag har aldrig lärt mig hur man skall leta. Kan någon vänlig själ tala om detta för mig?
                  Allmänt tips - gå högst upp eller längst ner på tråden och bläddra tillbaka en sida åt gången i den sidlista som syns där
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Ursprungligen postat av Guy Palm
                    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                    Allmänt tips - gå högst upp eller längst ner på tråden och bläddra tillbaka en sida åt gången i den sidlista som syns där
                    Åhh, är det så här det känns att vara blondin.....
                    Hur kunde jag missa dessa underbara bilder Trodde att bilderna låg någon annanstans typ i Goldisarnas fotoarkiv, nästa gång skall jag titta lite bättre innan jag frågar
                    Senast redigerad av PiaJo; 16 August 2010, 19:56.
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • karrokaja
                      • March 2006
                      • 5388

                      var det inga fler som tog bilder??

                      Har för mej att pannkakan och göran körde lite med sina gluggar...???
                      Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                      kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                      Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                      I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Är det nån här som har tänkt sig att åka ner till Köpenhamn den 17, 18 eller 19 september för att besöka killiutställningen.
                        Jag har tänkt att åka ner och är intresserad av samåkning. Det är ju en lite stressig helg eftersom jag den ena helgdagen (lördag eler söndag) kommer att vara på ett födelsedagskalas och dessutom är det väl val på söndagen.
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          Åker du över dagen eller stannar du över natt?
                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Enbart över dagen. Ner tidigt på morgonen - hem på kvällen.
                            Den bästa dagen för mig vore på fredagen men det är väl svåsrat att hitta samåkare den dagen
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Ska kolla hemma, men jag jobbar tyvärr natten till fredagen och sova i bilen på väg ner är ingen höjdare....
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Ursprungligen postat av ansjo
                                Ska kolla hemma, men jag jobbar tyvärr natten till fredagen och sova i bilen på väg ner är ingen höjdare....
                                Helt Ok för min del
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...