Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lenmar
    • February 2004
    • 6154

    Putsar av tråden lite och påpekar att nu är det NEDRÄKNING !
    Tisdag
    Onsdag
    Torsdag
    FREDAG!!!
    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Håller just på med att sammanställan videon från Singapore som vi skall kolla på på träffen. Den kommer att bli ca. 1 timma och innehålla allt från Aquarama (vinnarfiskar och akvarier, montrar och intervjuer), besök hos en räkodlare, stadsrundtur, fiskfarmbesök och besök på Singapores offentliga akvarium.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Maria - Sjöjungfru

        • January 2004
        • 4236

        Sjöjungfrufamiljen halveras till helgen. Jag kommer ensam med lillstumpan.
        Sonen ville vara med på Crossavslutningen på lördag förmiddag.
        Vi måste åka iväg vid 11-tiden på lördag förmiddag för dottern vill inte missa avslutningen i ridningen.
        Hoppas väderprognosen håller i sig, då får vi ju en kanonkväll på fredag
        Maria - Sjöjungfru

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Någon som är intresserad av samåkning?
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • kaj.p
            • June 2002
            • 2952

            Jag kör nog själv Hehe
            Nu är gräset klippt, kylen på, projektorn bokad. Återstår bara o köpa in lagom med käk så inte Lenmar går i taket.
            Nordiska Diskus Sällskapet
            Hallandsakvaristerna
            BAK Gcg Maf NCS

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ursprungligen postat av kaj.p
              Jag kör nog själv Hehe
              Nu är gräset klippt, kylen på, projektorn bokad. Återstår bara o köpa in lagom med käk så inte Lenmar går i taket.
              Varför får inte resten av din familj åka med dig
              Mailar du ut vägbeskrivning?
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • kaj.p
                • June 2002
                • 2952

                Den kommer här
                Nordiska Diskus Sällskapet
                Hallandsakvaristerna
                BAK Gcg Maf NCS

                Kommentar

                • amazonfarmen
                  • June 2006
                  • 508

                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Någon som är intresserad av samåkning?
                  Hämtar du oss så.....

                  Är osäker på läge än, men kanske vi kommer.

                  Farmarna
                  www.goc.se

                  Kommentar

                  • MagicFingers
                    • November 2003
                    • 3136

                    Vi skall te ullared på lördagen så vi tar egen bil...
                    Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                    Nunc Est Bibendum

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av amazonfarmen
                      Hämtar du oss så.....

                      Är osäker på läge än, men kanske vi kommer.

                      Farmarna
                      Ni får väl själva samla ihop så mycket folk från ert håll så att ni fyller en bil

                      Vore kul om ni kan komma - dra dock inte ut för länge på beslutet så att Kaj missar att köpa mat för er
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • starman_
                        • March 2004
                        • 791

                        Hej!

                        Jag har varit så sugen att komma på denna träffen men har fått vänta och se hur det blev till helgen. jag har nämligen fått nytt jobb och som jag trodde så ska jag jobba hela helgen. Tyvärr får komma på en annan träff längre framåt i tiden. Mvh Starman_

                        Kommentar

                        • drd
                          • March 2004
                          • 5586

                          Och tyvärr så krockar det med 2 av årets viktigaste kappseglingar så jag får inte heller möjlighet att närvara
                          Ni får helt enkelt klara er utan mig
                          Bifogade filer
                          ________________________________________________

                          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                          Kommentar

                          • Lenmar
                            • February 2004
                            • 6154

                            Ursprungligen postat av kaj.p
                            Jag kör nog själv Hehe
                            Nu är gräset klippt, kylen på, projektorn bokad. Återstår bara o köpa in lagom med käk så inte Lenmar går i taket.
                            Nä, fy rackarn, jag ligger lågt!!! Jag har hundra saker att göra så jag vet inte hur jag skall hinna ta mig varken dit eller hem men det får funka! Jag har fullt förtroende för dig Kaj, kör på din känsla med inköpen och minska med en tredjedel så blir det nog superbra! Är hemma as-sent imorrn och svischar på under fredagen. På lördagen skall stora tjejen hem till ett pyamasparty med övernattning så jag hoppas vi inte tar för lång tid på oss på lördagen. Jag skall INTE till Ullared i vart fall . Så nu skall jag bara se till att packa ner mig i bingen så jag kan packa matsäck och badkläder till Evelyns utflykt imorrn. Sedan är det sommarfest på dagis och efter det skall jag träffa Evelyns nya fröken för nästa läsår, efter det skall jag lämna en katt som skall på utställning på lördag (ärtans, denna missar jag till förmån för västgänget!) Å sedan som sagt, kalas. Nånstans däremellan skall jag hinna köpa en present till lördagskalaset och frågor och aktiviteter till träffen pillar jag väl i morrn natt för nu är det bye-bye och knopp knopp! På söndagen skall vi alla på kalas klockan 12.00 och klockan 18.00 skall jag ha styrelsemöte hemma.

                            Vad tror ni om min plan? Har den några goda chanser att hålla? Just det ja... V&S med ja.... Puh...
                            Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                            Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                            Kommentar

                            • Raskens
                              • April 2006
                              • 933

                              Ursprungligen postat av Lenmar
                              Nä, fy rackarn, jag ligger lågt!!! Jag har hundra saker att göra så jag vet inte hur jag skall hinna ta mig varken dit eller hem men det får funka! Jag har fullt förtroende för dig Kaj, kör på din känsla med inköpen och minska med en tredjedel så blir det nog superbra! Är hemma as-sent imorrn och svischar på under fredagen. På lördagen skall stora tjejen hem till ett pyamasparty med övernattning så jag hoppas vi inte tar för lång tid på oss på lördagen. Jag skall INTE till Ullared i vart fall . Så nu skall jag bara se till att packa ner mig i bingen så jag kan packa matsäck och badkläder till Evelyns utflykt imorrn. Sedan är det sommarfest på dagis och efter det skall jag träffa Evelyns nya fröken för nästa läsår, efter det skall jag lämna en katt som skall på utställning på lördag (ärtans, denna missar jag till förmån för västgänget!) Å sedan som sagt, kalas. Nånstans däremellan skall jag hinna köpa en present till lördagskalaset och frågor och aktiviteter till träffen pillar jag väl i morrn natt för nu är det bye-bye och knopp knopp! På söndagen skall vi alla på kalas klockan 12.00 och klockan 18.00 skall jag ha styrelsemöte hemma.

                              Vad tror ni om min plan? Har den några goda chanser att hålla? Just det ja... V&S med ja.... Puh...
                              ....
                              Agneta

                              Kommentar

                              • muppins
                                • September 2002
                                • 1629

                                Även om jag inte har lika fullt schema som Lenmar (jag har ju sommarlov och absoliut INGENTING inplanerat...typ) så vet jag tyvärr inte riktigt om jag kan komma imorgon.
                                Sambon ville inte ställa upp och skjutsa denna gången, vilket jag förstår eftersom han i så fall får sätta sig och skjutsa mig direkt efter jobbet och sedan under loppet av några timmar åka sträckan mellan Halmstad och Varberg fyra gånger.
                                Har då tre alternativ:
                                1. Jag kör själv och struntar i mina två goda drycker som jag hade tänkt att dricka...
                                2. Jag tar bilen själv och sover över till på lördag...vilket jag inte alls känner för just nu. (om det överhuvudtaget finns plats för mig vill säga...)
                                3. Jag stannar hemma.

                                Får jag tänka några timmar?
                                /muppins


                                Kommentar

                                Arbetssätt...