Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Marie J
    • January 2004
    • 10616

    Så länge som vi inte blir fler så tycker jag att vi ska ha det som vi har det. Men blir vi för många så får vi nog dela in det i regioner och kanske ha småträffar varje månad i regionen och storträff en gång i kvartalet. Men ännu så tycker jag inte att det är för många så vi ska göra denna indelning. Sen får man väl räkna med att alla inte kan komma varje gång, själv missa jag fotokursen hos Christian. Men det var väl det som var tanken att man åker med om man kan. Vi kan inte ändra dagar och tider hit och dit för det leder lätt till missförstånd.

    Nackdelen om man har små hemmahosträffar är att vi kanske missar någon liten blyg prick och inte bjuder in denna. Detta kan leda till utanförskap och sånt är hemskt tycker jag. Sen är det kanske inte så lätt att dela in personer i regioner heller.

    Det är kul att få träffa alla i zoopetväst och jag vill inte för allt i världen missta kontakten med er alla.

    Så nu har jag ventilerat mig också litegrann.
    /Marie.

    Min zoon Mina hundar Min Dagbok
    En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

    Kommentar

    • batski
      • October 2004
      • 8891

      Ursprungligen postat av Marie J
      Sen får man väl räkna med att alla inte kan komma varje gång, själv missa jag fotokursen hos Christian.
      Vilken fotokurs? När och var? Har jag missat nånting?
      "The animals of the world exist for their own reasons.
      They were not made for humans
      any more than black people were made for whites
      or women for men." - Alice Walker

      Kommentar

      • Marie J
        • January 2004
        • 10616

        Ursprungligen postat av batski
        Ursprungligen postat av Marie J
        Sen får man väl räkna med att alla inte kan komma varje gång, själv missa jag fotokursen hos Christian.
        Vilken fotokurs? När och var? Har jag missat nånting?
        Den var i december förra året.
        /Marie.

        Min zoon Mina hundar Min Dagbok
        En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

        Kommentar

        • Guy Palm
          • March 2002
          • 5720

          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Plats - hos Christian Alfredsson i Alingsås
          Tid - 11/12 kl. 11.00
          Tema - Fiskfotografering

          Anmälda deltagare
          Christian Alfredsson
          Kjell Fohrman
          Lenmar
          Muppins
          Maria Hagberg
          Micke_A
          cotterpin
          kaj.p
          Mattias Andersson
          Guy Palm
          Totalt 11 st

          Har tagit med de som ovan lämnat definitivt besked. Meddela när ni vet att ni kan komma så bygger vi på listan på samma sätt som förra gången.
          Vi var hemma hos Christian i December och Deathdealer höll ett intressant föredrag om PhotoShop.

          Guy
          Guy
          ,Poecilia,SKS,GOC,

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Jag kan tyvärr inte vara med på Universeum Kommer hem från tjejen den 27:nde. Tråkigt att man missar hur det ser ut bakom kulisserna.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • batski
              • October 2004
              • 8891

              Ursprungligen postat av Marie J
              Den var i december förra året.
              Ah, ok då kan jag nog inte vara med. Min tidsmaskin är trasig
              "The animals of the world exist for their own reasons.
              They were not made for humans
              any more than black people were made for whites
              or women for men." - Alice Walker

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Danmark till våren

                Jag har just pratat med Claus Christensen (VD på Tropica) om ett studiebesök hos Tropica framöver.
                Normalt sett så har de inte längre möjlighet att ta emot den typen av besök men med lite utbyte av tjänster och gentjänster (vi känner varandra sedan länge tillbaka) så fick jag ett OK.
                Vi skall dock först kolla så att vi kan få ihop en tid som passar men det verkar i alla fall som om vår Danmarksresa till våren (eventuellt till hösten) kommer att gå i lås.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Neptun
                  • March 2004
                  • 719

                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Jag har just pratat med Claus Christensen (VD på Tropica) om ett studiebesök hos Tropica framöver.
                  Normalt sett så har de inte längre möjlighet att ta emot den typen av besök men med lite utbyte av tjänster och gentjänster (vi känner varandra sedan länge tillbaka) så fick jag ett OK.
                  Vi skall dock först kolla så att vi kan få ihop en tid som passar men det verkar i alla fall som om vår Danmarksresa till våren (eventuellt till hösten) kommer att gå i lås.
                  Det hade varit toppenkul!
                  Hoppas datum bestäms långt i förväg så det inte finns nån risk att man bokat upp sig.
                  "Failure does not require planning"

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Ursprungligen postat av Neptun
                    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                    Jag har just pratat med Claus Christensen (VD på Tropica) om ett studiebesök hos Tropica framöver.
                    Normalt sett så har de inte längre möjlighet att ta emot den typen av besök men med lite utbyte av tjänster och gentjänster (vi känner varandra sedan länge tillbaka) så fick jag ett OK.
                    Vi skall dock först kolla så att vi kan få ihop en tid som passar men det verkar i alla fall som om vår Danmarksresa till våren (eventuellt till hösten) kommer att gå i lås.
                    Det hade varit toppenkul!
                    Hoppas datum bestäms långt i förväg så det inte finns nån risk att man bokat upp sig.
                    Om det blir av i vår så meddelas datum absolut senast i samband med nästa träff på Univeseum.
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • Lenmar
                      • February 2004
                      • 6154

                      DU ÄR EN PÄRLA KJELL!!
                      Det hade en superintressant megatrevlig akvaristaktivitet. Danmarksresa med zoopetgänget!! TILL TROPICA!!!!! Men hallå!!! Du e ju bara bäst Kjell!!
                      Jippi, jippi, jippi, jippi
                      Kramisar på dig!!
                      Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                      Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                      Kommentar

                      • muppins
                        • September 2002
                        • 1629

                        Ja, det skulle ju vara jättetrevligt med en Danmarkstur med alla zoopetare.
                        Hoppas bara att det blir rätt datum också, så att man kan följa med...
                        ( rätt datum= INTE 20-22 maj )
                        Tyvärr så går det ju inte att hitta ett datum då alla kan, utan vi får ju ta det datum då de på Tropica kan ta emot besök... ( och det var ju snällt av dem att de kunde ta emot Zoopet Väst-gänget överhuvudtaget... )
                        /muppins


                        Kommentar

                        • Zone
                          • February 2004
                          • 680

                          Det låter ju hur bra som helst!!!!
                          MVH.
                          Tommy.

                          Kommentar

                          • Marie J
                            • January 2004
                            • 10616

                            Ursprungligen postat av Lenmar
                            DU ÄR EN PÄRLA KJELL!!




                            Det hade en superintressant megatrevlig akvaristaktivitet. Danmarksresa med zoopetgänget!! TILL TROPICA!!!!! Men hallå!!! Du e ju bara bäst Kjell!!
                            Jippi, jippi, jippi, jippi



                            Kramisar på dig!!
                            Jag hänger med på Lenmars inlägg!
                            /Marie.

                            Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                            En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                            Kommentar

                            • Micke
                              • January 2002
                              • 1718

                              Det låter mycket trevligt med ett besök hos Tropica. Blir det en endagstur eller med övernattning? Med övernattning slipper man stressa och hinner besöka fler intressanta ställen
                              Mvh Michael Persson

                              www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
                              Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Ursprungligen postat av Micke
                                Det låter mycket trevligt med ett besök hos Tropica. Blir det en endagstur eller med övernattning? Med övernattning slipper man stressa och hinner besöka fler intressanta ställen
                                Avvaktar lite tills jag säkert vet datum och sedan kör vi en gallup i frågan.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...