Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cobra
    • December 2004
    • 1743

    Här kommer en bild på Kräftbrödet
    Senast redigerad av cobra; 25 May 2006, 11:34.
    Fotosidan.se

    Kommentar

    • Maria - Sjöjungfru

      • January 2004
      • 4236

      Det verkar som dom flesta är lite trötta så här da´n efter

      Vi har inte hittat Annsans örhänge än, letar vidare. Däremot hittade Herr Sjöjungfru ett annat örhänge idag. Om det är nå´n som saknar det så vet ni var det finns.
      Bifogade filer
      Maria - Sjöjungfru

      Kommentar

      • janne dansk
        • June 2004
        • 1740

        gik det så vilt till

        mvh janne
        Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Ursprungligen postat av janne dansk
          gik det så vilt till

          mvh janne
          Det har jag inget minne av
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • cobra
            • December 2004
            • 1743

            Var du med där Kjell !!! Får nog sluta dricka akvarievatten nu...
            Fotosidan.se

            Kommentar

            • Marie J
              • January 2004
              • 10616

              Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru

              Vi har inte hittat Annsans örhänge än, letar vidare. Däremot hittade Herr Sjöjungfru ett annat örhänge idag. Om det är nå´n som saknar det så vet ni var det finns.
              Vad bra att ni hitta den! Det är Linas. Vi får ta en träff någon dag och hämta den.
              /Marie.

              Min zoon Mina hundar Min Dagbok
              En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

              Kommentar

              • RÖDLÖGA
                • February 2002
                • 3931

                Ursprungligen postat av Pjotr
                Krya på er så ni är friska till "Akvariets dag" i Västerås?, Uppsala?, Vallentuna?
                Uppsala Var det. Här kommer en länk till er som är party och prat sjuka.
                Zoopet kommer att ha en träff i samband med Akvariets Dag (http://hem2.passagen.se/uaf/akvarietsdag2005.pdf)i Uppsala den 15-16 oktober. Vi har preliminärbokat några stugor i Fjällnora ca. 17 km öster om Uppsala. Det handlar om 4-bäddsstugor och varje stuga kostar 300 kr/dygn (dvs 75 kr/bädd och natt). Meningen är att vi
                FISHLOVERS
                Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                En glad "svenssonakvarist"

                Kommentar

                • Micke
                  • January 2002
                  • 1718

                  Tack alla för en mycket trevlig dag igår, allt var perfekt fixat och sällskapet mycket trevligt!
                  Bifogade filer
                  Mvh Michael Persson

                  www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
                  Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Ett antal foton (44 st) från Havets Hus i Lysekil är nu inlagda i Zoopets stora fotoarkiv - de togs alla under Zoopetklubbvästs besök där i lördags.

                    Fotona återfinns här (tyvärr kan enbart Gold-medlemmar se dem - men många av fotona kommer så småningom att dyka upp på "Offentliga Akvarier" som alla kan se).

                    Måste också säga att det är väldigt tråkigt att så få Västare (faktiskt bara jag)har anmält sig till Zoopetträffen i samband med Akvariets Dag - men anmälningarna kanske rasar in ikväll (imorgon bitti går deadline för övernattningen) - fast fan trot
                    Nåväl det är väl inte så mycket att göra åt utan det är bara att bryta ihop och gå vidare . Det är väl helt enkelt som så att det inte finns något intresse för större arrangemang och då är det ju bara bra att man vet det - så man inte lägger ner nåt jobb på att få ihop något i samband med ciklidstämman nästa vår i Göteborg, eller kanske något eget (dvs Zoopet) större arrangemang framöver.
                    Senast redigerad av Kjell Fohrman; 12 September 2005, 14:42.
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • Mattias Andersson
                      • March 2003
                      • 826

                      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                      Ett antal foton (44 st) från Havets Hus i Lysekil är nu inlagda i Zoopets stora fotoarkiv - de togs alla under Zoopetklubbvästs besök där i lördags.

                      Fotona återfinns här (tyvärr kan enbart Gold-medlemmar se dem - men många av fotona kommer så småningom att dyka upp på "Offentliga Akvarier" som alla kan se).

                      Måste också säga att det är väldigt tråkigt att så få Västare (faktiskt bara jag)har anmält sig till Zoopetträffen i samband med Akvariets Dag - men anmälningarna kanske rasar in ikväll (imorgon bitti går deadline för övernattningen) - fast fan trot
                      Nåväl det är väl inte så mycket att göra åt utan det är bara att bryta ihop och gå vidare . Det är väl helt enkelt som så att det inte finns något intresse för större arrangemang och då är det ju bara bra att man vet det - så man inte lägger ner nåt jobb på att få ihop något i samband med ciklidstämman nästa vår i Göteborg, eller kanske något eget (dvs Zoopet) större arrangemang framöver.
                      För egen del så har jag inte råd eller tid just nu att åka iväg hela helgen....

                      Kommentar

                      • Marie J
                        • January 2004
                        • 10616

                        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                        Det är väl helt enkelt som så att det inte finns något intresse för större arrangemang och då är det ju bara bra att man vet det - så man inte lägger ner nåt jobb på att få ihop något i samband med ciklidstämman nästa vår i Göteborg, eller kanske något eget (dvs Zoopet) större arrangemang framöver.
                        Tråkigt att du känner så Kjell, då du är väldigt duktig på att arrangera resor/ träffar.

                        Danmarksresan var väl stor? det var ju många anmälda dit. Andra aktiviter som tex Vårfesten hos Kaj var också ganska stor, och dit var många som deltog med.

                        Man kan ju inte deltaga i alla aktiviteter som Mattias skriver. Ekonomi och tid har man inte hur mycket som helst.

                        Själv har jag sen en tid tillbaks redan planerat resan på egen hand till Uppsala. Dessutom så kan inte allihopa i min familj få ledigt på fredagen.

                        Jag hoppas det blir några större aktiviter några gånger per år som passar mig och som jag känner att jag vill lägga pengar på, tex en mässa i tyskland. Blir det för många större aktiviteter så får man ju prioritera.
                        /Marie.

                        Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                        En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Tråkigt att du känner så Kjell
                          Nu vet jag inte riktigt om jag skulle känna det på något speciellt sätt - utan hade faktiskt slängt in några smileys så att det inte skulle missförstås.
                          Om man nu skall se det jag skrev lite allvarligt så var min slutsats snarare den att det är rätt meningslöst att försöka arrangera några större Zoopetsammandragningar, men självklart så hindrar det ju inte att vi (dvs Goldvästarna) även i fortsättningen arrangerar våra egna lokala aktiviteter för de funkar ju jättebra (vi var ju bägge på en sådan i lördags).
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • Marie J
                            • January 2004
                            • 10616

                            Då får jag nog erkänna att jag missuppfattat dig. Men nu fattar jag vad du menar.
                            /Marie.

                            Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                            En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                            Kommentar

                            • MagicFingers
                              • November 2003
                              • 3136

                              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                              Tråkigt att du känner så Kjell
                              Nu vet jag inte riktigt om jag skulle känna det på något speciellt sätt - utan hade faktiskt slängt in några smileys så att det inte skulle missförstås.
                              Om man nu skall se det jag skrev lite allvarligt så var min slutsats snarare den att det är rätt meningslöst att försöka arrangera några större Zoopetsammandragningar, men självklart så hindrar det ju inte att vi (dvs Goldvästarna) även i fortsättningen arrangerar våra egna lokala aktiviteter för de funkar ju jättebra (vi var ju bägge på en sådan i lördags).

                              och så var det ju det där med ironi på forum, det går bara INTE... *suckar* *hopplöst*...
                              Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                              Nunc Est Bibendum

                              Kommentar

                              • Lenmar
                                • February 2004
                                • 6154

                                Tack för att ni inte slängde upp hundra massa miljarder med bilder från kräftskivan. Jag satt å mumsad på mina kräftor i all min ensamhet eftersom familjen hade gått å lagt sig å kände mig lite bitter. Jisses Maria vickena bautakräftbrödisar du hade slängt ihopa!!!

                                Slänger bara in en kortis om nästa evenemang som vi sa att vi skulle ta oss till på egen maskin... Hur många är det som ska till Trollhättan på auktion den 24:e?? Nån chans att man råkar på några kändisar??
                                Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                                Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...