Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    Då hoppas jag att ni får det trevligt och så håller jag tummarna för att ni ska få lika vackert väder som vi fick på vår kräftskiva...
    Mvh.Patrik

    Kommentar

    • lillfrasse
      • February 2002
      • 2228

      Jag kommer nog och parkerar bilen så slipper jag in i centrum och snurra.Finns det något lämpligt ställe att köpa kräftor på i trakterna?
      Simma lungt..
      Lillfrasse..

      Kommentar

      • staan
        • August 2007
        • 154

        det är allt bra gött med miljöbil så kan man ställa den på vilken 10 min som helst! slipper krångla med bussar.

        Kommentar

        • Black-Dragon
          • February 2008
          • 65

          Vi följer tyvärr inte med på trädgårdsföreningen pga att jag igår fick s----tans ont bak i skulderbladet & orkar inte riskera att få tampas med 2 illbattingar, ( man vet ju inte vilket humör dom é på), samt att frugan ville sova ut ordentligt & slippa stressa, men vi kommer ju med på kvällen hos kjelle iaf. vilken tid uppskattar ni att ni kommer dit? vid 17-18 nån gång eller?

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Ursprungligen postat av Black-Dragon
            Vi följer tyvärr inte med på trädgårdsföreningen pga att jag igår fick s----tans ont bak i skulderbladet & orkar inte riskera att få tampas med 2 illbattingar, ( man vet ju inte vilket humör dom é på), samt att frugan ville sova ut ordentligt & slippa stressa, men vi kommer ju med på kvällen hos kjelle iaf. vilken tid uppskattar ni att ni kommer dit? vid 17-18 nån gång eller?
            Jepp ungefär vid den tiden. Kommer ni tidigare så finns det gott om sittplatser ute (även under tak) så det är bara att kolla runt lite.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ursprungligen postat av lillfrasse
              Jag kommer nog och parkerar bilen så slipper jag in i centrum och snurra.Finns det något lämpligt ställe att köpa kräftor på i trakterna?
              Du kan parkera hemma hos mig och åka med in. Kräftor vet jag inget om - jag har förbeställt mina för avhämtning imogon fm.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • lillfrasse
                • February 2002
                • 2228

                Jag får se hur det blir eller om jag åker ut till Landvetter och åker med staan. Han får nog ett tredje barn med hem på kvällen nämligen. Vi får se imorgon helt enkelt
                Simma lungt..
                Lillfrasse..

                Kommentar

                • Black-Dragon
                  • February 2008
                  • 65

                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Jepp ungefär vid den tiden. Kommer ni tidigare så finns det gott om sittplatser ute (även under tak) så det är bara att kolla runt lite.
                  Kanonbra. Det é så att vi kanske får en privatchafför med egen bil som kör oss hem på kvällen, så ville bara kolla om det går bra att ha bilen stående till på sönda förmidda typ.

                  Kommentar

                  • Nå_Nirvana_Nu
                    • June 2007
                    • 702

                    Lycka till idag!!


                    Hoppas ni alla får en trevlig dag tillsammans.

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av Black-Dragon
                      Kanonbra. Det é så att vi kanske får en privatchafför med egen bil som kör oss hem på kvällen, så ville bara kolla om det går bra att ha bilen stående till på sönda förmidda typ.
                      Inga problem
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Black-Dragon
                        • February 2008
                        • 65

                        Gôtt, då syns vi i iftermidda, så får ni alla ha det trevligt inne i GBG.

                        Kommentar

                        • Salta Katten
                          • March 2008
                          • 740

                          Mår bättre idag!
                          Skulle jag och mina kräftor kunna åka med någon från Maria till Kjell? Jag blir skjutsad till Partille och tillbaka, men sambon sticker tillbaka in till stan däremellan.

                          Blir kul att ses!

                          Kommentar

                          • Raskens
                            • April 2006
                            • 933

                            Fifi o Maria det var tråkigt. Ni är saknade

                            Nu är det snart på gång o skiner. (närmast som fanns) skall snart packas.
                            Fikat är fixat o kommer duga bra efter ett par öl
                            Ser fram emot träffa alla som skall komma
                            Agneta

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ursprungligen postat av Salta Katten
                              Mår bättre idag!
                              Skulle jag och mina kräftor kunna åka med någon från Maria till Kjell? Jag blir skjutsad till Partille och tillbaka, men sambon sticker tillbaka in till stan däremellan.

                              Blir kul att ses!
                              Det är garanterat inget problem med att åka med någon.
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • Annaica
                                • February 2006
                                • 1177

                                Har fått förhinder i sista stund så jag kommer tyvärr inte till trädgårdsföreningen idag! Ni får ha det riktigt kul allihopa!
                                Räkbiten


                                Kommentar

                                Arbetssätt...