Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Maria - Sjöjungfru

    • January 2004
    • 4236

    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Ursprungligen postat av Micke
    Det låter mycket trevligt med ett besök hos Tropica. Blir det en endagstur eller med övernattning? Med övernattning slipper man stressa och hinner besöka fler intressanta ställen
    Avvaktar lite tills jag säkert vet datum och sedan kör vi en gallup i frågan.
    Kanske kan bli 2 varianter. Några som kör övernattning och några som åker över dagen!
    Maria - Sjöjungfru

    Kommentar

    • Morellen
      • November 2003
      • 4349

      Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Ursprungligen postat av Micke
      Det låter mycket trevligt med ett besök hos Tropica. Blir det en endagstur eller med övernattning? Med övernattning slipper man stressa och hinner besöka fler intressanta ställen
      Avvaktar lite tills jag säkert vet datum och sedan kör vi en gallup i frågan.
      Kanske kan bli 2 varianter. Några som kör övernattning och några som åker över dagen!
      Håller med Maria...
      http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

      "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
      (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

      Kommentar

      • Mattias Andersson
        • March 2003
        • 826

        Detta börjar ju låta riktigt trevligt ju....

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Ursprungligen postat av Micke
          Det låter mycket trevligt med ett besök hos Tropica. Blir det en endagstur eller med övernattning? Med övernattning slipper man stressa och hinner besöka fler intressanta ställen
          Avvaktar lite tills jag säkert vet datum och sedan kör vi en gallup i frågan.
          Kanske kan bli 2 varianter. Några som kör övernattning och några som åker över dagen!
          Det kommer att bli ruskigt svårt att sy ihop ett program i så fall - trots allt är vi beroende av färjor och det är dessutom en bra bit ner till Århus (eller upp om man kommer från andra hållet).
          Men som sagt jag återkommer med förslag
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Maria - Sjöjungfru

            • January 2004
            • 4236

            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Det kommer att bli ruskigt svårt att sy ihop ett program i så fall - trots allt är vi beroende av färjor och det är dessutom en bra bit ner till Århus (eller upp om man kommer från andra hållet).
            Men som sagt jag återkommer med förslag
            Min tanke var att man kanske kunde sätta ihop ett program för dag 1 med bl.a besök på Tropica, medans dag 2 kunda vara t ex besök av div. akvariebutiker eller liknande. Då har ju dom som inte har möjlighet eller kanske inte har råd med övernattning följa med i alla fall.
            Bara ett litet förslag från min sida.
            Maria - Sjöjungfru

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              Det kommer att bli ruskigt svårt att sy ihop ett program i så fall - trots allt är vi beroende av färjor och det är dessutom en bra bit ner till Århus (eller upp om man kommer från andra hållet).
              Men som sagt jag återkommer med förslag
              Min tanke var att man kanske kunde sätta ihop ett program för dag 1 med bl.a besök på Tropica, medans dag 2 kunda vara t ex besök av div. akvariebutiker eller liknande. Då har ju dom som inte har möjlighet eller kanske inte har råd med övernattning följa med i alla fall.
              Bara ett litet förslag från min sida.
              Jo jag förstår att det var detta som du avsåg och jag satt och räknade på alla tider och priser någon timme i eftermiddags utan att få ihop det - men jag kommer med några alternativa förslag så snart jag vet bestämt när resan blir av.
              En svårighet i planeringen är att alla danska affärer har söndagsstängt så därför funkar inte detta. För att det skall funka får man helt skippa affärsbesöken och istället satsa på att besöka offentliga akvarier (eller liknande) andra dagen.
              Detta förslag innebär dock att de som vill stanna bägge dagarna inte har möjlighet att besöka affärer i "solidaritet" med de som bara vill stanna en dag - men det kan det kanske vara värt, eller?
              Senast redigerad av Kjell Fohrman; 08 February 2005, 21:55.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Hasse H
                • August 2004
                • 2111

                Låter verkligt spännande med besök på Tropica, hoppas man kan vara med på det.
                mvh Hasse
                Det man inte vet, har man ingen aning om.

                Kommentar

                • Sven-Olof

                  • October 2003
                  • 43

                  Kommer 26/2 Sven-Olof

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    22 anmälda

                    Universeum den 26/2
                    Nästa ZoopetklubbVäst möte blir på Universeum den 26/2
                    Vi samlas kl. 11.00 vid entrén - löser entré och blir sedan guidade runt hela Universeum.Vi kommer även att få ta oss en titt bakom kulisserna på vattenreningen.
                    Efter rundvandringen på Universeum så kommer vi att ha ett möte på ca. en timma då vi bl.a. kollar på en video från Orinoco.
                    Info om Universeum hittar du på denna Zoopetavdelning http://www.zpet.se/index.php?option...=306&Itemid=141

                    Anmälda:
                    Kjell Fohrman
                    Mattias Andersson
                    Maria Sjöjungfru + gube + 3 barn
                    Robot
                    Cotterpin + sambo
                    Zone
                    batski + särbo
                    marcuspajp + särbo
                    Niina
                    Morellen + sambo
                    cobra + fru
                    Liston
                    Sven-Olof

                    Totalt 22 anmälda

                    Medl.krav i Zoopetklubb Väst
                    1/ Ett glatt humör på träffarna
                    2/ Zoopet Gold-medlem (avgiften skall vara inbetald i god tid före mötet)

                    Om du vill anmäla dig till denna träff så gör det i denna tråd.
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • Niina
                      • April 2003
                      • 229

                      Jag får tyvärr säga att jag har inte råd att vara med denna gången, har för många dyra utgifter denna månaden

                      Kommentar

                      • Mattias Andersson
                        • March 2003
                        • 826

                        Ursprungligen postat av Niina
                        Jag får tyvärr säga att jag har inte råd att vara med denna gången, har för många dyra utgifter denna månaden
                        Är det nån mer än jag som ska med från Halmstad??
                        Har nämligen inte körkort, så jag har ingen möjlighet att ta mig upp till Göteborg själv.....

                        Kommentar

                        • Lenmar
                          • February 2004
                          • 6154

                          Så... Nu har jag bytt bort min jobbarhelg så nu kommer vi med i alla fall om det fortfarande är OK! Vi blir Len + mar + 2 barn =4.

                          Lessen för att det blev lite veligt men det fixade sig till sist, slapp jobba. Vill ju inte missa tillfället att få gå bakom kulisserna! Är det OK Kjell?
                          Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                          Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                          Kommentar

                          • Marie J
                            • January 2004
                            • 10616

                            Jag + särbon hänger också på till Universeum!
                            /Marie.

                            Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                            En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ursprungligen postat av Lenmar
                              Så... Nu har jag bytt bort min jobbarhelg så nu kommer vi med i alla fall om det fortfarande är OK! Vi blir Len + mar + 2 barn =4.

                              Lessen för att det blev lite veligt men det fixade sig till sist, slapp jobba. Vill ju inte missa tillfället att få gå bakom kulisserna! Är det OK Kjell?
                              Självklart är det OK - deadline för detta evenemang är först dagen innan.

                              Hoppas att det löser sig med din transport Mattias
                              Senast redigerad av Kjell Fohrman; 11 February 2005, 09:28.
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                28

                                Universeum den 26/2
                                Nästa ZoopetklubbVäst möte blir på Universeum den 26/2
                                Vi samlas kl. 11.00 vid entrén - löser entré och blir sedan guidade runt hela Universeum.Vi kommer även att få ta oss en titt bakom kulisserna på vattenreningen.
                                Efter rundvandringen på Universeum så kommer vi att ha ett möte på ca. en timma då vi bl.a. kollar på en video från Orinoco.
                                Info om Universeum hittar du på denna Zoopetavdelning http://www.zpet.se/index.php?option...=306&Itemid=141

                                Anmälda:
                                Kjell Fohrman
                                Mattias Andersson
                                Maria Sjöjungfru + gube + 3 barn
                                Robot
                                Cotterpin + sambo
                                Zone
                                batski + särbo
                                marcuspajp + särbo
                                Niina
                                Morellen + sambo
                                cobra + fru
                                Liston
                                Sven-Olof
                                Marie J + särbo
                                Len + mar + 2 barn

                                Totalt 28 anmälda

                                Medl.krav i Zoopetklubb Väst
                                1/ Ett glatt humör på träffarna
                                2/ Zoopet Gold-medlem (avgiften skall vara inbetald i god tid före mötet)

                                Om du vill anmäla dig till denna träff så gör det i denna tråd.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...