Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Maria - Sjöjungfru

    • January 2004
    • 4236

    Psssst, Kjell! Cobra och Zone
    Maria - Sjöjungfru

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
      Psssst, Kjell! Cobra och Zone
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Lenmar
        • February 2004
        • 6154

        Vi har lyckats leja bort våra barn. En snäll mormor förbarmade sig över dem från fredag till söndag så ni behöver inte gå å lyssna på deras pip och gnäll och mammas och pappas (?) stränga förmaningar, vare sig på naturhistoriska eller på restaurangen. Len + mar kommer alltså UTAN barn!!

        Hela Linnégatan med tvärgator kryllar ju av restauranger och trevliga barer, bara man lyckas hitta en som kan ta emot oss alla!! Å självklart Maria - visst ska vi med!!
        Goa hälsningar, Maria Min hemsida
        Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

        Kommentar

        • Zone
          • February 2004
          • 680

          Ursprungligen postat av Lenmar
          bara man lyckas hitta en som kan ta emot oss alla!
          Bara vi bokar i god tid så är det nog inga problem att hitta ett ställe som vill ta emot oss.
          MVH.
          Tommy.

          Kommentar

          • Morellen
            • November 2003
            • 4349

            Jag vill gärna med på middag efteråt men det beror ju på NÄR ni skall äta. Kommer förmodligen inte att vara inne förrän vid fyra.
            http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

            "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
            (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

            Kommentar

            • Lenmar
              • February 2004
              • 6154

              Ursprungligen postat av Morellen
              Jag vill gärna med på middag efteråt men det beror ju på NÄR ni skall äta. Kommer förmodligen inte att vara inne förrän vid fyra.
              16.00 har Kjell skrivit så det blir väl jättebra, du hinner precis stressa hit i tid!!
              Zone: Kära vän, vi är ju inte särskilt tidigt ute ! När jag bokar sånt här brukar jag ha en månads framförhållning.
              Goa hälsningar, Maria Min hemsida
              Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

              Kommentar

              • Zone
                • February 2004
                • 680

                Ursprungligen postat av Lenmar
                Zone: Kära vän, vi är ju inte särskilt tidigt ute ! När jag bokar sånt här brukar jag ha en månads framförhållning.
                Jag vet, jag försökte bara vara lite optimistisk!
                Men vi får inte ge upp för det, -" bättre sent än aldrig", som dom säger!
                MVH.
                Tommy.

                Kommentar

                • Lenmar
                  • February 2004
                  • 6154

                  Ursprungligen postat av Zone
                  Jag vet, jag försökte bara vara lite optimistisk!
                  Men vi får inte ge upp för det, -" bättre sent än aldrig", som dom säger!
                  ÅHHH - F'LÅT!! Nu drog jag ned dig i pessimistträsket.... Du har så rätt, klart det ordnar sig!!!

                  (Marie_J brukar säga att det aldrig finns några problem - bara möjligheter. Jag trodde det satt i ryggmärgen på mig nu! Å det gjorde det ju inte ...)
                  Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                  Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                  Kommentar

                  • Zaphi
                    • November 2003
                    • 724

                    Restauranger och Linné är ju perfekt. Lilla Tavernan på olivedalsgatan är inte så dum om ni gillar grekiskt. Annars tycker jag La Sombrita på Linnégatan är bra valuta för pengarna om man gillar spansk mat och tapas och sånt. Pasta finns på Da Vinci på Nordensköldsgatan och så är Pasta Etc inte långt bort heller. Sen finns ju lite dyrare alternativ, A Hereford Beefstow, stans bästa köttplace eller Manfreds (husmanskost)! Sen finns ju alltid Burger King på Järntorget

                    Jaja, ni hittar säkert nått bra
                    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ja du bor där i trakterna så du borde ju känna till

                      En annan fråga som jag tänkte på som du kanske också vet. Hur är det med parkeringsplatser i närheten. Nu parkerar man ju vid Slottskogen (i slutet av Vegagatan) men där är det dels dyrt och dels är det ofta fullt. Känner du till några andra lämpligare parkeringsplatser i närheten?
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • batski
                        • October 2004
                        • 8891

                        Ursprungligen postat av Zaphi
                        Sen finns ju lite dyrare alternativ, A Hereford Beefstow, stans bästa köttplace eller Manfreds (husmanskost)!
                        Jag undviker gärna dyrare köttplaces
                        "The animals of the world exist for their own reasons.
                        They were not made for humans
                        any more than black people were made for whites
                        or women for men." - Alice Walker

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Ursprungligen postat av batski
                          Jag undviker gärna dyrare köttplaces
                          Min ambition kommer att vara att hitta ett av de billigare ställena som har plats för en bokning på ca 30 personer samtidigt.
                          Så de billigare förslagen som inkommit ovan kommer jag att kolla först
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • Mattias Andersson
                            • March 2003
                            • 826

                            Såg att dom andra i bilen skulle med på middagen så räkna med mig osså...

                            Kommentar

                            • batski
                              • October 2004
                              • 8891

                              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                              Min ambition kommer att vara att hitta ett av de billigare ställena som har plats för en bokning på ca 30 personer samtidigt.
                              Så de billigare förslagen som inkommit ovan kommer jag att kolla först
                              Låter bra

                              Det finns även Thai Spice och Thai Garden på 2:a långgatan, men det är kanske inte alla som gillar thaimat?
                              "The animals of the world exist for their own reasons.
                              They were not made for humans
                              any more than black people were made for whites
                              or women for men." - Alice Walker

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Ursprungligen postat av batski
                                Låter bra

                                Det finns även Thai Spice och Thai Garden på 2:a långgatan, men det är kanske inte alla som gillar thaimat?
                                Sen är det trots allt en bit att gå dit ner och om vi alla skall flytta våra bilar tar det extra tid. Tycker vi håller oss runt övre delen av Linnégatan.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...