Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Marie J
    • January 2004
    • 10616

    Ursprungligen postat av drd
    Jag måste dessvärre stryka mig själv från eftersnacket efter auktionen
    Det var tråkigt att du fått förhinder. Hade glatt mig åt att du skulle vara med på samkväm hemma hos Lenmar.
    /Marie.

    Min zoon Mina hundar Min Dagbok
    En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

    Kommentar

    • Morellen
      • November 2003
      • 4349

      Tack Maria! Nu säger sambon att jag kanske kan ta bilen... men om det inte blir så åker jag gärna med dig. Skall bli spännande att kolla in dina hoyor med.
      http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

      "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
      (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

      Kommentar

      • Lenmar
        • February 2004
        • 6154

        Åh vad tråkigt drd!! Antar att du har dina raniga orsaker och tänker inte luska mer om det men bara så du vet... Du missar förmodligen en av årets sista stooora händelser, värda en dagboksberättelse !

        Tid: Lördagen den 26/11 - efter GCG:s auktion när man blir ledig...
        Program: Glögg och eftersnack... "Var alla där?" Hur kunde ____ kosta så mycket?" "Gu sicka billiga plantlamper de sålde..." Äh, ni fattar va?!?
        Max antal deltagare: 10 st

        Anmälda:
        Marie J
        Cobra (har paxat badkaret för sina inköp)
        Inte Kjell!!
        Magic Fingers å sambo
        Zone
        Morellen
        Maria Sjöjungfru å sjöjungman (å 2 yngel som kan bo i barnas rum å äta smågodis!)
        brams

        Krav: Goldmedlem samt ett glatt humör
        Senast redigerad av Lenmar; 24 November 2005, 18:37. Anledning: Genväg är senväg - vad dumt när man skall svara med citat - ibland...
        Goa hälsningar, Maria Min hemsida
        Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

        Kommentar

        • kaj.p
          • June 2002
          • 2952

          Ursprungligen postat av Lenmar
          Åh vad tråkigt drd!! Antar att du har dina raniga orsaker och tänker inte luska mer om det men bara så du vet... Du missar förmodligen en av årets sista stooora händelser, värda en dagboksberättelse !

          Krav: Goldmedlem samt ett glatt humör
          Det blir ju lite svårt när det är två arrangemang som nu. Detta då man har en bit o köra så blir det ju oftast samåkning. Sedan kan ju knappast heller kräva att de som inte är goldisar skall sitta kvar i bilen o vänta.
          Nordiska Diskus Sällskapet
          Hallandsakvaristerna
          BAK Gcg Maf NCS

          Kommentar

          • drd
            • March 2004
            • 5586

            Ursprungligen postat av kaj.p
            Ursprungligen postat av Lenmar
            Åh vad tråkigt drd!! Antar att du har dina raniga orsaker och tänker inte luska mer om det men bara så du vet... Du missar förmodligen en av årets sista stooora händelser, värda en dagboksberättelse !

            Krav: Goldmedlem samt ett glatt humör
            Det blir ju lite svårt när det är två arrangemang som nu. Detta då man har en bit o köra så blir det ju oftast samåkning. Sedan kan ju knappast heller kräva att de som inte är goldisar skall sitta kvar i bilen o vänta.

            Precis....jag ska köra upp med en diskustok till och så ska vi till Kungsmässan på vägen hem för vi ska hämta diskus och så ska jag till Kajjan och shoppa ett jättesnyggt Marlboro red par !!!
            ________________________________________________

            Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

            Kommentar

            • Morellen
              • November 2003
              • 4349

              Tack så mycket för en trevlig dag! Tack Maria för glögg, god mat och god glass - och särskilt tack för nycklarna som ser rätt förvirrade ut men som klarade hemresan utan att bli isbitar. När vill du ha tillbaka din hink?
              Nu skall jag snart koppa in guppysarna så man får sova lite (guppysarna är förresten tokpigga trots åtskilliga timmar i påse...)
              http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

              "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
              (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

              Kommentar

              • Maria - Sjöjungfru

                • January 2004
                • 4236

                Stort Tack till Familjen Lenmar för god mat, glass och godis och framförallt gott sällskap. Gott sällskap tackar vi även alla andra för

                Nu är adventsstjärnorna tända och stakarna på plats i fönstren så nu é det snart dax att nana kudden.
                Maria - Sjöjungfru

                Kommentar

                • cobra
                  • December 2004
                  • 1743

                  Mycket trevligt var det hos Lenmar. Tackar även för akvairevärmen till dom nyinköpta fiskarna som nu är inkoppade. Kul med GCG´s Auktion.
                  Fotosidan.se

                  Kommentar

                  • Zone
                    • February 2004
                    • 680

                    Jag vill också tacka familjen Lenmar för all god mat och ett mycket trevligt sällskap.
                    MVH.
                    Tommy.

                    Kommentar

                    • Lenmar
                      • February 2004
                      • 6154

                      Ursprungligen postat av kaj.p
                      Ursprungligen postat av Lenmar
                      Åh vad tråkigt drd!! Antar att du har dina raniga orsaker och tänker inte luska mer om det men bara så du vet... Du missar förmodligen en av årets sista stooora händelser, värda en dagboksberättelse !

                      Krav: Goldmedlem samt ett glatt humör
                      Det blir ju lite svårt när det är två arrangemang som nu. Detta då man har en bit o köra så blir det ju oftast samåkning. Sedan kan ju knappast heller kräva att de som inte är goldisar skall sitta kvar i bilen o vänta.
                      Fatusen, va piiiinsamt!! Att det stod att man va tvungen att vara goldmedlem menar jag!!! Jag bara körde den hederliga gamla markera och kopiera, givetvis räckte det ju med glatt humör för en middag hos oss!!!

                      drd: sjit va många fiskar du måste ha hemma! Sen när diskusarna blir fler så kan väl vi åka till dig å köpa?? För då har vi väl lyckats göra oss av med de arga grävarfiskarna i vårt 450-kar.

                      morellen: nä, jag behöver inte ha tillbaka hinken, det finns plenty more där den kom från!! Jättetack för att du ställde upp som adoptör och framför allt för att du kom!!

                      maria sjöjungfru: Lessen för att barna inte fick nån glass... När hjärnan är dum får barnen lida :o!! Tråkigt att lille Börje blidde dålig... Har tagit hand om dadelbrödet. Jättegott!!! Å jättekul att du kom trots alla bestyr!

                      cobra, zone: Japp, så var det klart, nu vet Lennie att det inte finns några skumma akvarister!

                      magic & marie: Tack för att ni kom, hoppas det kommer gå bra med borellin, det sista jag såg av dorsigern så kände han sig riktigt hemma!

                      marie & Daniel: Tur att ni åt innan så maten räckte till oss. Å Lennie var glad för att ni kom med. Å Ellinor har mumsat upp det mesta av godiset!

                      Tack till GCG för en väl genomförd auktion! Hoppas det gav gott klirr i kassan för den stundande utställningen!
                      Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                      Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                      Kommentar

                      • cobra
                        • December 2004
                        • 1743

                        Bilder från Zoppetväst hemma hos Lenmar...
                        Senast redigerad av cobra; 25 May 2006, 11:34.
                        Fotosidan.se

                        Kommentar

                        • marcuspajp
                          • July 2004
                          • 448

                          Va synd att vi inte kunde komma, det verkade riktigt trevligt.

                          Gjorde ni några fynd? Själv handlade jag nog mer än jag hade planerat. Jag släpade hem 2 paket glosso, en påse pelia, en påse rotala rotundifolia, en bolbitis, ett fluval 303 och 4 rödzebror som jag köpte på impuls och inte riktigt vet vad jag ska göra med.
                          Salt är ballt

                          Kommentar

                          • MagicFingers
                            • November 2003
                            • 3136

                            Ja även vi vill tacka Lenny och Maria, dock gick vi och la oss när vi kom hem (inget att koppa in), men även vi tyckte sällskapet, maten, glassen och godiset var gott. Hur blev det med ZP Hunk?... och dr Krull?... ..


                            //Conny och Marie
                            Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                            Nunc Est Bibendum

                            Kommentar

                            • drd
                              • March 2004
                              • 5586

                              Attsingens så trevligt ni verkar ha haft det då....*avis* :o
                              Hoppas maten smakade gött =) En annan fick käka på Himle vägkrog el. va de nu heter men de va rätt ok d oxå mitt i snöstormen.

                              Men å andra sidan så kom jag hem med 2 nya L333 (se framsidan) och en 14 cm lång L200 !!! Bautafin alla från zoomässans gömmor och så 2 nya små 10 cm´s diskus av Kajjan P, det blev red scribble denna gången så nu är mitt 375 kar fyllt med 10 diskus.
                              ________________________________________________

                              Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                              Kommentar

                              • brams
                                • June 2003
                                • 891

                                Ursprungligen postat av marcuspajp
                                Va synd att vi inte kunde komma, det verkade riktigt trevligt.

                                Gjorde ni några fynd? Själv handlade jag nog mer än jag hade planerat. Jag släpade hem 2 paket glosso, en påse pelia, en påse rotala rotundifolia, en bolbitis, ett fluval 303 och 4 rödzebror som jag köpte på impuls och inte riktigt vet vad jag ska göra med.
                                heh, verkar som du kunde kommit hem till mig å handlat innan auktionen istället. då hade jag sluppit släpa dit nått
                                C.Brams

                                Check out:
                                brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

                                Kommentar

                                Arbetssätt...