Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • karrokaja
    • March 2006
    • 5388

    400 spänn för att sova???!!!
    perkele saatana!

    Tror inte ens jag har dom pengarna

    det löser sej sa mannen som hällde i torrmix
    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Ursprungligen postat av karrokaja
      400 spänn för att sova???!!!
      perkele saatana!

      Tror inte ens jag har dom pengarna

      det löser sej sa mannen som hällde i torrmix
      Är det vandrarhemmet du pratar om så kostar det under högsäsong 160 kr inkl. frukost för en plats i en sovsal. Men vill du promt ha ett rum för dig själv så kostar det som sagt 400 under högsäsong
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • karrokaja
        • March 2006
        • 5388

        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Är det vandrarhemmet du pratar om så kostar det under högsäsong 160 kr inkl. frukost för en plats i en sovsal. Men vill du promt ha ett rum för dig själv så kostar det som sagt 400 under högsäsong
        Man kunde inte få plats i sovsal:/
        Man MÅSTE vara en grupp för detta... och så vitt jag vet så är jag bara en
        Men jag fick några nr av bruden i telefonen så jag ska pröva dom... annars sover jag i din damm
        Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
        kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
        Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
        I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Ursprungligen postat av karrokaja
          ... annars sover jag i din damm
          Helst inte - den senaste Zoopetklubbvästträffen och även en tidighare har lett till att dammen börjar läcka rejält så denna gång blir det stenhård bevakning så ingen befinner sig i dammen eller kastar i något - vare sig karrokajor eller stenar

          Nu börjar det annars att dra ihop sig
          Jag och grabben har under förmiddagen satt upp vårt tält och tagit fram lite stolar och bord. Med tält, stolar och bord kommer att komma från Maria-Sjöjungfru. Dessutom så har vi väntat med att sätta upp väggarna på vårt tält för att minska risken att det skall blåsa omkull under natten (vilket har hänt tidigare med stolpar som ser ut som korkskruvar som resultat)

          Zoopetklubbvästevenemang - Kräftskiva
          Tid: Lördagen den 14 augusti kl. 16.00
          Program: Den årliga traditionella kräftskivan i Partille.
          Kräftskivan blir hos Kjell Fohrman där det finns akvarier, dammar och blomster att titta på.
          Man tar själv med sig sina egna kräftor/krabbor/räkor samt det man vill dricka. Det finns en grill också så de som vill kan ta med och grilla kött (eller vad man vill grilla) istället om man inte gillar havets frukter
          Vem fixar vad: Dessa saker behöver plockas med gemensamt - Engångstallrikar, bestick, muggar, margarin, bröd, pålägg, kaffe, grönsallad, annan sallad, potatissallad, dippsåser, kakor och bullar, snacks. Vem tar med detta (det med fetstil återstår?
          Fixare sökes: Någon som kan komma drygt en timme innan och hjälpa till att iordningsställa tältet och duka.
          Inget speciellt är ju nu kvar på listan över sånt som absolut måste finnas med - så till er som inte kan boka er för något sådant får överraska oss andra med att hitta på någon godsak som ni absolut tycker måste finnas med på ett kräftkalas



          ANMÄLDA:
          Kjell Fohrman + bättre hälft (fixar -engångstallrikar, bestick, muggar, margarin och kaffe).
          ansjo + hona + yngel (fixar bröd)
          lillfrasse + hona + 2 barn (fixar potatissallad samt ställer upp som fixare)
          chigak + man (fixar bullar + kakor)
          Raskens (fixar snacks)
          karrokaja
          Rooster
          noisy + Gunilla (fixar grönsallad)
          Maria_Sjöjungfru + sjöjungman XL och S (fixar dippsåser)
          staan + 2 yngel (fixar sallad)
          Salta Katten + yngel
          Göran E (ställer upp som fixare)
          muppins
          Pannecke + 2 yngel
          PiaJo (pålägg - ost)
          Lasse + bättre hälft
          C.Brams + bättre hälft
          Totalt 25 vuxna + 9 barn = 34 st


          Bifogade filer
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • karrokaja
            • March 2006
            • 5388

            wiiiiiii!!! va kul!!!

            Jag har fått min sms biljett Och nu ska jag boka rum (hittade 400 spänn i ett par byxor jag inte använt på åratal)
            så att jag kan sova gott också
            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Så kul det kommer att bli!
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • hult87
                • February 2010
                • 1287

                skulle varit roligt att komma, men krockade tyvärr med min brors dotters dop, dumt att missa

                Kommentar

                • Raskens
                  • April 2006
                  • 933

                  Vakna i dag till en solig härlig dag. Härligt. Det blir kul att träffa er alla idag.
                  Jag får med mig ett barn jag med.
                  Agneta

                  Kommentar

                  • ansjo
                    • November 2005
                    • 29967

                    Trevligt, hoppas att vädret fortsätter bara. Ses om några timmar!
                    /Anders

                    Medlem i NCS - givetvis!

                    Kommentar

                    • GöranE
                      • November 2008
                      • 735

                      Vi ses om en stund..
                      Jordätare................ inget kommer i närheten!!

                      Quidquid latine dictum sit, altum videtur

                      Kommentar

                      • PiaJo

                        • August 2009
                        • 13001

                        Sitter på jobbet och bara väntar...ses om några timmar!
                        /PIA

                        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Ursprungligen postat av ansjo
                          Trevligt, hoppas att vädret fortsätter bara. Ses om några timmar!
                          Just nu skiner i alla fall solen från en molnfri himmel här i Jonsered
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • Nubi
                            • March 2009
                            • 9026

                            Hey alla!!
                            Hoppas ni får det riktigt riiiiktigt kanonväder och att alla har det bra, goda räkor/kräftor med!

                            Kan ni Påminna Kråkan om att hon inte bör bli såå rund om fötterna , så att det slutar med parodier på Stålnacke, eller LillFrasses sprutlackerings kundskaper *höhö*

                            Påminn henne om att hon har mååååånga timmar hem, på tåget finns det inga sängar eller lediga toaletter när man behöver de, och att hon ska vara pigg och fräsh inför veckan som kommer, då hon ska få hem sin kisse katt OCH hjälpa mig flytta
                            hälsa henne det från HönsMamman Nubi
                            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                            Fiskbloggen

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Ingen fara, jag fick ett sms att hon glömt "saften" hemma...
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • Patrik Steen
                                • May 2006
                                • 8464

                                Hoppas ni får en super trevlig kväll med många skratt och en vacker ljusblåhimmel att vila era ögon på när ni blir mätta
                                Mvh.Patrik

                                Kommentar

                                Arbetssätt...