Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • RÖDLÖGA
    • February 2002
    • 3931

    Håller tummarna. Annars kanske man får muta någon av er så att ni flyttar upp till högsätet.
    FISHLOVERS
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
    En glad "svenssonakvarist"

    Kommentar

    • Marie J
      • January 2004
      • 10616

      Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
      Håller tummarna. Annars kanske man får muta någon av er så att ni flyttar upp till högsätet.
      Eller så får du flytta ner till Sveriges framsida *s*
      /Marie.

      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

      Kommentar

      • cotterpin
        • June 2004
        • 193

        Japp, håller med Marie. Finns bara fördelar med att bo härnere och vara akvarist, billigare akvarium och trevligaste zoopet-gänget!
        //Jenny
        "I'm going the way i have to go" - cotterpin

        Växtakvarium 225L Yngelakvarium 45L Min Zoon

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          Hej

          Hur tar sig folk i Göteborgsområdet till Halmstad den 29/1?

          MVH Micke
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Ursprungligen postat av Micke_A
            Hej

            Hur tar sig folk i Göteborgsområdet till Halmstad den 29/1?

            MVH Micke
            Kolla in inlägg 438
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              Hej

              Ok, nå´n av dem som har plats i sin bil, och inte har för mycket emot att ha mig med (bl.a så ökar nog bensinförbrukningen med ca 100% om jag sitter i bilen), kan väl förbarma sig? :o

              MVH Micke
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              • Maria - Sjöjungfru

                • January 2004
                • 4236

                Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
                Håller tummarna. Annars kanske man får muta någon av er så att ni flyttar upp till högsätet.
                Nähääää du!! Jag åker gärna till Hufvudstaden på semester eller nå´t! Men flytta från detta goa gäng!! Du skojar!! *S*
                Maria - Sjöjungfru

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Ursprungligen postat av Micke_A
                  Hej

                  Ok, nå´n av dem som har plats i sin bil, och inte har för mycket emot att ha mig med (bl.a så ökar nog bensinförbrukningen med ca 100% om jag sitter i bilen), kan väl förbarma sig? :o

                  MVH Micke
                  Du kan gärna åka med mig - men vi bestämmer slutgiltigt hur vi delar upp oss i bilarna i början av nästa vecka när vi vet exakt hur många som skall med.
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • Morellen
                    • November 2003
                    • 4349

                    Ursprungligen postat av Maria Hagberg Partille
                    Nähääää du!! Jag åker gärna till Hufvudstaden på semester eller nå´t! Men flytta från detta goa gäng!! Du skojar!! *S*
                    instämmer! Fast akvarielagret var ju en kul turistattraktion. Tom sambon slutade muttra när han fisk syn på jätteguramisarna - det FINNS värre fiskar än dem jag släpar hem *s*
                    http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                    "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                    (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                    Kommentar

                    • muppins
                      • September 2002
                      • 1629

                      Är det någon av infödingarna som har planerat att köra?
                      Jag åker gärna med hela dagen. Kan bjuda på en fika eller nåt =)
                      Jag tror ( men vet inte helt säkert ) att Guy ska köra....
                      Jag hade ju tänkt att gå ner till Tropikcenter, men nu när vi ska träffas i Åled tar jag egen bil dit i alla fall.
                      /muppins


                      Kommentar

                      • Niina
                        • April 2003
                        • 229

                        Jag kommer nog oxå att köra egen bil...

                        Kommentar

                        • deathdealer
                          • July 2004
                          • 77

                          tyvärr

                          jag kan inte följa med.....ska upp till norrland (Stockholm) under den helgen, och representera Europa dvs lära norrlänningarna hur vi här i Europa har det!! *asg*

                          Så mina damer....ha förtröstan...jag kommer med en annan gång! *blink*
                          Gubbar - ni får helt enkelt klara er utan mig denna gång....får ni problem...ring! *skrattar*

                          Hoppas att ni får en mycket trevlig resa....

                          Allassuperkillebästivärdenochblyg Deathdealer
                          "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

                          Kommentar

                          • batski
                            • October 2004
                            • 8891

                            Tider?

                            Vilken blir det avfart från Göteborg? Och vilken tid tror ni vi är tillbaka?
                            "The animals of the world exist for their own reasons.
                            They were not made for humans
                            any more than black people were made for whites
                            or women for men." - Alice Walker

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ursprungligen postat av deathdealer
                              jag kan inte följa med.....ska upp till norrland (Stockholm) under den helgen, och representera Europa dvs lära norrlänningarna hur vi här i Europa har det!! *asg*

                              Så mina damer....ha förtröstan...jag kommer med en annan gång! *blink*
                              Gubbar - ni får helt enkelt klara er utan mig denna gång....får ni problem...ring! *skrattar*

                              Hoppas att ni får en mycket trevlig resa....

                              Allassuperkillebästivärdenochblyg Deathdealer
                              Tråkigt men det går ju fler tåg
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Ursprungligen postat av batski
                                Vilken blir det avfart från Göteborg? Och vilken tid tror ni vi är tillbaka?
                                Det får resp. bilförare själv avgöra - beroende på hur lång tid det tar att plocka upp medåkarna och hur fort han/hon kör, men det är ju ca. 15 mil dit.
                                Men runt 9-snåret lär det väl bli som vi ger oss iväg från Gbg.

                                När vi är tillbaka är väl ännu svåare att säga - men vi bör väl vara tillbaka före 18.00 i alla fall.
                                Senast redigerad av Kjell Fohrman; 19 January 2005, 10:11.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...