Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • marcuspajp
    • July 2004
    • 448

    Ditto!
    Salt är ballt

    Kommentar

    • Zone
      • February 2004
      • 680

      Jag får tacka alla för en fantastiskt trevlig dag med allt från fisktjöt till prat om leksaker vi minns ("penntroll") och virkning.
      Nissen meddelar också att önskelistorna nu är skickade till Nordpolen!
      Bifogade filer
      MVH.
      Tommy.

      Kommentar

      • cobra
        • December 2004
        • 1743

        http://tradera.spray.se/auction/aid_20280503#pic Trollen vi snackade om hette DAMtroll å kom från danmark. tur att internet finns så man kan uppleva minnen å barndomen på nytt. ska nog börja sticka å virka igen...
        Fotosidan.se

        Kommentar

        • muppins
          • September 2002
          • 1629

          Vill också tacka för en trevlig dag och god mat...
          Bifogade filer
          /muppins


          Kommentar

          • muppins
            • September 2002
            • 1629

            Den här länken är till dig Cobra...

            Troll
            /muppins


            Kommentar

            • cobra
              • December 2004
              • 1743

              Man tackar...
              Fotosidan.se

              Kommentar

              • Marie J
                • January 2004
                • 10616

                Jag och Daniel tackar för att vi fick besöka dig zone. Vi tackar även er andra för det trevliga sällskapet.

                Maten, kycklingsallad med skalk *s* och en gudomligt god kladdkaka satt inte fel heller.
                /Marie.

                Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                Kommentar

                • muppins
                  • September 2002
                  • 1629

                  Skalk var det ja!!
                  Satt och funderade i morse på vad det hette....
                  /muppins


                  Kommentar

                  • tummen
                    • March 2005
                    • 5199

                    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                    ZoopetklubbVästmöte

                    Tid: Lördagen den 12/11 - samling 10.30 på Zoomässan
                    Program: Besök hos Zoomässan i Kungsbacka samt "Hemma hos" Zone i Kållered

                    Max antal deltagare: 10 st

                    Anmälda:
                    Zone
                    Marie J + särbo
                    Cobra
                    Maria-Sjöjungfru + yngel
                    marcuspajp + hona
                    Niina
                    Muppins

                    Krav: Goldmedlem samt ett gott humör
                    Jag hade ju sagt att jag ev. skulle komma till Zoomässan, men märkte tyvärr att tiden inte räckte till. Fast ni verkar ju ha haft kul utan mig också.../Thomas
                    Thomas "tummen" Wallén

                    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                    Kommentar

                    • Lenmar
                      • February 2004
                      • 6154

                      Har suttit å babblat lite med Marie_J nu ikväll och grunnat på lite glöggkväll. Förslaget från mig och Marie_J är att ni alla är välkomna hem till mig efter auktionen på lite eftersnack, glögg och nån liten matbit. Om ni nu inte handlar ihjäl er förstås! I så fall får jag fylla badkaret !

                      Har inte bautastort hemma men finns det hjärterum finns det stjärterum! Kanske max 10 pers eller så. Om ni nu har lust... så varmt välkomna!!! Adress och telefon kan jag ju lämna på auktionen!
                      Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                      Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Ursprungligen postat av Lenmar
                        Har suttit å babblat lite med Marie_J nu ikväll och grunnat på lite glöggkväll. Förslaget från mig och Marie_J är att ni alla är välkomna hem till mig efter auktionen på lite eftersnack, glögg och nån liten matbit. Om ni nu inte handlar ihjäl er förstås! I så fall får jag fylla badkaret !

                        Har inte bautastort hemma men finns det hjärterum finns det stjärterum! Kanske max 10 pers eller så. Om ni nu har lust... så varmt välkomna!!! Adress och telefon kan jag ju lämna på auktionen!
                        Jamen det var då själva - måste ni lägga allt när jag är bortrest - inte nog med att man missar auktionen - jag missar också glöggen på kvällen
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • Marie J
                          • January 2004
                          • 10616

                          Du får planera ditt jobb efter zoopets aktiviteter istället

                          Givetvis vill jag anmäla mig till denna glöggkväll. Detta får man ju inte missa. Det kan ju hända att vår underbara värdinna gör sin smarriga laddkaka, som hon vet att jag älskar.
                          /Marie.

                          Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                          En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                          Kommentar

                          • cobra
                            • December 2004
                            • 1743

                            Vill vara med på detta jag med, om man nu då inte köper hela auktionen...
                            Fotosidan.se

                            Kommentar

                            • Lenmar
                              • February 2004
                              • 6154

                              Ursprungligen postat av Marie J
                              Givetvis vill jag anmäla mig till denna glöggkväll. Detta får man ju inte missa. Det kan ju hända att vår underbara värdinna gör sin smarriga laddkaka, som hon vet att jag älskar.
                              Fatusan att jag ställer mig å bakar, jag skall ju håva fisk hela morronen så jag får köra nåt färdigt istället!

                              Just nu känner jag i alla fall för potatisgratäng med tacoköttfärs i... Fast först lite glögg!! ...å en go bajtig sallad... med oliver, rödlök och fetaost i.... med lite glögg till!! .... sen kanske lite glass å maränger..... Med lite av likörresterna från den berömda Danmarksresan? Nä... det vette tusan förstås... det går lika bra med glögg!!

                              Å sen glögg!!

                              Undrar just hur mycket akvarium man kommer kunna visa upp sedan, hoppas inte det är de som drar!! Tänkte tömma 450:an på de stora cikliderna..... å sälja av på auktionen... Fast visst är det väl glöggen som lockar??? Å det goa sällskapet???

                              Men Kjell då..... Nu får du banne mig tala om när du kan istället för att banga ur hela tiden sånt gillar vi ju inte!!! (Å det kom ju från rätt kä*t )

                              Tid: Lördagen den 26/11 - efter GCG:s auktion när man blir ledig...
                              Program: Glögg och eftersnack... "Var alla där?" Hur kunde ____ kosta så mycket?" "Gu sicka billiga plantlamper de sålde..." Äh, ni fattar va?!?
                              Max antal deltagare: 10 st

                              Anmälda:
                              Marie J
                              Cobra (har paxat badkaret för sina inköp)
                              Inte Kjell!!


                              Krav: Goldmedlem samt ett glatt humör
                              Senast redigerad av Lenmar; 14 November 2005, 22:54.
                              Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                              Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                              Kommentar

                              • MagicFingers
                                • November 2003
                                • 3136

                                Jag och sambo skall nog kunna komma preliminärt iaf.., nu skall vi väl hitta (iaf till torget..), får höra med henne efter jobbet... ,beror ju såklart på vilka fund man gjort eller vilka fiskar man får ta med sig hem igen...

                                (skall troligen rensa ut kurvciklider och dorsingerus, red back och .. ja vi får se)
                                Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                                Nunc Est Bibendum

                                Kommentar

                                Arbetssätt...