Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lenmar
    • February 2004
    • 6154

    Men hejsan å hallå!!

    Missa nu inte att ni har en husmor i gänget som kan fixa mat & dryck ganska förmånligt och som är van att slänga ihop krubb till 1000 hungriga vargar varje dag!!!! Den däringa maj-juniträffen låter helt suverän!! Görabra lekledare med en underbar gitarrist till man!!

    Finns det inte en kul akvarieaffär i Lidköpingstrakten?? Tänker på denna:

    Kanske ute å simmar men har kollat in hemsidan och jag och min famillj har tillbringat många timmar med att hitta konstigt belägna akvarieaffärer både nära och fjärran... Dock har vi aldrig kommit hit. Finns det nåt annat kul som ligger i närheten??? Tänkte mig ju nu att ovanstående kunde varit en februariattraktion. En helt vanlig träff hemma hos kraMarie efter havets hus är heller inte fel!!

    Skall försöka tänka till lite mer...
    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

    Kommentar

    • Marie J
      • January 2004
      • 10616

      Det är ju perfekt förr din kille är ju urduktig på gitarren. Du är med i aktivitetsgänget, har jag bestämt *s*.
      /Marie.

      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

      Kommentar

      • drd
        • March 2004
        • 5586

        Är det för sent att anmäla sig till träffen den 29:e ?
        ________________________________________________

        Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Ursprungligen postat av drd
          Är det för sent att anmäla sig till träffen den 29:e ?
          O nej - din anmälan är noterad
          Senast redigerad av Kjell Fohrman; 14 January 2005, 13:28.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            22

            Snart börjar det bli dags att knyta ihop denna tråd och börja planera hur vi skall få ihop samåkningen med bilar på bästa sätt.
            Så om du inte redan anmält dig så se till att göra det snarast. Om du anmält dig själv och plockar med ytterligare familjemedlemmar men inte anmält dessa så se till att anmäla dom.


            Program för ZoopetVäst träff 2005-01-29
            Samling vid Tropikcenter kl. 11.00.

            Efter en rundvandring där och ev. kaffe besöker vi Halmstads Zoologiska (ev. också Söndrums Akvarieaffär).
            Åleds Akvarium står sedan på tur:

            På hemvägen åker vi inom Kaj.P i Varberg för att titta på hans diskus- och dvärgciklidodling.

            Anmälda
            Guy Palm
            Marie J
            Kjell Fohrman
            muppins
            Len och mar
            kaj.p
            Maria Hagberg
            Mattias Andersson
            Micke_A
            Micke
            Morellen
            Deathdealer
            Niina
            Neptun
            Zone
            cotterpin
            Sven-Olof
            brams
            marcuspajp
            batski
            drd
            Än så länge är vi 22 anmälda

            Några har angivit att de "nog" kommer men de har jag inte tagit med - har jag missat någon så säg till.

            Medl.krav i Zoopetklubb Väst
            1/ Ett glatt humör på träffarna
            2/ Zoopet Gold-medlem
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Maria - Sjöjungfru

              • January 2004
              • 4236

              Jag tar med mig minst 2 barn! Kankse även sambon, men det är lite svårare att få ett klart OK från hans sida. Så troligtvis får vi transportera oss i egen bil.
              Jag blir 3 st än så länge!
              Maria - Sjöjungfru

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Snart börjar det bli dags att knyta ihop denna tråd och börja planera hur vi skall få ihop samåkningen med bilar på bästa sätt.
                Så om du inte redan anmält dig så se till att göra det snarast. Om du anmält dig själv och plockar med ytterligare familjemedlemmar men inte anmält dessa så se till att anmäla dom.


                Program för ZoopetVäst träff 2005-01-29
                Samling vid Tropikcenter kl. 11.00.

                Efter en rundvandring där och ev. kaffe besöker vi Halmstads Zoologiska (ev. också Söndrums Akvarieaffär).
                Åleds Akvarium står sedan på tur:

                På hemvägen åker vi inom Kaj.P i Varberg för att titta på hans diskus- och dvärgciklidodling.

                Anmälda
                Guy Palm
                Marie J
                Kjell Fohrman
                muppins
                Len och mar
                kaj.p
                Maria Hagberg + 2 barn
                Mattias Andersson
                Micke_A
                Micke
                Morellen
                Deathdealer
                Niina
                Neptun
                Zone
                cotterpin
                Sven-Olof
                brams
                marcuspajp
                batski
                drd
                Än så länge är vi 24 anmälda

                Några har angivit att de "nog" kommer men de har jag inte tagit med - har jag missat någon så säg till.

                Medl.krav i Zoopetklubb Väst
                1/ Ett glatt humör på träffarna
                2/ Zoopet Gold-medlem
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Tricella
                  • October 2002
                  • 1052

                  Är jag med i Zoopet Väst? Om inte vart ansöker man om det?...ok...nu har jag ansökt...ANTAG! :-)

                  Verkligen en trevlig idé och jag hoppas få möjlighet att träffa några från "Wild West" snart å snacka lite fesk.

                  Psst...vart hittar man smilies? Jag måste ha...annars ligger jag risigt till på forumet...*asg*

                  Kommentar

                  • Morellen
                    • November 2003
                    • 4349

                    Jag kommer men försöker lura med mig sambon. Inte helt avgjort ännu... räcker det med defentivt svar på måndag? Om han följer med kan vi ta egen bil ner men annars vill jag gärna åka med hos någon.
                    http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                    "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                    (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av Tricella
                      Är jag med i Zoopet Väst? Om inte vart ansöker man om det?...ok...nu har jag ansökt...ANTAG! :-)

                      Verkligen en trevlig idé och jag hoppas få möjlighet att träffa några från "Wild West" snart å snacka lite fesk.

                      Psst...vart hittar man smilies? Jag måste ha...annars ligger jag risigt till på forumet...*asg*
                      Ansökan:
                      Förutsatt att man uppfyller man de två medlemsvillkoren så är det bara att anmäla sig till en träff - vi har inget medlemregister eller styresle eller nåt sånt

                      Smilies;
                      Snabblänkar> Redigeringsalternativ> Övriga alternativ> Redigeringsgränssnitt> utökad redigering
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Ursprungligen postat av Morellen
                        Jag kommer men försöker lura med mig sambon. Inte helt avgjort ännu... räcker det med defentivt svar på måndag? Om han följer med kan vi ta egen bil ner men annars vill jag gärna åka med hos någon.
                        Det räcker gott och väl om man bestämmer sig till på måndag - i slutet av nästa vecka bör vi nog dra ett streck och försöka planera samåkningen.
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • Marie J
                          • January 2004
                          • 10616

                          Ursprungligen postat av Morellen
                          Jag kommer men försöker lura med mig sambon. Inte helt avgjort ännu... räcker det med defentivt svar på måndag? Om han följer med kan vi ta egen bil ner men annars vill jag gärna åka med hos någon.
                          Då du har sagt till att du gärna vill åka med mig ner så vill jag också gärna ha svar.
                          /Marie.

                          Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                          En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ursprungligen postat av Marie J
                            Då du har sagt till att du gärna vill åka med mig ner så vill jag också gärna ha svar.
                            Don´t worry - vi är många som åker ner från Gbg-området så när vi vet hur många vi blir får vi försöka planera samåkning på bästa sätt så att ingen riskerar att få köra med "tom" bil.
                            Själv räknar jag också med att åka med nån - eller alternativt att plocka med folk i min bil.
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Tricella
                              • October 2002
                              • 1052

                              Tackar för infon Kjell!

                              Nu slipper jag åka på på grund av medlem som inte förstår vad jag menar.

                              Jag kan ju självklart inte vara utanför Zoopet Väst..även om jag troligen är ett gränsfall...

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Ursprungligen postat av Tricella
                                Tackar för infon Kjell!

                                Nu slipper jag åka på på grund av medlem som inte förstår vad jag menar.

                                Jag kan ju självklart inte vara utanför Zoopet Väst..även om jag troligen är ett gränsfall...
                                Vadå gränsfall - vi har två medlemskrav
                                1/ Gold-medlem och det uppfyller du
                                2/ Så uppenbarligen är det ditt humör som gör dig till ett gränsfall - då kan jag lova att det är svårt att delta på våra träffar utan att få ett glatt humör - så oroa dig inte
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...