Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    [QUOTE=Kjell Fohrman]
    Möteslokalen tar max 30 vuxna. Visst det finns en betydligt större och lyxigare konferenslokal men jag har lite svårt att bränna några tusen bara för att ett antal som inte är ZoopetGoldare skall kunna vara med.
    [QUOTE]
    Tänkte inte på kostnaderna det var ivilket fall som helst bara en tanke. Men vi lär väl träffas i gångarna istället.
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Men vi lär väl träffas i gångarna istället.
      Tråkigt om ni kommer till utställningen men inte på Zoopet-mötet. Funderade lite innan jag la det den dagen eftersom jag visste att ni skulle upp just den dagen. Kom dock fram till att det var minimal chans att ni som kommer så pass långväga ifrån skulle åka upp till Göteborg ytterligare en helg bara för mötet - då var det i så fall större chans att ni skulle kunna slita er en stund och komma på Zoopet-mötet om ni ändå var här.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • muppins
        • September 2002
        • 1629

        Jag skulle jättegärna vilja vara med på mötet. Men det beror ju lite på när vi är på utställningen.
        Vet att en hel del vill besöka diverse affärer både innan och efter utställningen så då kanske det är något som krockar med mötet.
        Och dessutom kanske inte de som inte kommer in på mötet vill vänta så länge på de som är med.
        Alternativet för min del vore att åka i egen bil, men det känns så himla onödigt....
        /muppins


        Kommentar

        • batski
          • October 2004
          • 8891

          Jag anmäler mig!

          Gott nytt år alla!
          "The animals of the world exist for their own reasons.
          They were not made for humans
          any more than black people were made for whites
          or women for men." - Alice Walker

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Akvarieutställning + Zoopetmöte
            I Göteborg pågår just nu en akvarieutställning som är väl värd ett besök. Info om utställningen kommer fortlöpande att presenteras i denna tråd.
            I samband med denna utställning har Zoopet ett möte där vi bl.a. förättar lottdragning i de tävlingar Zoopet haft under året. Vi kommer också att presentera de vinnande fotona i den omröstning som pågår just nu (avslutas den 30/12), programmet kommer framöver att kompletteras ytterligare (förslag önskas).
            Förhoppningsvis kan detta evenemang även locka Zoopetare ganska långväga ifrån.

            Tid: Lördagen den 14/1 kl. 12.00 (samling vid entrén).
            Plats: Göteborgs Naturhistoriska Museum, Slottskogen, Göteborg
            Avgift: 50 kr (med grupprabatt), under 20 år fri entré.
            Program: Samling kl. 12.00 med guidning runt utställningen av Kjell Fohrman.
            Kl. 13.15-15.00 möte i samlingslokal på Naturhistoriska.
            Därefter (även innan förstås) har man möjlighet att på egen hand kolla runt på museet.

            Anmälda
            Kjell Fohrman
            Micke + hona + yngel

            Zone
            mam + tonårsyngel
            cobra
            MagicFingers + sambo
            Sven-Olof
            Maria-Sjöjungfru + 1 stor + 2 mindre
            Marie J
            marcuspajp + hona
            cotterpin + hane
            Len + mar + 2 barn
            batski
            Totalt 25 anmälda

            Medl.krav i Zoopetklubb Väst
            1/ Ett glatt humör på träffarna
            2/ Zoopet Gold-medlem (även OK för Goldisar att ta med sig nära anförvanter).
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ursprungligen postat av muppins
              Jag skulle jättegärna vilja vara med på mötet. Men det beror ju lite på när vi är på utställningen.
              Vet att en hel del vill besöka diverse affärer både innan och efter utställningen så då kanske det är något som krockar med mötet.
              Och dessutom kanske inte de som inte kommer in på mötet vill vänta så länge på de som är med.
              Alternativet för min del vore att åka i egen bil, men det känns så himla onödigt....
              Vore extra tråkigt om inte du kan komma på mötet eftersom du är en av huvudpersonerna där (finalist i fototävlingen).
              Just därför har vi ju också erbjudit finalisterna (via mail) ett visst resebidrag för eftersom det är extra viktigt att ni lan komma.
              Nog borde det väl gå att få ihop ett billass från Halmstad som kan köra en alternativ rutt (kombinerat Zoopet och Hallandsakvaristerna), eller?
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Mattias Andersson
                • March 2003
                • 826

                Om tid och resor passar så dyker jag också upp på mötet...
                Muppins: Om vi skulle försöka få ihop en bil med Zoopet/Hallandsakvarister till mötet så hakar jag på den.

                Kommentar

                • cobra
                  • December 2004
                  • 1743

                  Ursprungligen postat av muppins
                  Jag skulle jättegärna vilja vara med på mötet. Men det beror ju lite på när vi är på utställningen.
                  Vet att en hel del vill besöka diverse affärer både innan och efter utställningen så då kanske det är något som krockar med mötet.
                  Och dessutom kanske inte de som inte kommer in på mötet vill vänta så länge på de som är med.
                  Alternativet för min del vore att åka i egen bil, men det känns så himla onödigt....
                  Krocka med något skall du ej göra...
                  Fotosidan.se

                  Kommentar

                  • Mattias Andersson
                    • March 2003
                    • 826

                    Ursprungligen postat av cobra
                    Ursprungligen postat av muppins
                    Jag skulle jättegärna vilja vara med på mötet. Men det beror ju lite på när vi är på utställningen.
                    Vet att en hel del vill besöka diverse affärer både innan och efter utställningen så då kanske det är något som krockar med mötet.
                    Och dessutom kanske inte de som inte kommer in på mötet vill vänta så länge på de som är med.
                    Alternativet för min del vore att åka i egen bil, men det känns så himla onödigt....
                    Krocka med något skall du ej göra...
                    Så du kunde inte hålla dig

                    Kommentar

                    • Bosse.J
                      • March 2004
                      • 796

                      Finns det plats för mej oxå?
                      Isåfall hänger jag på. Kanske med ett yngel, men jättemycke kanske.
                      Bosse.J

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Akvarieutställning + Zoopetmöte
                        I Göteborg pågår just nu en akvarieutställning som är väl värd ett besök. Info om utställningen kommer fortlöpande att presenteras i denna tråd.
                        I samband med denna utställning har Zoopet ett möte där vi bl.a. förättar lottdragning i de tävlingar Zoopet haft under året. Vi kommer också att presentera de vinnande fotona i den omröstning som pågår just nu (avslutas den 30/12), programmet kommer framöver att kompletteras ytterligare (förslag önskas).
                        Förhoppningsvis kan detta evenemang även locka Zoopetare ganska långväga ifrån.

                        Tid: Lördagen den 14/1 kl. 12.00 (samling vid entrén).
                        Plats: Göteborgs Naturhistoriska Museum, Slottskogen, Göteborg
                        Avgift: 50 kr (med grupprabatt), under 20 år fri entré.
                        Program: Samling kl. 12.00 med guidning runt utställningen av Kjell Fohrman.
                        Kl. 13.15-15.00 möte i samlingslokal på Naturhistoriska.
                        Därefter (även innan förstås) har man möjlighet att på egen hand kolla runt på museet.

                        Anmälda
                        Kjell Fohrman
                        Micke + hona + yngel

                        Zone
                        mam + tonårsyngel
                        cobra
                        MagicFingers + sambo
                        Sven-Olof
                        Maria-Sjöjungfru + 1 stor + 2 mindre
                        Marie J
                        marcuspajp + hona
                        cotterpin + hane
                        Len + mar + 2 barn
                        batski
                        Bosse.J + yngel(?)
                        Totalt 27 anmälda

                        Medl.krav i Zoopetklubb Väst
                        1/ Ett glatt humör på träffarna
                        2/ Zoopet Gold-medlem (även OK för Goldisar att ta med sig nära anförvanter).
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • cobra
                          • December 2004
                          • 1743

                          Ursprungligen postat av Mattias Andersson
                          Ursprungligen postat av cobra
                          Ursprungligen postat av muppins
                          Jag skulle jättegärna vilja vara med på mötet. Men det beror ju lite på när vi är på utställningen.
                          Vet att en hel del vill besöka diverse affärer både innan och efter utställningen så då kanske det är något som krockar med mötet.
                          Och dessutom kanske inte de som inte kommer in på mötet vill vänta så länge på de som är med.
                          Alternativet för min del vore att åka i egen bil, men det känns så himla onödigt....
                          Krocka med något skall du ej göra...
                          Så du kunde inte hålla dig
                          Nej...var bara tvungen...
                          Fotosidan.se

                          Kommentar

                          • Maria - Sjöjungfru

                            • January 2004
                            • 4236

                            Ursprungligen postat av cobra
                            Krocka med något skall du ej göra...
                            Vissa vågar visst kasta sten i glashus
                            Maria - Sjöjungfru

                            Kommentar

                            • cobra
                              • December 2004
                              • 1743

                              Japp har ju varit glasmästare så inga problem...
                              Fotosidan.se

                              Kommentar

                              • Maria - Sjöjungfru

                                • January 2004
                                • 4236

                                Ursprungligen postat av cobra
                                Japp har ju varit glasmästare så inga problem...
                                Du é modig du *S*

                                Kjell - Kan man kanske göra en kompromiss vad gäller guidningen, så alla kan vara med på den, kanske blir väldans många men men
                                Maria - Sjöjungfru

                                Kommentar

                                Arbetssätt...