Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Raskens
    • April 2006
    • 933

    Tack alla för en otroligt rolig dag.
    Det var fantastiskt att se Kjells överväxta jättebalja igen. Tack för fikat.
    Tack alla som bidragit till att denna kväll blev så härlig.
    Tack Sjöjungfru med fam. för att vi får vara hos er o tjöta.
    Agneta

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Tack alla för en lyckad dag igår med supertrevliga människor i alla åldrar och med ett strålande väder

      Extra tack till familjen sjöjungfru för gästfriheten och extra grattis till Raskens för den övertygande segern i tipspromenaden. Frågorna la jag in in i min blogg för den som är intresserad av att kolla på dom.

      Nu ser vi redan fram emot kräftskivan till hösten
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Tror ni att den 14 augusti skulle vara ett passande datum för kräftskivan?
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Annika
          • January 2002
          • 2518

          14:e augusti är inte uppbokad för min del än så det skulle kunna funka

          Tack alla för en trevlig helg

          Kommentar

          • Raskens
            • April 2006
            • 933

            14:e aug. passar oss oxå.
            Jag vann otroligt fina BTN moduler.
            Dom kommer passa alldeles utmärkt i vårat 180 l. med körsbärsräkor och Endlers Guppy.
            Så nu har man en makeover att se fram emot.
            Agneta

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              14:e augusti är ett bra datum för att äta kräftor på!
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • karrokaja
                • March 2006
                • 5388

                Yepp!! 14 är bra! då kommer jag också. Om det är ok för er
                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Verkar som om den 14 blir en bra dag - bara positivt respons än så länge. Avvaktar tills imorgon med att spika datum och dra igång en anmälningslista
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • Maria - Sjöjungfru

                    • January 2004
                    • 4236

                    14 augusti kan säkert funka =)
                    Tack alla för en riktigt trevlig helg!
                    Maria - Sjöjungfru

                    Kommentar

                    • noisy
                      • October 2006
                      • 338

                      Tack alla för en härlig grillafton i den tropiska värmen vi hade...... Ett särskilt tack till värdarna Maria och Börje. Vi ser fram emot nästa gång vi kan träffa er alla. Förresten går det kanske att svänga in till oss ni som har vägarna uppåt Dalsland..... Krister och Gunilla

                      Kommentar

                      • staan
                        • August 2007
                        • 154

                        Ursprungligen postat av noisy
                        Tack alla för en härlig grillafton i den tropiska värmen vi hade...... Ett särskilt tack till värdarna Maria och Börje. Vi ser fram emot nästa gång vi kan träffa er alla. Förresten går det kanske att svänga in till oss ni som har vägarna uppåt Dalsland..... Krister och Gunilla
                        Bjuder du på mat då Noisy? kunde inte låta bli med den kommentaren efter gårdagens dialog. är alltid kul att träffa en akvarie vän ha det gött.

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Nytt Zoopetklubbvästevenemang - Kräftskiva
                          Tid
                          : Lördagen den 14 augusti kl. 16.00
                          Program: Den årliga traditionella kräftskivan i Partille.
                          Kräftskivan blir hos Kjell Fohrman där det finns akvarier, dammar och blomster att titta på.
                          Man tar själv med sig sina egna kräftor/krabbor/räkor samt det man vill dricka. Det finns en grill också så de som vill kan ta med och grilla kött (eller vad man vill grilla) istället om man inte gillar havets frukter
                          Vem fixar vad: Dessa saker behöver plockas med gemensamt - Engångstallrikar, bestick, muggar, margarin, bröd, kaffe, grönsallad, annan sallad, potatissallad, dippsåser, kakor och bullar, snacks. Vem tar med detta (det med fetstil återstår?
                          Fixare sökes: Någon som kan komma drygt en timme innan och hjälpa till att iordningsställa tältet och duka.

                          ANMÄLDA:
                          Kjell Fohrman + bättre hälft (fixar -engångstallrikar, bestick, muggar, margarin och kaffe).


                          Medlemskrav i Zoopetklubbväst:
                          Zoopet Gold-medlem (anhöriga till goldisar är också välkomna till denna aktivitet)
                          Ett glatt humör
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • ansjo
                            • November 2005
                            • 29967

                            Jag kommer iaf, vet ej med resten av familjen. Jag fixar brödet och kan även köpa smör...
                            /Anders

                            Medlem i NCS - givetvis!

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Nytt Zoopetklubbvästevenemang - Kräftskiva
                              Tid
                              : Lördagen den 14 augusti kl. 16.00
                              Program: Den årliga traditionella kräftskivan i Partille.
                              Kräftskivan blir hos Kjell Fohrman där det finns akvarier, dammar och blomster att titta på.
                              Man tar själv med sig sina egna kräftor/krabbor/räkor samt det man vill dricka. Det finns en grill också så de som vill kan ta med och grilla kött (eller vad man vill grilla) istället om man inte gillar havets frukter
                              Vem fixar vad: Dessa saker behöver plockas med gemensamt - Engångstallrikar, bestick, muggar, margarin, bröd, kaffe, grönsallad, annan sallad, potatissallad, dippsåser, kakor och bullar, snacks. Vem tar med detta (det med fetstil återstår?
                              Fixare sökes: Någon som kan komma drygt en timme innan och hjälpa till att iordningsställa tältet och duka.

                              ANMÄLDA:
                              Kjell Fohrman + bättre hälft (fixar -engångstallrikar, bestick, muggar, margarin och kaffe).
                              ansjo (fixar bröd)


                              Medlemskrav i Zoopetklubbväst:
                              Zoopet Gold-medlem (anhöriga till goldisar är också välkomna till denna aktivitet)
                              Ett glatt humör
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • lillfrasse
                                • February 2002
                                • 2228

                                Jippie jag och barna kommer. Kan fixa potatissalad. Kan även angöra oddsväg en stund tidigare och vara fixar Frasse.
                                Simma lungt..
                                Lillfrasse..

                                Kommentar

                                Arbetssätt...