Kjell - Kan man kanske göra en kompromiss vad gäller guidningen, så alla kan vara med på den, kanske blir väldans många men men
Också här lite praktiska problem som att det vete sjutton hur vi redan nu skall kunna ha en guidning med så många (kanske dela upp oss i grupper) efetrsom det är rätt trångt i gångarna.
Var där inne idag och det var stundtals trångt om saligheten
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Akvarieutställning + Zoopetmöte I Göteborg pågår just nu en akvarieutställning som är väl värd ett besök. Info om utställningen kommer fortlöpande att presenteras i denna tråd.
I samband med denna utställning har Zoopet ett möte där vi bl.a. förättar lottdragning i de tävlingar Zoopet haft under året. Vi kommer också att presentera de vinnande fotona i den omröstning som pågår just nu (avslutas den 30/12), programmet kommer framöver att kompletteras ytterligare (förslag önskas).
Förhoppningsvis kan detta evenemang även locka Zoopetare ganska långväga ifrån.
Tid: Lördagen den 14/1 kl. 12.00 (samling vid entrén).
Plats: Göteborgs Naturhistoriska Museum, Slottskogen, Göteborg
Avgift: 50 kr (med grupprabatt), under 20 år fri entré.
Program: Samling kl. 12.00 med guidning runt utställningen av Kjell Fohrman.
Kl. 13.15-15.00 möte i samlingslokal på Naturhistoriska.
Därefter (även innan förstås) har man möjlighet att på egen hand kolla runt på museet.
Anmälda
Kjell Fohrman
Micke + hona + yngel
Zone
mam + tonårsyngel
cobra
MagicFingers + sambo
Sven-Olof
Maria-Sjöjungfru + 1 stor + 2 mindre
Marie J
marcuspajp + hona
cotterpin + hane
Len + mar + 2 barn
batski
Bosse.J + yngel(?)
Totalt 27 anmälda
Medl.krav i Zoopetklubb Väst
1/ Ett glatt humör på träffarna
2/ Zoopet Gold-medlem (även OK för Goldisar att ta med sig nära anförvanter).
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Jag har lyckats deala lite och mot att jag jobbar tidig morgon på nyårsdagen fick jag ledigt den 14e jan
Så jag och min fotonördiga karl Janne åker ner till Zoopetmötet på något sätt, och guidningen förstås.
Jättekul att ni kan komma - du är ju dessutom en av finalisterna i fototävlingen vilket gör det extra trevligt eftersom du ju kommer att vara en av huvudpersonerna på träffen.
Hoppas verkligen att fler av finalisterna kan komma - än så länge är Micke och Sonja anmälda.
Akvarieutställning + Zoopetmöte
I Göteborg pågår just nu en akvarieutställning som är väl värd ett besök. Info om utställningen kommer fortlöpande att presenteras i denna tråd.
I samband med denna utställning har Zoopet ett möte där vi bl.a. förättar lottdragning i de tävlingar Zoopet haft under året. Vi kommer också att presentera de vinnande fotona i den omröstning som pågår just nu (avslutas den 30/12), programmet kommer framöver att kompletteras ytterligare (förslag önskas).
Därefter (även innan förstås) har man möjlighet att på egen hand kolla runt på museet.
Anmälda
Kjell Fohrman
Micke + hona + yngel
Zone
mam + tonårsyngel
cobra
MagicFingers + sambo
Sven-Olof
Marie J
marcuspajp + hona
cotterpin + hane
Len + mar + 2 barn
batski
Bosse.J + yngel(?)
Sonja + fotonördige karl Janne.
Totalt 29 anmälda
Akvaristiska hälsningar
Från Halmstad kommer en bil med Guy \ fru. Muppins och Mattias. Är det fullt sedan ?
Kul med ett Halmtad-gäng också. Extra kul att ytterligare en finalist i fototävlingen - Muppins - kan komma. Nu är 3 anmälda Muppins, Sonja och Micke.
Vad gäller utrymme så far jag kolla på lokalen efter helgen - säkert går det att klämma in extra stolar. En del av de anmälda är ju också barn och tar inte riktigt så mycket plats.
Akvarieutställning + Zoopetmöte I Göteborg pågår just nu en akvarieutställning som är väl värd ett besök. Info om utställningen kommer fortlöpande att presenteras i denna tråd.
Anmälda
Kjell Fohrman
Micke + hona + yngel
Zone
mam + tonårsyngel
cobra
MagicFingers + sambo
Sven-Olof
Marie J
marcuspajp + hona
cotterpin + hane
Len + mar + 2 barn
batski
Bosse.J + yngel(?)
Sonja + fotonördige karl Janne.
Guy + fru
Muppins
Mattias Andersson
Totalt 33 anmälda
Akvaristiska hälsningar
Har lagt in lite fler foton från utställningen i utställningstråden.
Skall försöka rita ihop en artikel också de närmaste dagarna - fast å andra sidan så verkar det inte behövas så mycket mer "reklam" för vår träff i alla fall eftersom så många har anmält sig, men det får gärna bli fler.
Akvaristiska hälsningar
Besöka utställningen kan självklart alla göra, även den dagen - hur det skall funka med guidningen när det är så många som det redan är nu vete sjutton.
Håller på att kolla upp när övriga föreningar som skall dit samma dag kommer så att vi inte skall kollidera med dessa så det blir ännu trängre.
Akvaristiska hälsningar
Peter och Monica (Västerås) anmäler sig härmed till Göteborg.
OK - kul med lite besökare från Västerås också. Ni är välkomna men jag väntar med att sätta upp er på listan tills goldregistreringen blivit klar.
Var för övrigt just inne och kollade lokalen vi skulle ha mötet i och där kommer garanterat 40 stycken plats så vi tar gärna emot ännu fler anmälningar.
Har nu även lagt upp ytterligare några foton från utställningen i utställningstråden - bl.a. på Vieja synspila-honan med romkorn (lekte igår)
Akvaristiska hälsningar
Kommentar