Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ursprungligen postat av amazonfarmen
    NÄR, NÄR, NÄR ??????

    Har du inte kollat din post än eller? *Ler*

    //Calle
    Dina och några andras pengar kom idag - christian reggar om er inom ett dygn
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Lenmar
      • February 2004
      • 6154

      Fasiken, nu är vi många!! JÄTTEKUL!!!! Får vi plats Maria? Ute måste vara det enda som gäller så snälla zoopetare, nu är det dags att dansa soldansen igen !!
      Goa hälsningar, Maria Min hemsida
      Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

      Kommentar

      • Maria - Sjöjungfru

        • January 2004
        • 4236

        Ursprungligen postat av Lenmar
        Fasiken, nu är vi många!! JÄTTEKUL!!!! Får vi plats Maria? Ute måste vara det enda som gäller så snälla zoopetare, nu är det dags att dansa soldansen igen !!
        Japps!! Och boka in tältet Finns det hjärterum osv. Fast lägg gärna till ett tak på 30 vuxna så kanske altanen håller
        Maria - Sjöjungfru

        Kommentar

        • Lenmar
          • February 2004
          • 6154

          Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
          Japps!! Och boka in tältet Finns det hjärterum osv. Fast lägg gärna till ett tak på 30 vuxna så kanske altanen håller
          Å dansa inte soldansen på Marias och Börjes altan!
          Goa hälsningar, Maria Min hemsida
          Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
            Japps!! Och boka in tältet Finns det hjärterum osv. Fast lägg gärna till ett tak på 30 vuxna så kanske altanen håller
            Taket är inlagt sen lång tid tillbaka
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • p-ö
              • August 2005
              • 429

              Är man välkommen även om man är "yngellös" och kan fixa eget boende på ngt trevligt hotell(så vida det nu finns inom tio mils radie) och även har en viss oförklarlig sjukdomsbild utifrån skaldjurens förmåga till magförgiftning "dagen efter" utifrån att dom inte verkar tåla sprit. Mina Discusar har lärt mig att sprit och skaldjur hör inte ihop, däremot så kan jag i gott sällskap bli som en VF Discus med lite gott öl och ngn som verkar lite hård i skalet. Jag vet inte om jag passar in hos Er, det verkar vara ett lite för mkt Malawi på Era träffar.

              Fast nyfiken som man är så skulle det ju vara väldigt trevligt, särskilt att få träffa "vissa" av Er utifrån Er färgprakt.

              Kommentar

              • Lenmar
                • February 2004
                • 6154

                Ursprungligen postat av p-ö
                Jag vet inte om jag passar in hos Er, det verkar vara ett lite för mkt Malawi på Era träffar.
                Hos oss passar alla in!! Vi e ett gott stim med både guppy, platy, L-malar, sebrafiskar, ålar, pirayor, paletter och diskus! Vad kul att du kommer med!! Nu börjar det verkligen likna ett hejdundrande party!! Kaj, var det inte vi som sa att det var svårt att planera augusti när sommaren inte ens hade kommit igång? Nu börjar det kännas som man faktiskt önskar att det va augusti snart!! Det va ju det man va rädd för när man satte upp sig??
                Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                Kommentar

                • Maria - Sjöjungfru

                  • January 2004
                  • 4236

                  Ursprungligen postat av p-ö
                  Jag vet inte om jag passar in hos Er, det verkar vara ett lite för mkt Malawi på Era träffar.

                  Fast nyfiken som man är så skulle det ju vara väldigt trevligt, särskilt att få träffa "vissa" av Er utifrån Er färgprakt.
                  Om du med Malawi menar en härlig färgsprakande blandning så är det alldeles sant, men som Lenmar säger så passar alla sorts fiskar in
                  Maria - Sjöjungfru

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Ursprungligen postat av p-ö
                    Är man välkommen även om man är "yngellös" och kan fixa eget boende på ngt trevligt hotell(så vida det nu finns inom tio mils radie) och även har en viss oförklarlig sjukdomsbild utifrån skaldjurens förmåga till magförgiftning "dagen efter" utifrån att dom inte verkar tåla sprit. Mina Discusar har lärt mig att sprit och skaldjur hör inte ihop, däremot så kan jag i gott sällskap bli som en VF Discus med lite gott öl och ngn som verkar lite hård i skalet. Jag vet inte om jag passar in hos Er, det verkar vara ett lite för mkt Malawi på Era träffar.

                    Fast nyfiken som man är så skulle det ju vara väldigt trevligt, särskilt att få träffa "vissa" av Er utifrån Er färgprakt.
                    Diskusfanatiker nja, men vi får väl göra ett undantag då Antar att du har nog med problem i livet ändå om du gillar såna fiskar så då skall vi väl inte göra det ännu jävligare för dig

                    Skall jag betrakta ovanstående som en anmälan?
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • Maria - Sjöjungfru

                      • January 2004
                      • 4236

                      Litet tillägg:

                      Var och en tar med sig kräftor (eller om man nu vill äta nå´t annat) dricka och gärna kylbag (det lär vara ganska fullt i min lilla kyl)

                      Jag tar på mig att fixa med bröd, smör, lite dipsåser och kaffe.
                      Bord och stolar och partytält finns.

                      Nå´n som é bra på:
                      • plastmuggar, plastbestick, ev. pappersduk, servetter och sån´t
                      • sallad
                      • fika till kaffet
                      • snacks
                      Maria - Sjöjungfru

                      Kommentar

                      • Lenmar
                        • February 2004
                        • 6154

                        Jag kan fixa engångsprylarna!
                        Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                        Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                        Kommentar

                        • p-ö
                          • August 2005
                          • 429

                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                          Diskusfanatiker nja, men vi får väl göra ett undantag då Antar att du har nog med problem i livet ändå om du gillar såna fiskar så då skall vi väl inte göra det ännu jävligare för dig

                          Skall jag betrakta ovanstående som en anmälan?
                          Jag skall bara kolla vart Partille ligger, är det en biflod till Rio Negro samt hur långt det är till närmaste Hotell. Långt låter det ju som i alla fall fast JA ta det som en anmälan och tala om hur mkt kalaset kostar och vart jag skall skicka betalningen.

                          Jag kan baka fika bröd om ngn törs smaka det då jag tidigare har erfarenhet av brödkavel.

                          Kommentar

                          • p-ö
                            • August 2005
                            • 429

                            Ursprungligen postat av Lenmar
                            Jag kan fixa engångsprylarna!
                            Vadå för engångsprylar???

                            Kommentar

                            • Marie J
                              • January 2004
                              • 10616

                              Vi kan fixa snacks!
                              /Marie.

                              Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                              En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                5 platser kvar

                                Då är det dax att boka in höstens aktivitet
                                (eller kanske vi skall kalla det sensommarens)

                                Lördagen den 19 Augusti blir det Kräftskiva i Öjersjö, Partille.

                                På dagen tar vi en tur till
                                TropenCiklidleken
                                och kanske kan vi hinna med en sväng till Nol oxå.

                                Tider kommer senare

                                Anmälda (max 30 vuxna kan anmäla sig)
                                Maria - Sjöjungfru + Sjöjungman + Snäckan + 2 yngel
                                Kjell Fohrman + Bättre hälft
                                Marie J + yngel (skulle gissa på 3 stycken)
                                Micke + Carolina och Pontus
                                Kaj + Gisela och Fredrik
                                Len + mar
                                Amazonfarmen + farmarhustru
                                Guy Palm + Etelka
                                Pannecke + sambo + 2 barn
                                muppins
                                MagicFingers + sambo
                                p-ö

                                Totalt 31 st (varav 6 st barn)

                                Krav: Goldmedlem eller anhöriga till dessa samt ett glatt humör

                                Till den som vill sova över så finns det ett vandrarhem alldeles i närheten. Länk till Vandrarhemmet

                                Litet tillägg:
                                Var och en tar med sig kräftor (eller om man nu vill äta nå´t annat) dricka och gärna kylbag (det lär vara ganska fullt i min lilla kyl)


                                Maria_Sjöjungru fixar med bröd, smör, lite dipsåser och kaffe.
                                Bord och stolar och partytält finns.
                                Lenmar fixar plastmuggar, plastbestick, ev. pappersduk, servetter och sån´t
                                Marie J fixar snacks
                                p-ö fixar fikabröd

                                Vem fixar sallad +
                                Senast redigerad av Kjell Fohrman; 29 June 2006, 21:27.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...