Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lasse
    • October 2002
    • 1965

    Kjell - vi sa faktiskt att vi kommer också - det gjorde vi igår kväll om du kommer ihåg...

    MVH Lasse
    Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Ursprungligen postat av Lasse
      Kjell - vi sa faktiskt att vi kommer också - det gjorde vi igår kväll om du kommer ihåg...

      MVH Lasse
      Sorry, men jag trodde att du i likhet med alla andra skulle anmäla dig själv i tråden
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Grillfest hos Zoopetklubbväst:
        Tid: Söndagen den 14 juni kl. 15:30. Vi kommer dock att kolla in lite affärer innan dess.
        Plats: Hos Maria - Sjöjungfru i Partille

        Alla tar med sig vad man själv vill grilla och dricka.
        Övrigt som fixas gemensamt. Engångstallrikar, bestick, muggar, smör, bröd, kaffe, grillkol, grönsallad, potatissallad, kakor till kaffe, snacks. Vem tar med detta?

        Anmälan:
        Maria - Sjöjungfru + sjöjungman + ??? (fixar smör, bröd, kaffe och grillkol)
        anjso + yngel (fixar snacks)
        Kjell Fohrman + bättre hälft (fixar grönsallad + vinster till tipspromenad)
        Raskens x 2 + 1 yngel - (fixar fika + tipspromenad)
        Göran E (fixar tallrikar, bestick och muggar)
        Blossom 7 (fixar potatissallad)
        Lasse + bättre hälft

        Några frågor:
        1/ Någon annan affär vis skall besöka på "affärsracet". Maria har föreslagit Tropen, Ciklidhuset och Nols Ciklidhobby. Själv tycker jag att vi hoppar Nol denna gång eftersom det ligger lite väl långt bort och dessutom har det ju kommit in förslag på en resa uppåt Trollhättan till hösten och då vore det perfekt att ta vägen förbi Nol. Så har ni några andra affärsförslag.
        2/ Affärsrace, grillning och tipspromenad står på programmet. Några andra förslag?
        3/ Något annat som vi behöver inmundiga förutom det som står angivet ovan?
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Ursprungligen postat av ansjo
          Givetvis, mina tjänster står till förfogande!
          Eller så kan jag ta en svängom ditt när det blir en Vara-resa nästa gång.
          Tack för ebjudandet - får se hur jag mår efter Singapore-resan.
          Ni skall dock inte räkna med något besök hos mig denna gång - däremot så kör vi väl antagligen kräftskivan som vanligt hos mig till hösten, så "osis" det är inget att tveka på
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • noisy
            • October 2006
            • 338

            Jag vill absolut ansluta mig till gänget och eventuellt kommer även min sambo Eva att följa med.
            Även hon en glad amatörakvarist.

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Grillfest hos Zoopetklubbväst:
              Tid: Söndagen den 14 juni kl. 15:30. Vi kommer dock att kolla in lite affärer innan dess.
              Plats: Hos Maria - Sjöjungfru i Partille

              Alla tar med sig vad man själv vill grilla och dricka.
              Övrigt som fixas gemensamt. Engångstallrikar, bestick, muggar, smör, bröd, kaffe, grillkol, grönsallad, potatissallad, kakor till kaffe, snacks. Vem tar med detta?

              Anmälan:
              Maria - Sjöjungfru + sjöjungman + ??? (fixar smör, bröd, kaffe och grillkol)
              anjso + yngel (fixar snacks)
              Kjell Fohrman + bättre hälft (fixar grönsallad + vinster till tipspromenad)
              Raskens x 2 + 1 yngel - (fixar fika + tipspromenad)
              Göran E (fixar tallrikar, bestick och muggar)
              Blossom 7 (fixar potatissallad)
              Lasse + bättre hälft
              Noisy + bättre hälft

              Några frågor:
              1/ Någon annan affär vis skall besöka på "affärsracet". Maria har föreslagit Tropen, Ciklidhuset och Nols Ciklidhobby. Själv tycker jag att vi hoppar Nol denna gång eftersom det ligger lite väl långt bort och dessutom har det ju kommit in förslag på en resa uppåt Trollhättan till hösten och då vore det perfekt att ta vägen förbi Nol. Så har ni några andra affärsförslag.
              2/ Affärsrace, grillning och tipspromenad står på programmet. Några andra förslag?
              3/ Något annat som vi behöver inmundiga förutom det som står angivet ovan?
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Som sagt:

                Några frågor:
                1/ Någon annan affär vis skall besöka på "affärsracet". Maria har föreslagit Tropen, Ciklidhuset och Nols Ciklidhobby. Själv tycker jag att vi hoppar Nol denna gång eftersom det ligger lite väl långt bort och dessutom har det ju kommit in förslag på en resa uppåt Trollhättan till hösten och då vore det perfekt att ta vägen förbi Nol. Så har ni några andra affärsförslag.
                2/ Affärsrace, grillning och tipspromenad står på programmet. Några andra förslag?
                3/ Något annat som vi behöver inmundiga förutom det som står angivet ovan?
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Som sagt
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • Annika
                    • January 2002
                    • 2518

                    Jag är också sugen på att grilla hemma hos Maria. Hoppas jag kan ta ledigt på måndagen. Återkommer i ärendet

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av Annika
                      Jag är också sugen på att grilla hemma hos Maria. Hoppas jag kan ta ledigt på måndagen. Återkommer i ärendet
                      Vore kul om du kan komma ner
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Här är verkligen tyst - ingen som har någon som helst idé om grillfesten
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • Blossom7
                          • March 2007
                          • 1182

                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                          Många fler kan gärna anmäla sig.
                          Några frågor:
                          1/ Någon annan affär vis skall besöka på "affärsracet". Maria har föreslagit Tropen, Ciklidhuset och Nols Ciklidhobby. Själv tycker jag att vi hoppar Nol denna gång eftersom det ligger lite väl långt bort och dessutom har det ju kommit in förslag på en resa uppåt Trollhättan till hösten och då vore det perfekt att ta vägen förbi Nol. Så har ni några andra affärsförslag.
                          2/ Affärsrace, grillning och tipspromenad står på programmet. Några andra förslag?
                          3/ Något annat som vi behöver inmundiga förutom det som står angivet ovan?
                          hej
                          jag tycker att ovanstående låter kanonbra, själv har jag aldrig varit på varken tropen eller ciklidhuset. Vilka har varit på i den nya zooaffären i storås (eller är det åt fel håll?) Räcker det inte med ett affärsrace, grillning och tipspromenad????
                          Jag kan ta med något mer att knapra på om folk vill ha.

                          /B
                          "Var inte så positiv ljuset i tunneln kan vara ett tåg"

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ursprungligen postat av Blossom7
                            hej
                            Vilka har varit på i den nya zooaffären i storås (eller är det åt fel håll?)
                            /B
                            Kan det vara denna du menar? http://www.solzoo.se/index.htm
                            Vet själv inget om denna affär och hemsidan säger inte så mycket även om den tipsar om att de serverar glögg till jul
                            Någon som besökt affären och vet om det är värt ett besök? Det är ju inte så himla långt bort från Partille.
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Blossom7
                              • March 2007
                              • 1182

                              Japp, det var den jag tänkte på.Har inte varit där, bara hört att fd "Havanna zoo" flyttat dit.

                              Såg nu att dom har stängt på söndagar så då föll den bort....
                              /B
                              Senast redigerad av Blossom7; 20 May 2009, 12:31.
                              "Var inte så positiv ljuset i tunneln kan vara ett tåg"

                              Kommentar

                              • MagicFingers
                                • November 2003
                                • 3136

                                OKay efter lite påtryckningar så anmäler vi oss lite löst då (min andra hälf é lite splittrad fortfarande), ang. affärsrejs så skippas det, jag försöker hålla igen i dessa tider på inköp.

                                ang. solans zoo, jag var där 2v efter öppnandet i storås och då hade dom inte satt upp någonting i akv. väg, men det var ju några månader sedan nu. Det är samma ägare som den i angereds centrum, själv undrar jag om han får hålla djur, men det é bara min egna åsikt i det hela jag har inte kollat upp. (och ja det é havannazoos inventarier.), jag skall nog kunna svänga av efter jobbet och ge er en uppdate om så önskas, kör den vägen varje arbetsdag så...

                                //Conny
                                Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                                Nunc Est Bibendum

                                Kommentar

                                Arbetssätt...