Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Maria - Sjöjungfru

    • January 2004
    • 4236

    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Jag kan i alla fall bidra med hopfällbara stolar (står kvar hos Maria_Sjöjungfru sedan kräftskivan) om ni har dåligt med sittplatser
    Ja, dom kan jag ta med om det behövs
    Maria - Sjöjungfru

    Kommentar

    • Lenmar
      • February 2004
      • 6154

      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Jag kan i alla fall bidra med hopfällbara stolar (står kvar hos Maria_Sjöjungfru sedan kräftskivan) om ni har dåligt med sittplatser
      Jag tackar å det varmaste för erbjudandet men tror att jag pga platsbrist tackar nej. Ni som varit här förut vet ju att det inte är så stort, särskilt inte sedan vi bytte ut hörnsoffan mot en tresits med två fåtöljer. Fast jag tror inte att det blir nåt större problem, det är ju ett glatt och trevligt gäng så det är la bara att knô sig in. SÅÅÅ tråkigt att du inte kan va med bara!! Kan du inte tala om vilka helger du kan så kanske vi kan hitta på nåt kul tema som du kan få välja om du orkar delta på? (skriver orkar, för du måste ju bli trött av allt resande, allt planerande och alla inlägg... )
      Goa hälsningar, Maria Min hemsida
      Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Kan du inte tala om vilka helger du kan så kanske vi kan hitta på nåt kul tema som du kan få välja om du orkar delta på? (skriver orkar, för du måste ju bli trött av allt resande, allt planerande och alla inlägg... )
        Vi får se hur det blir med GCGs akvarieutställning - min tanke var att vi i januari skulle köra någon större aktivitet då vi besöker denna utsställning samt har en större träff där dels presenterar "Årets foto" och dels drar vinnarna i de olika tävlingar vi har haft.
        Men vi får nog avvakta lite med detta tills detta med utställningen är helt klart.

        Sen vill jag nog påstå att inget av de du räknar upp är så där jättejobbigt direkt, om man säger så
        Däremot har jag väl inte direkt flyt med bilar och Danmark. Var ju i Danmark i helgen och i mörkret i full fart på motorvägen drog jag rätt in i en höbal (som antagligen fallit av en lastbil). Bilen lättade - men det gick rätt bra, även om kofångaren och skyddsplåten under bilen fick sig en kyss.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Raven
          • February 2005
          • 15385

          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Var ju i Danmark i helgen och i mörkret i full fart på motorvägen drog jag rätt in i en höbal (som antagligen fallit av en lastbil). Bilen lättade - men det gick rätt bra, även om kofångaren och skyddsplåten under bilen fick sig en kyss.
          ouch då vaknade du till eller

          får va gla för de lilla du är ju fortfarande här
          LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
          Faktatråd Om AkvarieVatten
          Växtakvaristernas Paradis

          Kommentar

          • Lenmar
            • February 2004
            • 6154

            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Däremot har jag väl inte direkt flyt med bilar och Danmark. Var ju i Danmark i helgen och i mörkret i full fart på motorvägen drog jag rätt in i en höbal (som antagligen fallit av en lastbil). Bilen lättade - men det gick rätt bra, även om kofångaren och skyddsplåten under bilen fick sig en kyss.
            Åhhh.... Men Kjell då?!? Klarade sig batteriet?
            Goa hälsningar, Maria Min hemsida
            Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ursprungligen postat av Lenmar
              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              Däremot har jag väl inte direkt flyt med bilar och Danmark. Var ju i Danmark i helgen och i mörkret i full fart på motorvägen drog jag rätt in i en höbal (som antagligen fallit av en lastbil). Bilen lättade - men det gick rätt bra, även om kofångaren och skyddsplåten under bilen fick sig en kyss.
              Åhhh.... Men Kjell då?!? Klarade sig batteriet?
              Jepp allt som satt fanns inne i bilen klarade sig och det gör ju batteriet som du säkert känner till
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Lenmar
                • February 2004
                • 6154

                Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                Jepp allt som satt fanns inne i bilen klarade sig och det gör ju batteriet som du säkert känner till
                Ja du menar väl FAST!
                Tur att det gick bra med dig!!
                Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Bara att välja kan ha menat - "satt fast" eller "fanns" - bara att välja
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • tummen
                    • March 2005
                    • 5199

                    Ursprungligen postat av Guy Palm
                    Jag kommer in på Zoonen och får detta meddelande:
                    Zoonen växer!

                    Just nu genomför vi en flytt av Zoonen.com till en ny server.
                    Detta för att kunna öka prestandan och få plats för än mer bilder.

                    För att ingen medlemsinformation skall gå förlorad har vi valt att stänga webbplatsen under tiden.

                    Vi önskar er välkomna åter inom kort.
                    Ja nu hemifrån kom jag också "in"/fick denna info, men från jobbet har jag bara fått felmeddelande att datorn inte hittade sidan... btryggande att allt jobb man lagt ner inte gått förlorat......

                    Ha det bra!
                    Thomas "tummen" Wallén

                    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                    Kommentar

                    • MagicFingers
                      • November 2003
                      • 3136

                      Ursprungligen postat av Lenmar
                      Tid: Lördagen den 26/11 - efter GCG:s auktion när man blir ledig...
                      Program: Glögg och eftersnack... "Var alla där?" Hur kunde ____ kosta så mycket?" "Gu sicka billiga plantlamper de sålde..." Äh, ni fattar va?!?
                      Max antal deltagare: 10 st

                      Anmälda:
                      Marie J
                      Cobra (har paxat badkaret för sina inköp)
                      Inte Kjell!!
                      Magic Fingers å sambo
                      Zone
                      Morellen
                      drd
                      Maria Sjöjungfru

                      Nio med mig... Vi kan väl säga max elva deltagare då.... Vill påpeka att här är lite trångt men var inte knussliga med det, så länge inte jag är det själv så ordnar det ju sig!

                      WOW!! Partydag, partydag!!!!


                      Krav: Goldmedlem samt ett glatt humör
                      sambon undrar om vi skall medtaga något?... förutom glatt humör då ..
                      Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                      Nunc Est Bibendum

                      Kommentar

                      • Lenmar
                        • February 2004
                        • 6154

                        Ursprungligen postat av MagicFingers

                        sambon undrar om vi skall medtaga något?... förutom glatt humör då ..
                        Kanske om man känner sig lite törstig så är det jättebra att ta med sig egen dryck. Om jag nu fixar mat, efterrätt och glögg så puh! kan det va skönt att inte behöva kånka hem massa dricka! Himla bra att du frågade, tanken har jag inte kommit på ens en gång ju! Hoppas alla läser tråden nu!! Annars får du hjälpa mig att påminna om detta på lördag!
                        Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                        Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                        Kommentar

                        • drd
                          • March 2004
                          • 5586

                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                          Ursprungligen postat av Lenmar
                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                          Däremot har jag väl inte direkt flyt med bilar och Danmark. Var ju i Danmark i helgen och i mörkret i full fart på motorvägen drog jag rätt in i en höbal (som antagligen fallit av en lastbil). Bilen lättade - men det gick rätt bra, även om kofångaren och skyddsplåten under bilen fick sig en kyss.
                          Åhhh.... Men Kjell då?!? Klarade sig batteriet?
                          Jepp allt som satt fanns inne i bilen klarade sig och det gör ju batteriet som du säkert känner till

                          Såååååå....då kör Kjell antingen audi,jagga,bmw el. merca.....måste va bra betalt i fiskbranchen
                          ________________________________________________

                          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                          Kommentar

                          • Morellen
                            • November 2003
                            • 4349

                            Är det direkt efter auktionen eller vill du att vi skall hålla oss undan ett tag så du hinner hem och göra i ordning först?
                            Jag skulle förresten vilja tigga sjuss från auktionen till Sävedalen av någon vänlig människa.

                            Någon?
                            Senast redigerad av Morellen; 23 November 2005, 08:51.
                            http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                            "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                            (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                            Kommentar

                            • Lenmar
                              • February 2004
                              • 6154

                              Jag har planer på att ta mig hem lite före er andra, vill du så kan du åka med mig och om du får plats hemma kanske du skall rycka nåt skott från nån av mina nya hoyor???
                              Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                              Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                              Kommentar

                              • drd
                                • March 2004
                                • 5586

                                Jag måste dessvärre stryka mig själv från eftersnacket efter auktionen
                                ________________________________________________

                                Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...