Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    DET FINNS PLATS FÖR FLER

    Zoopetklubb Väst besöker Universeum, Göteborg:
    Program: Vi besöker Göteborgs stora offentliga akvarium. Lasse (som jobbar där) guidar oss runt och vi får även titta in lite bakom kulisserna.
    Dessutom kommer vi att visa den video som spelades in under Zoopetvästbesöket i Tyskland.
    Tid: Lördagen den 19/4 kl. 12.00 (samling vid entrén)
    Pris: 125 kr/vuxna och 85 kr/barn

    Dessa har anmält sig:
    Lasse
    Kjell Fohrman
    staan
    bear + Kerstin
    Raskens + Ida + 1 yngel
    tessilago + yngel
    Black-Dragon + hona + 2 yngel
    lillfrasse
    Nilsrolf + hona + 2 yngel
    UlfL + Kristina + 3 yngel
    fifi+yngel
    Sven-Olof
    Sultanen + tjej
    tummen
    Blossom7
    Annaica
    Totalt 32 st
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • staan
      • August 2007
      • 154

      om det är okej tar jag gärna med mig mina 2 yngel då?!

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Zoopetklubb Väst besöker Universeum, Göteborg:
        Program: Vi besöker Göteborgs stora offentliga akvarium. Lasse (som jobbar där) guidar oss runt och vi får även titta in lite bakom kulisserna.
        Dessutom kommer vi att visa den video som spelades in under Zoopetvästbesöket i Tyskland.
        Tid: Lördagen den 19/4 kl. 12.00 (samling vid entrén)
        Pris: 125 kr/vuxna och 85 kr/barn

        Dessa har anmält sig:
        Lasse
        Kjell Fohrman
        staan + 2 yngel
        bear + Kerstin
        Raskens + Ida + 1 yngel
        tessilago + yngel
        Black-Dragon + hona + 2 yngel
        lillfrasse
        Nilsrolf + hona + 2 yngel
        UlfL + Kristina + 3 yngel
        fifi+yngel
        Sven-Olof
        Sultanen + tjej
        tummen
        Blossom7
        Annaica
        Totalt 34 st
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • tummen
          • March 2005
          • 5199

          Ursprungligen postat av fifi
          Hoj hoj!

          Hane ändrar vi till yngel! Tar med mig mitt kusinbarn Adam tänkte jag, han är en fisk och reptilgalen liten man på 6 år som tjöt av lycka precis nu när jag frågade honom i telefonen

          Och självklart så hoppas vi att både annaica och tummen kommer också! ^^
          Kul att vi kommer se´s, och att du tar med dig Adam, tyvärr kommer jag ju ensam annars skulle kanske han och min Cajsa kunnat gå bra ihop.

          Kjell, hur länge håller träffen på egentligen? Jag kommer antragligen via räls denna gång och det kunde va´bra att veta när/till vilket klockslag man skall beställa hemresebiljett....kanske har du redan skrivit det, skall kolla ännu en gång.....
          Thomas "tummen" Wallén

          Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

          Kommentar

          • tummen
            • March 2005
            • 5199

            Ursprungligen postat av Morellen
            Morellen med familj får tyvärr lämna återbud, hoppas ni andra fotar duktigt nu så man kan sitta o gräma sig över vad man missar...
            Nej vad tråkigt! Ingen grym sjukdom hopas jag? Hoppas vi se´s framöver på nå´t annat "event"?
            Thomas "tummen" Wallén

            Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ursprungligen postat av tummen
              Kjell, hur länge håller träffen på egentligen? Jag kommer antragligen via räls denna gång och det kunde va´bra att veta när/till vilket klockslag man skall beställa hemresebiljett....kanske har du redan skrivit det, skall kolla ännu en gång.....
              Inget är bestämt - det får ta den tid det tar. Hur stor är egentligen risken att ett tåg är så fullbokat så att det inte finns plats
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Annaica
                • February 2006
                • 1177

                Ursprungligen postat av tummen
                Kjell, hur länge håller träffen på egentligen? Jag kommer antragligen via räls denna gång och det kunde va´bra att veta när/till vilket klockslag man skall beställa hemresebiljett....kanske har du redan skrivit det, skall kolla ännu en gång.....
                Boka biljett för att åka till falkenberg? Det har jag inte gjort... har alltid betalat kontant till biljettkontrollanten
                Räkbiten


                Kommentar

                • fifi
                  • August 2006
                  • 695

                  Ska bli så kul att träffa er alla igen! Var ett tag sedan nu! Och Adam är mycket lycklig över att få följa med, som sagt så har han tjatat på sin mor i några dagar nu

                  Ses imorgon alla!
                  mvh
                  Fifi

                  I'm so cute, I poop rainbows.

                  Kommentar

                  • tummen
                    • March 2005
                    • 5199

                    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                    Inget är bestämt - det får ta den tid det tar. Hur stor är egentligen risken att ett tåg är så fullbokat så att det inte finns plats
                    DEt är inte problemet, kruxet är att vi inte har någon biljettförsäljning på stationen här i stan och att köpa biljetterna på tåget kostar mer, jag tror att de tar 30:- extra per biljett, och det känns onödigt. Jag har köpt biljetter nu, återresa kl.17.40....så att tjöta har vi gott om tid till.
                    Thomas "tummen" Wallén

                    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                    Kommentar

                    • tummen
                      • March 2005
                      • 5199

                      Ursprungligen postat av Annaica
                      Boka biljett för att åka till falkenberg? Det har jag inte gjort... har alltid betalat kontant till biljettkontrollanten
                      Se mitt svar till Kjell, kalla mig snål eller "försiktigt ekonomisk" välj själv!.....
                      Thomas "tummen" Wallén

                      Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                      Kommentar

                      • fifi
                        • August 2006
                        • 695

                        Ursprungligen postat av tummen
                        Se mitt svar till Kjell, kalla mig snål eller "försiktigt ekonomisk" välj själv!.....
                        Jag skulle säga ekonomisk Hehe.. några tips till kroniskt panka fifi?
                        mvh
                        Fifi

                        I'm so cute, I poop rainbows.

                        Kommentar

                        • Annaica
                          • February 2006
                          • 1177

                          Ursprungligen postat av tummen
                          Se mitt svar till Kjell, kalla mig snål eller "försiktigt ekonomisk" välj själv!.....
                          Visste faktiskt inte att det kostade såpass mycket mer. Okej, 30:- kanske inte är en enorm summa... men det är ju ändå inte riktigt värt att köpa något för mer pengar än vad som behövs.
                          Räkbiten


                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ursprungligen postat av tummen
                            DEt är inte problemet, kruxet är att vi inte har någon biljettförsäljning på stationen här i stan och att köpa biljetterna på tåget kostar mer, jag tror att de tar 30:- extra per biljett, och det känns onödigt. Jag har köpt biljetter nu, återresa kl.17.40....så att tjöta har vi gott om tid till.
                            Det finns i alla fall fortfarande biljettförsäljning kvar på stationen här i Göteborg
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ett tips om imorgon:
                              1/ Tänkte vi skulle lösa gruppbiljett men det innebär att vi betalar i en klump, dvs inte med 20 olika kreditkort.
                              Så ta med cash till entrén för att det skall funka.
                              2/ Det finns skåp där man kan hänga in ytterkläder etc. Där funkar femkronor - så ha med dig någon sådan.
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • fifi
                                • August 2006
                                • 695

                                Hehe jag som tänkte betala med mitt kort får plocka ut stålar istället då!
                                mvh
                                Fifi

                                I'm so cute, I poop rainbows.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...