Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lenmar
    • February 2004
    • 6154

    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman

    2/ En helt annan sak - någon som går och skrotar på fredag förmiddag (strax efter 10.00)? I så fall behöver jag jag lite bärhjälp här hemma - glaset till mitt 3.000 liters akvarium anländer nämligen då och det skall in i huset.

    Måste tyvärr beklaga. Det drar verkligen i "hjälpa"-nerven, Tyvärr lider jag av avundsjukan som förbjuder mig att smitta ner dig .

    (vi jobbar dessvärre...)
    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

    Kommentar

    • Sacrium
      • February 2004
      • 672

      Jag ska eventuellt in till götet på fredag förmiddag. Skulle kunna hjälpa dig i så fall. Kan höra av mig om det imorgon när jag pratat med killen som kör om du fortfarande behöver hjälp.
      http://www.purevolume.com/themiddlefingerproject

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Synd att du inte kan ta det på lördag då vi är en hel hoper med folk som gärna vill tappa stora glasrutor i backen?
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • Morellen
          • November 2003
          • 4349

          Ursprungligen postat av Tenkare
          Jag är ledsen att jag inte kan hänga med på något alls just nu. Men vi ska snart ha vårt andra "yngel" här hemma och det är bara för mycket att göra och jag vill för allt i världen inte missa förlossningen, både av ren självbevarelsedrift och för att det är det absolut "tyngsta" jag någonsin varit med om. Men jag lovar att i framtiden ska jag fösöka ta mig mera tid att hänga med på evenemang.
          låter ju som giltigt föfall! Lycka till!

          Vi kan tyvärr inte hänga på även om jag var bra sugen, blev dubbelbokat i helgen.

          Kjell; Kan man inte komma dit o bara se på? Låter som stor underhållning att få in glaset i huset.... Tyvärr är ynglet inte så hjälpsamt just nu så vi är snarare i vägen..
          http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

          "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
          (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Jag ska eventuellt in till götet på fredag förmiddag. Skulle kunna hjälpa dig i så fall. Kan höra av mig om det imorgon när jag pratat med killen som kör om du fortfarande behöver hjälp.
            Okej - vi hörs av imorgon

            Måste tyvärr beklaga. Det drar verkligen i "hjälpa"-nerven, Tyvärr lider jag av avundsjukan som förbjuder mig att smitta ner dig .
            Ja den sjukdomen är verkligen tuff

            Synd att du inte kan ta det på lördag då vi är en hel hoper med folk som gärna vill tappa stora glasrutor i backen?
            Just därför

            Kjell; Kan man inte komma dit o bara se på? Låter som stor underhållning att få in glaset i huset.... Tyvärr är ynglet inte så hjälpsamt just nu så vi är snarare i vägen..
            Förstår inte varför mina barn alltid stönar när det blir tal om att flytta akvarier - det kan väl aldrig bero på att de varit "tvungna" att hjälpa till redan från blöjåldern
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Skiren
              • December 2005
              • 749

              Hade vare kul att hänga med men jag har tyvärr annat för mig då som tydligen är viktigare
              Hade så kul!
              http://skiren.blogspot.com

              Kommentar

              • fifi
                • August 2006
                • 695

                Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                Allergiska är dom inte - men han har några katter och hur det funkar vet jag inte. Jag kollar
                Jag vet ju hur mina är med katter i alla fall, dom bryr sig inte ett spår utan lämnar dem ifred, har ju 2 perserkatter i lägenheten med.. De är riktiga mammagrisar och gosegalningar
                Dom älskar dessutom yngel! Hanen, Luis, är lite reserverad, lite skraj men han går bara ut vägen och bits aldrig såklart, honan Bonita däremot älskar alla och kommer absolut slänga sig ner på marken o vilja bli kliad på magen så där har den hundälskande 11-åringen hela sin dag bokad om hon fick bestämma!

                Men då gör jag så ifall det inte kommer några allergisk-larm till lördag att jag plockar med mig dem, de är ju små i alla fall!
                Senast redigerad av fifi; 18 April 2007, 15:04.
                mvh
                Fifi

                I'm so cute, I poop rainbows.

                Kommentar

                • fifi
                  • August 2006
                  • 695

                  Ursprungligen postat av batski
                  Jag har tyvärr fått förhinder, så vi får ses en annan gång.

                  Naaaah vad tråkigt.. Men bara säg ett datum i framtiden när du har lust att komma och hälsa på fiskarna jag fick av dig! [som jag fortfarande ska betala såklart ]


                  Och Kjell - tyvärr tror jag inte att jag skulle vara mkt till hjälp :S Dels så skulle jag bli vansinnigt avundsjuk och dels så har Fifi inte många muskler att lyfta med
                  mvh
                  Fifi

                  I'm so cute, I poop rainbows.

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Ursprungligen postat av fifi
                    Jag vet ju hur mina är med katter i alla fall, dom bryr sig inte ett spår utan lämnar dem ifred
                    Känner jag Lasse rätt så äter hans katter småhundar till frukost
                    Dock - jag har inte fått tag i Lasse än så jag kan ge besked -återkommer
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • fifi
                      • August 2006
                      • 695

                      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                      Känner jag Lasse rätt så äter hans katter småhundar till frukost
                      Dock - jag har inte fått tag i Lasse än så jag kan ge besked -återkommer

                      Hehe kan tänka mig det.. Katter är riktiga coolingar, mina vovvar är mesar så dom kommer nog mest sitta i knät
                      mvh
                      Fifi

                      I'm so cute, I poop rainbows.

                      Kommentar

                      • batski
                        • October 2004
                        • 8891

                        Ursprungligen postat av fifi
                        Naaaah vad tråkigt.. Men bara säg ett datum i framtiden när du har lust att komma och hälsa på fiskarna jag fick av dig! [som jag fortfarande ska betala såklart ]
                        Will do Vill gärna se dina akvarier med.
                        "The animals of the world exist for their own reasons.
                        They were not made for humans
                        any more than black people were made for whites
                        or women for men." - Alice Walker

                        Kommentar

                        • fifi
                          • August 2006
                          • 695

                          Ursprungligen postat av batski
                          Will do Vill gärna se dina akvarier med.

                          Woohoo nu blev Fifi glad
                          mvh
                          Fifi

                          I'm so cute, I poop rainbows.

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Det är OK med hundar
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • batski
                              • October 2004
                              • 8891

                              Ursprungligen postat av fifi
                              Woohoo nu blev Fifi glad
                              "The animals of the world exist for their own reasons.
                              They were not made for humans
                              any more than black people were made for whites
                              or women for men." - Alice Walker

                              Kommentar

                              • fifi
                                • August 2006
                                • 695

                                Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                                Det är OK med hundar

                                Skönt att veta!

                                Och Stew, skulle vi ses på Hjalmar Brantingsplatsen på lördag fast vilken tid?
                                mvh
                                Fifi

                                I'm so cute, I poop rainbows.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...