Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cobra
    • December 2004
    • 1743

    Mmm grymt stort akvarium, och vilka fiskar, så många har jag bara tidigare sett i fiskaffären. Tackar Kjelle med fru för att vi fick komma och äta gott och umgås med er och alla glada zoopetare.
    Fotosidan.se

    Kommentar

    • cobra
      • December 2004
      • 1743

      Bilder från Kjells hjulträd...
      Bifogade filer
      Fotosidan.se

      Kommentar

      • fredd
        • February 2007
        • 3360

        tusen tack för att vi fick komma och kika Kjell! Helt underbart.
        Var skit kul att få träffa alla, och nu har man ett ansiktet bakom alla namnen här på zoopet.
        Tyvärr var det väl bara Kjell som tog kort, om jag inte minns fel så blev det väl bara 2 kort? hehe
        www.frfoto.tk

        Kommentar

        • Raskens
          • April 2006
          • 933

          Tack Kjell och Hjördis o alla trevliga zoopetare för en otroligg trevlig dag.
          För kaffe glögg fika o godis.
          Synd bara att batteriet blev utladdat vid först kortet

          Ett himla grymt kar. Detta stim på 300 rödmunstetror var helt fantastiskt. Roten smälte in så bra ja allt var hur bra som helst.

          Den gula saken har jag sett här hemma förut. Ta med den till Tyskland så har vi nått att leka med
          Agneta

          Kommentar

          • Lasse
            • October 2002
            • 1965

            Kopia från tråden Projekt Källarkontor eftersom disk sker parallellt

            Ja det var en bra samling av folk att beskåda detta kar. Det var ju bara synd att det elektromagnetiska fältet från den häftiga belysningen gjorde att inga elektroniska kameror fungerade efter Kjell tagit samlingsbilderna. Som tur var det ju några som hade med sig gamla hederliga mekaniska kameror så om jag fattade rätt så skulle det med lite tur finnas framme bilder på julafton, att framkalla film tar ju lite tid. Ni som var där - visst var de nya smyckettertrorna något i hästväg och växtligheten har ju redan kommit igång.

            Tack Kjell och Hjördis för titten (och tilltugget)

            MVH Lasse
            Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt

            Kommentar

            • Guy Palm
              • March 2002
              • 5720

              Ursprungligen postat av S_sund
              Letade förresten efter en hög med halländska Guerkbuerkar (det som på svenska heter "gurkburkar") hos Kent i Nol i förmiddags. Såg inga dock? Ni kanske inte hann med alla butiker innan ni skulle till Kjell?
              Jodå vi var hos Kent i Nol, men eftersom vi fiörst fikade hemma hos MaxB och sedan passade på att besöka "Troppen" innan vi kom till Nol så missade vi er. Efter Nolbesöket åkte vi till Ciklidhuset i Lerum. Jag hade ju kvar ett presentkort från förra årets GCG auktion. Det bytte jag mot två par Apistogramma trifasciata. Sedan så bar det av till Kjell. När man ser hans nya kar blir man helt mållös .............
              Guy
              ,Poecilia,SKS,GOC,

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Jag hade ju med mig min gamla säkra Super-8 kamera - så det finns rörliga bilder så småningom när framkallningen är klar - måste bara först klippa och redigera rullen - där finns nämligen ett par "naturscener" från sovrummet här hemma... aktiviteterna skulle i och för sig få plats inuti karet så... kanske de kan platsa i filmen ändå...?

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Ursprungligen postat av Raskens
                  Den gula saken har jag sett här hemma förut. Ta med den till Tyskland så har vi nått att leka med
                  Ok - då gör jag det.

                  Tack för de vänliga orden om träffen, himla synd bara att det var så trångt framför karen att ni inte kom åt att fota. Nåväl det går väl fler tåg
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • ansjo
                    • November 2005
                    • 29967

                    Kan bara instämma med föregående talare, och ett stooort tack till Kjell för glögg och fika samt den "lilla" svärdsplantan.
                    För de som inte sett karet kan jag bara beklaga sorgen!
                    /Anders

                    Medlem i NCS - givetvis!

                    Kommentar

                    • Maria - Sjöjungfru

                      • January 2004
                      • 4236

                      Tackar oxå alla för en kanontrevlig eftermiddag
                      Asså det där med foton är ju överreklamerat, vissa saker här i livet måste bara upplevas
                      Maria - Sjöjungfru

                      Kommentar

                      • JEK
                        • March 2007
                        • 1467

                        Hade varit kul att se det, men det är lite långt til Göteborg
                        Mvh.
                        Johan - akvarielös!

                        Kommentar

                        • fredd
                          • February 2007
                          • 3360

                          tänkte på en sak, man blev så imponerad över hur stort karet var så jag hann aldrig hälsa riktigt på alla. Sorry för det.
                          Ska hälsa på alla nästa gång vi ses!
                          www.frfoto.tk

                          Kommentar

                          • Guy Palm
                            • March 2002
                            • 5720

                            Ursprungligen postat av fredd
                            tänkte på en sak, man blev så imponerad över hur stort karet var så jag hann aldrig hälsa riktigt på alla. Sorry för det.
                            Ska hälsa på alla nästa gång vi ses!
                            Ja men nu vet i alla fall jag vem du är Håller med om att karet gjorde så att man tappade koncentration på allt runt omkring.
                            Guy
                            ,Poecilia,SKS,GOC,

                            Kommentar

                            • fredd
                              • February 2007
                              • 3360

                              .
                              En sak hann jag lägga märke till iaf, det var många som hette Anders hehe!
                              www.frfoto.tk

                              Kommentar

                              • staan
                                • August 2007
                                • 154

                                Måste också att få ta chansen att tacka för en himla kul eftermiddag. Tack Kjell och alla ni andra som förgyllt min dag. Btw Fredd Anders är ett himla vacker namn.//Anders

                                Kommentar

                                Arbetssätt...